Camp

La Diputació organitza una jornada informativa sobre el pagament a proveïdors per part de les entitats locals

Per Redacció

Un moment de la sessió de treball organitzada ahir per la Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, a través del Servei d’Assistència Municipal (SAM), va dur a terme ahir al matí, una sessió de treball sobre l’aplicació del Reial Decret Legislatiu 4/2012, de 24 de febrer, pel qual es determinen obligacions d’informació i procediments necessaris per establir un mecanisme de finançament per al pagament als proveïdors per part de les entitats locals.

L’objecte d’aquesta norma consisteix a habilitar les condicions necessàries per permetre que les entitats locals puguin cancel·lar les seves obligacions pendents de pagament amb els seus proveïdors, derivades de la contractació d'obres, subministraments o serveis. Aquest acte va organitzar-se causa de l’interès que ha generat aquesta normativa, i va adreçar-se a secretaris i interventors d’ajuntaments de la demarcació. Van establir-se dos horaris per tal de facilitar-ne l’assistència. La primera sessió va ser de les 9 a les 12 hores, i la segona de les 12 a les 15 hores.

La jornada va ser presentada per la cap del departament de Formació de l’Àrea del Servei d’Assistència Municipal, Montse Martínez, i va comptar amb la participació de la cap del departament de Secretaria Intervenció Municipal de l’Àrea del Servei d’Assistència Municipal, Dolors Segalà, i els moderadors Josep Arjona i Antoni Serret.

Comenta aquest article