Societat

La Costa Daurada promociona els seus atractius turístics en el marc del saló Mahana de la ciutat francesa de Tolosa

Per Redacció

Imatge de l'estand de la Costa Daurada instal·lat al saló turístic de Tolosa

Amb un espai propi dins de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme, la Costa Daurada ha difós els seus atractius al saló turístic Mahana, a la ciutat francesa de Tolosa de Llenguadoc. La participació a aquesta fira s’ha dut a terme sota la modalitat córner internacional, que permet a deu organismes de la Costa Daurada ser presents a diferents certàmens internacionals durant el 2012. Així, a més del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, han estat representats a Tolosa els patronats municipals de Turisme de Cambrils, l’Hospitalet de l’Infant, Salou, Tarragona, Torredembarra, el Vendrell i Vila-seca, a més de la Tàrraco Romana i PortAventura.

La fira es dirigeix tant a públic professional com a públic en general. Cada any s’hi donen cita professionals del sector turístic i institucions del sector, tant organitzacions nacionals i regionals de França com d’altres països; agències de viatges, operadors turístics, empreses de transports, allotjaments, premsa especialitzada, noves tecnologies o oferta de formació turística.

El saló Mahana dóna l’oportunitat als visitants de descobrir les seves properes vacances o curtes escapades. Per la seva ubicació geogràfica, al sud de França, esdevé d’especial interès per la Costa Daurada, una destinació de proximitat per als francesos de la zona.

Comenta aquest article