Cristina Mur i Pere Ferrando aconsegueixen cinc medalles al Campionat de Catalunya Màster
![]() |
Cristina Mur fent el salt de llargada |
El passat dissabte es va disputar a lEstadi Municipal dAtletisme de Calella el Campionat de Catalunya Màster individual a laire lliure. El Club Atletisme Cambrils ha estat representat per dos atletes, la Cristina Mur i el Pere Ferrando.
Lactuació conjunta va ser força destacada, assolint entre ambdós cinc medalles, dues dor i tres de bronze.
Els seus resultats van ser els següents :
Cristina Mur : 1a al Salt dAlçada 1.38 m.
1a al Salt de Llargada 4.60 m.
4a als 100 m. Llisos 1508
Pere Ferrando : 3r als 100 m. Tanques 2237
3r als 400 m. Tanques 12256
3r al Triple Salt 8.00 m.
Amb aquests registres, la Cristina batia els rècords de Cambrils i els rècords territorials a les dues proves de salts i el Pere batia el rècord de Cambrils de triple salt.
Les properes competicions per ambdós atletes seran el Míting Màster de Barcelona el 6 de juliol i el Campionat dEspanya a Vitòria el cap de setmana del 13 i 14 del mateix mes. Posteriorment el Pere participarà als World Masters Games de Torí que es disputaran a començaments dagost.