Informació general

L'Ajuntament augmenta un 72% la seva aportació econòmica a les llars d'infants municipals

Per Redacció

La llar d'infants Maria Dolors Medina, al barri del Pinaret

La regidoria d'Ensenyament i Polítiques Actives d'Ocupació de l'Ajuntament de Cambrils ha decidit augmentar en 52.200 euros la dotació econòmica destinada a les llars d'infants municipals per aquest 2012. Amb aquest augment del 72%, l'aportació ha incrementat de 71.500 euros a 123.700 euros.

El consistori ha pres la decisió després que la Generalitat de Catalunya anunciés la voluntat de rebaixar les aportacions per cada alumne fins als 875 euros pel proper curs 2012-2013. Per aquest motiu, l'Ajuntament ha decidit augmentar l'aportació municipal "amb la voluntat de no perjudicar econòmicament a les famílies que ja havien formalitzat la pre-inscripció".

Cal recordar que l'Ajuntament va aprovar per ple que l'empresa municipal Ingesòl –encarregada de gestionar la llar d'infants La Galereta– també gestionarà la llar d'infants Maria Dolors Medina. Aquesta gestió directa i l'augment de l'aportació municipal en un 72% comportarà que la repercussió en les famílies incrementi 14 euros en la quota mensual.

Comenta aquest article