La Regidoria de Benestar Social posa en marxa un Sistema de Gestió de queixes, agraïments i suggeriments
![]() |
Seu del departament de Benestar Social de l'Ajuntament situada al carrer de Sant Plàcid |
La Regidoria de Benestar Social, Salut i Família de l'Ajuntament de Cambrils ha posat en marxa el Sistema de Gestió de queixes, agraïments i suggeriments en relació amb els diferents serveis que lintegren. Aquest sistema, que serveix com a instrument de participació dels usuaris, pretén millorar i simplificar els tràmits administratius, disposar duna eina per mesurar la satisfacció com element de millora i gaudir dun sistema de control de leficiència dels serveis.
Totes les dependències de la Regidoria centres de Benestar Social, Salut i el Casal Municipal, lOAC i el web municipal disposen de formularis per a presentar qualsevol queixa, agraïment i/o suggeriment, que ladministració municipal es compromet en respondre en un màxim de 20 dies.
Els formularis es podran presentar també a lOAC o bé als serveis administratius de la Regidora per tal de ser enregistrats de forma oficial. Està previst que en un curt període de temps també es pugui fer de forma telemàtica, a través del web municipal.