Joan Albert Campos és nomenat, de nou, president de l'Estació Nàutica Costa Daurada
![]() |
Joan Albert Campos al centre de la imatge, acompanyat del president de la Generalitat Artur Mas quan va rebre la medalla del Turisme el passat desembre, i de Josep Manel Basquens que fins ara havia estat el president de l'Estació Nàutica Costa Daurada |
L'empresari cambrilenc Joan Albert Campos ha estat elegit president de lEstació Nàutica Costa Daurada. El nomenament de Campos va fer-se en el transcurs de la darrera reunió del consell rector de lentitat, que va triar-lo per ocupar el càrrec de president per unanimitat.
Substitueix Josep Manel Basquens al capdavant
Joan Albert Campos, substitueix en el càrrec a Josep Manel Basquens, que ha ocupat la presidència de lEstació Nàutica en els darrers sis anys. Durant aquest període, l'Estació Nàutica ha incorporat dos nous municipis lHospitalet-Vandellòs i lAmetlla de Mar; ha obert bases nàutiques a tots els municipis, i ha desenvolupat el Club Estació Nàutica, que actualment disposa duns 1.400 associats.
Campos va ser limpulsor en els seus inicis de lEstació Nàutica i fundador i president de l'Associació Catalana d'Estacions Nàutiques. Actualment ocupa la vicepresidència primera de lAssociació Espanyola d'Estacions Nàutiques (AEEN) i és el president d'honor de la Federació Europea d'Associacions Nacionals d'Estacions Nàutiques. El passat mes de desembre, el president de la Generalitat, Artur Mas, li va lliurar la Medalla el Turisme de Catalunya, en reconeixement als seus mèrits per desenvolupament del turisme a Catalunya.
Objectius de futur
Entre els principals objectius de Joan Albert Campos hi ha la consolidació de lEstació Nàutica Costa Daurada com el domini nàutic més gran de Catalunya i un dels més grans del litoral espanyol; la creació de nous productes turístics; el desenvolupament de noves eines de comunicació 2.0 i mantenir el creixement de les vendes de turisme nàutic a la Costa Daurada, que aquests darrers dos anys, porta un increment acumulat del 28 %.