Esports

La 12a etapa de la Vuelta Ciclista a Espanya travessa Cambrils

Per Redacció

Pas del pilot de ciclistes per l'avinguda de la Verge de Montserrat, al barri de l'Eixample

Cambrils va veure el pas de la 12a etapa de la Vuelta Ciclista a Espanya, que es disputava ahir entre Maella i Tarragona. Els corredors va passar per Cambrils a 1/4 de 6 de la tarda. Primer ho van fer els tres corredors que portaven una bona estona escapats i a poc més d'un minut passava el gran grup de ciclistes.
Quan van arribar als carrers de Tarragona, l'escapada ja havia estat neutralitzada i els ciclistes van entrar agrupats. El guanyador de l'etapa va ser el belga Gilbert Philippe, que es va imposar a l'esprint en la línia de meta situada a la Rambla Vella de Tarragona.

Després de molts anys, la Vuelta tornava a passar per Cambrils. Els ciclistes, procedents de Vinyols i els Arcs, van entrar al barri de l'Eixample pel carrer de Barcelona i van seguir per l'avinguda de la Verge de Montserrat fins arribar al passeig de la Salle. Des d'allí van anar, tot recte, fins a la confluència amb el passeig de les Palmeres i van seguir per aquest passeig i per la façana del port on hi havia un esprint especial de la prova. Des de Cambrils, per l'avinguda de la Diputació, van continuar cap a Salou, i posteriorment, Vila-seca i Tarragona, com a final d'etapa.

Comenta aquest article