Esports

L'escola Guillem Fortuny i el Miami Platja, guanyadors de la Copa Ciutat de Cambrils de futbol sala aleví i infantil

Per Redacció

Foto de grup dels equips participants al torneig

Aquest passat dissabte es va disputar la Copa Ciutat de Cambrils de futbol sala en les categories aleví i infantil. El torneig, que va ser organitzat pel CFS Mediterrani, va reunir quatre equips en cada categoria. En la categoria aleví, l’equip de l’escola Guillem Fortuny es va proclamar campió, mentre que el Mediterrani va ser segon, l’escola Cambrils va ser tercer i l’Inter de Reus va quedar quart. Els resultats van ser els següents: escola Guillem Fortuny 5 – escola Cambrils 3; CFS Mediterrani 5 – Inter de Reus 0; escola Guillem Fortuny 6 – Inter de Reus 0; CFS Mediterrani 4 – escola Cambrils 3; Inter de Reus 0 – escola Cambrils 3 i escola Guillem Fortuny 3 – CFS Mediterrani 0.

Per altra banda, en la categoria infantil, la primera posició va ser per a l’AFF Miami, el segon lloc per a l’equip del CFS Mediterrani, el Castellvell va ser tercer i el col·legi Presentació de Reus va quedar quart. Els resultats del torneig van ser els següents: CFS Mediterrani 1 – AFF Miami Platja 3; Castellvell 3 – Presentació de Reus 0; CFS Mediterrani 7 – Presentació de Reus 1; Presentació de Reus 1 – AFF Miami Platja 5 i CFS Mediterrani 2 – Castellevell 2.

Des del CFS Mediterrani han fet una valoració positiva d’aquest torneig, tant per la participació dels equips com per l’afluència de públic. El regidor d’Esports de l’Ajuntament –Lluís Abella– va ser l’encarregat de fer l’entrega dels trofeus.

Un moment del torneig. Partit corresponent a l'enfrontament entre el Miami i el col·legi Presentació de Reus

Comenta aquest article