Informació general

La Regidoria de Benestar Social posa en marxa un Sistema de Gestió de queixes, agraïments i suggeriments

Per Redacció

Seu del departament de Benestar Social de l'Ajuntament situada al carrer de Sant Plàcid

La Regidoria de Benestar Social, Salut i Família de l'Ajuntament de Cambrils ha posat en marxa el Sistema de Gestió de queixes, agraïments i suggeriments en relació amb els diferents serveis que l’integren. Aquest sistema, que serveix com a instrument de participació dels usuaris, pretén millorar i simplificar els tràmits administratius, disposar d’una eina per mesurar la satisfacció com element de millora i gaudir d’un sistema de control de l’eficiència dels serveis.

Totes les dependències de la Regidoria –centres de Benestar Social, Salut i el Casal Municipal–, l’OAC i el web municipal disposen de formularis per a presentar qualsevol queixa, agraïment i/o suggeriment, que l’administració municipal es compromet en respondre en un màxim de 20 dies.

Els formularis es podran presentar també a l’OAC o bé als serveis administratius de la Regidora per tal de ser enregistrats de forma oficial. Està previst que en un curt període de temps també es pugui fer de forma telemàtica, a través del web municipal.

Comenta aquest article