Informació general

El Pla Amfitrions ofereix una xerrada formativa al personal municipal per millorar l'atenció al turista

Per Redacció

Un moment de la xerrada formativa d'ahir al matí, al Centre Cultural

Per quart any consecutiu, el Patronat de Turisme ha fet una xerrada formativa en el marc del Pla Amfitrions amb l’objectiu de donar a conèixer al personal frontera –els que interactuen directament amb els turistes–, els principals atractius i els serveis turístics que s'ofereixen des del Patronat de Turisme per tal que siguin uns bons amfitrions de la destinació, incidint en la importància d’oferir un tracte de qualitat al visitant.

La formació va fer-se, ahir al matí al Centre Cultural, a una trentena de persones, membres de la Policia Local –nous agents interins i patrulla de platges–, vigilants de la zona blava d’Aparcam i als socorristes de Creu Roja. No obstant això, el Pla Amfitrions no es limita només al personal municipal sinó que s’ofereix també a empreses de Cambrils. Durant la sessió es va fer un repàs dels serveis del Patronat de Turisme, la xarxa d’espais museïtzats,  les rutes turístiques, els serveis de les platges i de les característiques com una Destinació de Turisme Familiar. També es va fer menció a l'oferta esportiva, que properament podria veure's reconeguda amb la distinció de Destinació de Turisme Esportiu.

El regidor de Turisme –Xavier Martí– va ser l'encarregat de tancar la jornada formativa adreçant-se als nous amfitrions. Va destacar que la intenció del Patronat és sensibilitzar a tots aquests agents, que ofereixen diferents serveis turístics o complementaris en algun moment de l’estada del visitant, per tal de superar les expectatives d’aquests en relació amb la professionalitat, el tracte rebut, l’amabilitat dels cambrilencs i d’aquesta forma fidelitzar als visitants.

Comenta aquest article