La Costa Daurada es dóna a conèixer a la Sibèria i els Urals
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona participa aquests dies en un roadshow organitzat per loperador turístic Teztour a la Sibèria i els Urals. Així doncs, 500 agents de viatge de la xarxa de loperador turístic podran conèixer, fins al 20 de febrer, loferta turística de la Costa Daurada, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, el Patronat Municipal de Turisme de Salou, PortAventura i empresaris de la destinació. Un total de sis ciutats russes de les regions de la Sibèria i els Urals Perm, Tiumén, Txeliàbinsk, Iekaterinburg, Novosibirsk i Ufà acullen aquests dies lactivitat, on es duen a terme presentacions sobre loferta turística de la Costa Daurada.
Donar a conèixer la Costa Daurada
La representació de la Costa Daurada assistent al roadshow a Rússia està encapçalada pel director de Teztour a Espanya, Juan Carlos Pichs; el gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Octavi Bono, i el regidor de Turisme de Salou, Benet Presas. A més, també hi assisteixen representants de PortAventura i empresaris del Grup Palas, 4R Hotels, Grupo Reside, Cadena Ohtels, lhotel Tryp Port Cambrils, Medplaya Hotels i Best Hotels. Lacció compta amb la col·laboració, també, dels patronats municipals de Turisme de Cambrils i Vila-seca/La Pineda Platja.
Les diferents presentacions a les ciutats russes tenen totes el mateix format, i serveixen per presentar la destinació Costa Daurada i les diferents empreses participants a lacció. Daquesta manera, sexpliquen aspectes com dades bàsiques de la destinació, distàncies amb Rússia o diferents productes turístics. També es projecta un vídeo de la destinació, amb imatges dels diferents municipis participants. Teztour sha encarregat deditar un material gràfic per distribuir a les diferents presentacions.
Les ciutats escollides per Teztour tenen una especial importància en relació al turisme a Catalunya, ja que de maig a octubre es reserven amb destí Catalunya un nombre considerable de places. Cada 10 dies hi ha reservades 220 places des de Perm, 220 des de Txeliàbinsk i 220 també des dUfà, i cada 7 dies nhi ha 170 des de Tiumén, 500 dIekaterinburg i 350 des de Novosibirsk. Destaca també la importància de Teztour, que al 2012 va portar a la Costa Daurada uns 60.000 clients, consolidant-se com un dels principals operadors turístics a la nostra destinació.
Gran potencial del mercat rus i ucraïnès
La participació del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona en aquesta activitat és només un exemple de les nombroses accions que està impulsant recentment per donar a conèixer els principals atractius turístics de la Costa Daurada i les Terres de lEbre entre el mercat rus i ucraïnès, conscient del seu elevat potencial turístic emissor.
En aquest sentit, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, que la setmana passada va assumir la presidència executiva del Patronat de Turisme de la Diputació, ha intensificat les reunions, tant a la Fira Internacional de Turisme de Madrid com des de Tarragona, amb els principals operadors turístics russos, com és Coral Tours o Neva Tours. Les perspectives, després de les reunions mantingudes amb aquests operadors turístics, són altament positives, ja que tots dos han elogiat la professionalitat del sector a la Costa Daurada, que provoca una elevada satisfacció. Aquest fet es demostra en que lestada mitjana daquest turisme es d11 dies, respecte als 3,8 que registra la presència mitjana del conjunt del turisme que ve a la Costa Daurada.
Donar a conèixer la Costa Daurada
La representació de la Costa Daurada assistent al roadshow a Rússia està encapçalada pel director de Teztour a Espanya, Juan Carlos Pichs; el gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Octavi Bono, i el regidor de Turisme de Salou, Benet Presas. A més, també hi assisteixen representants de PortAventura i empresaris del Grup Palas, 4R Hotels, Grupo Reside, Cadena Ohtels, lhotel Tryp Port Cambrils, Medplaya Hotels i Best Hotels. Lacció compta amb la col·laboració, també, dels patronats municipals de Turisme de Cambrils i Vila-seca/La Pineda Platja.
Les diferents presentacions a les ciutats russes tenen totes el mateix format, i serveixen per presentar la destinació Costa Daurada i les diferents empreses participants a lacció. Daquesta manera, sexpliquen aspectes com dades bàsiques de la destinació, distàncies amb Rússia o diferents productes turístics. També es projecta un vídeo de la destinació, amb imatges dels diferents municipis participants. Teztour sha encarregat deditar un material gràfic per distribuir a les diferents presentacions.
Les ciutats escollides per Teztour tenen una especial importància en relació al turisme a Catalunya, ja que de maig a octubre es reserven amb destí Catalunya un nombre considerable de places. Cada 10 dies hi ha reservades 220 places des de Perm, 220 des de Txeliàbinsk i 220 també des dUfà, i cada 7 dies nhi ha 170 des de Tiumén, 500 dIekaterinburg i 350 des de Novosibirsk. Destaca també la importància de Teztour, que al 2012 va portar a la Costa Daurada uns 60.000 clients, consolidant-se com un dels principals operadors turístics a la nostra destinació.
Gran potencial del mercat rus i ucraïnès
La participació del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona en aquesta activitat és només un exemple de les nombroses accions que està impulsant recentment per donar a conèixer els principals atractius turístics de la Costa Daurada i les Terres de lEbre entre el mercat rus i ucraïnès, conscient del seu elevat potencial turístic emissor.
En aquest sentit, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, que la setmana passada va assumir la presidència executiva del Patronat de Turisme de la Diputació, ha intensificat les reunions, tant a la Fira Internacional de Turisme de Madrid com des de Tarragona, amb els principals operadors turístics russos, com és Coral Tours o Neva Tours. Les perspectives, després de les reunions mantingudes amb aquests operadors turístics, són altament positives, ja que tots dos han elogiat la professionalitat del sector a la Costa Daurada, que provoca una elevada satisfacció. Aquest fet es demostra en que lestada mitjana daquest turisme es d11 dies, respecte als 3,8 que registra la presència mitjana del conjunt del turisme que ve a la Costa Daurada.