El TTOO Natalie Tours presenta els atractius de la Costa Daurada a 130 directors dagències de viatge dUcraïna
![]() |
Imatge de la taula presidencial amb la directora general i el president de Natalie Tours, a més dels regidors de turisme dels tres municipis i del Patronat de Turisme de la Costa Daurada i el director de l'Agència catalana de turisme a Rússia |
El primer congrés anual del tour operador Natalie Tours Ucraïna va arrencar ahir al matí a Salou amb la presentació dels atractius de la Costa Daurada als 130 directors dagències de viatge que conformen el contingent de persones que assisteixen a la trobada que finalitzarà aquest dissabte i que combina sessions de conferències i viatges de coneixement de territori. La taula presidencial va comptar la presència de la directora general de la companyia Natalia Vorobieva, el president del grup de companyies Natalie Tours Vladimir Vorobiev, a més duna representació de Turisme de Catalunya amb el director de lAgència Catalana de Turisme per als països de lEst Josep M. Perramon, i els regidors de turisme de Salou, Benet Presas; de Vila-seca-la Pineda Xavier Graset i de Cambrils.
Els agents de viatge coneixeran la Costa Daurada
En la presentació de Salou com a marca, el regidor de turisme Benet Presas va destacar que és un potent complex vacacional d'oci i de lleure, equipat amb serveis i instal·lacions turístiques ben adaptades i de gran qualitat, on destaquen els sectors de l'allotjament, la restauració i el comerç; dins un marc i un entorn urbà ordenat, acurat i amable. Un conjunt que li ha reconegut a Salou la qualificació i la marca de primera destinació en turisme familiar; a més de la gran oferta de platges i cales també va recordar que som la primera marca i destinació de Catalunya especialitzada en turisme familiar, que rep més de dos milions de visitants, i on l'índex de fidelització dun 80% demostra un alt nivell de satisfacció; estem treballant també en nous reptes, incorporant en el nostre producte una millor gestió i una oferta d'alternatives especialitzades d'oci en l'àmbit de l'esport, l'exercici físic i la salut, que aportaran noves experiències i motivacions per atraure el client.
Durant aquest primer congrés de NT Ucraïna que se celebra a la Costa Daurada, els agents de viatge també coneixeran el territori amb una visita a cada un dels municipis receptors; però també visitaran PortAventura i Barcelona com a pols indiscutibles datracció.
El mercat rus s'incrementarà un 30%, mentre que l'ucraïnès ho farà en un 100%
El TTOO Natalie Tours, líder en el sector turístic dins el mercat rus, mou el 41% dels turistes que arriben a Espanya procedents daquest mercat. Aquest 2012, segons Joan Pascual, Director General de NT Incoming sespera incrementar aquesta xifra dun 30% mentre que pel que fa al mercat ucraïnès, aquest TTOO mou el 70% daquest mercat que espera augmentar un 100% les xifres darribada de contingents al nostre país situant-se prop de les 30.000 persones. El perfil del visitant dUcraïna té un marcat caràcter familiar (amb un 65%) i un 35% daquests comença a ser repetidor de la nostra destinació en les seves vacances. Pel que fa a la seva estada mitjana és d11,5 dies i amb uns 1.700 euros de despesa en aquest període per adult; per tant unes xifres notablement superiors a les daltres mercats. Aquest previsible augment, es deu en bona part, a la bona situació econòmica de les ciutats dUcraïna; larticulació de més i millors connexions aèries i també a lagilització dels visats.