Informació general

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona promociona la Costa Daurada a Holanda

Per Redacció

Imatge de l'espai de la Costa Daurada dins de l'estand de promocional de Catalunya

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona promociona aquests dies la Costa Daurada a la fira Vakantiebeurs, a Utrech. Amb un taulell propi dins de l’estand de Catalunya –gestionat des de l’Agència Catalana de Turisme– el Patronat participa conjuntament amb vuit organismes del territori sota la fórmula córner internacional. Aquesta és la primera fira del 2013 on es promou la Costa Daurada.


L’espai de la Costa Daurada el comparteixen el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i els patronats municipals de Turisme de Cambrils, el Vendrell, l’Hospitalet de l’Infant, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca, a més de PortAventura. D’aquesta manera, l’oferta de la Costa Daurada es presenta de manera unificada. Tots aquests organismes participen conjuntament en aquesta i en d’altres fires gràcies al conveni córner internacional. La fira Vakantiebeurs va reservar el primer dia d’obertura al públic professional exclusivament, i restarà oberta al públic en general fins al diumenge 15 de gener. En l’edició del 2012 la fira va rebre prop de 127.000 visitants.

Catalunya rep un milió de visitants holandesos cada any

Els turistes que visiten la Costa Daurada procedents dels Països Baixos mostren interès pel producte sol i platja i prefereixen organitzar els seus viatges per compte propi. Es tracta d’un mercat molt madur i experimentat en l’organització de vacances. Catalunya rep cada any prop d’un milió de visitants holandesos, que tenen com a objectiu principal gaudir de les vacances i el lleure. La Costa Daurada esdevé una de les destinacions capdavanteres per aquest mercat, gràcies a l’oferta de sol i platja.

Pel que fa a les activitats que duen a terme durant la seva estada a Catalunya la gran majoria (el 76,1%) prefereix anar a la platja. Tot i que, segons les enquestes, la visita de ciutats o pobles (62,1%), el descobriment de la gastronomia local (61,4%) i les activitats de relació social (57,5%) també tenen força importància.

Comenta aquest article