El Pla Amfitrions ofereix una xerrada formativa al personal municipal per millorar l'atenció al turista
Un moment de la xerrada formativa d'ahir al matí, al Centre Cultural |
Per quart any consecutiu, el Patronat de Turisme ha fet una xerrada formativa en el marc del Pla Amfitrions amb lobjectiu de donar a conèixer al personal frontera els que interactuen directament amb els turistes, els principals atractius i els serveis turístics que s'ofereixen des del Patronat de Turisme per tal que siguin uns bons amfitrions de la destinació, incidint en la importància doferir un tracte de qualitat al visitant.
La formació va fer-se, ahir al matí al Centre Cultural, a una trentena de persones, membres de la Policia Local nous agents interins i patrulla de platges, vigilants de la zona blava dAparcam i als socorristes de Creu Roja. No obstant això, el Pla Amfitrions no es limita només al personal municipal sinó que sofereix també a empreses de Cambrils. Durant la sessió es va fer un repàs dels serveis del Patronat de Turisme, la xarxa despais museïtzats, les rutes turístiques, els serveis de les platges i de les característiques com una Destinació de Turisme Familiar. També es va fer menció a l'oferta esportiva, que properament podria veure's reconeguda amb la distinció de Destinació de Turisme Esportiu.
El regidor de Turisme Xavier Martí va ser l'encarregat de tancar la jornada formativa adreçant-se als nous amfitrions. Va destacar que la intenció del Patronat és sensibilitzar a tots aquests agents, que ofereixen diferents serveis turístics o complementaris en algun moment de lestada del visitant, per tal de superar les expectatives daquests en relació amb la professionalitat, el tracte rebut, lamabilitat dels cambrilencs i daquesta forma fidelitzar als visitants.