Societat

L'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda presenta la seva revista Daurada Magazine

Per Redacció

D'esquerra a dreta: Marian Muro, Felip Puig, Josep Poblet i Eduard Farriol, el passat divendres durant la presentació de la nova publicació

El passat divendres a la tarda, l'Aula Magna de la facultat de Geografia i Turisme de la Universitat Rovira i Virgli va acollir la presentació de la revista Daurada Magazine, de l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda. L'acte va comptar amb la presència del conseller d'Empresa i Ocupació –Felip Puig–, la directora general de Turisme –Marian Muro–, el president de la Diputació de Tarragona –Josep Poblet–, el president de l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda –Eduard Farriol–, així com diferents representants dels patronats de Turisme del territori.

Daurada Magazine està traduïda a cinc idiomes: català, castellà, francès, anglès i rus. Segons va apuntar l'associació, la revista arribarà a més d'un milió de persones i es distribuirà pels hotels associats i es podrà trobar a les habitacions dels establiments. De moment, se n'ha fet una tirada de 45.000 exemplars i aviat se'n farà una reedició. La codirectora de Daurada Magazine –Mònica Massagué– va apuntar que la publicació serà "una excel·lent eina de promoció del nostre territori per tal que el client ens visiti se senti atret per visitar-lo i conèixer la cultura, les tradicions i la gastronomia".

Per la seva banda, el conseller va afirmar que les expectatives d'aquest any "són molt bones pel que fa al turisme estranger, relativament bones pel que fa al turisme català i no tan bones pel que fa a turisme espanyol que continua en una certa depressió al consum i això farà que explorem noves estratègies i noves dinàmiques per intentar equilibrar aquesta disminució d'una part del mercat emissor, que és el turisme espanyol, però que amb el turisme europeu i mundial té diferents mercats molt madurs i emergents que ens permet ser més optimistes".

Comenta aquest article