Informació general

Presència conjunta de Cambrils, Calafell, Vila-seca i Salou a la fira Bebés y Mamás de Madrid

Per Redacció

D'esquerra a dreta: el regidor de Turisme de Cambrils –Xavier Martí–; el regidor de Turisme de Salou –Benet Presas–, la tècnica de Calafell –Imma Ortiz– i el regidor de Turisme de Vila-seca, Xavier Graset, en l'estand conjunt dels quatre municipis a la fira

Els representants de Turisme de les quatre poblacions a l'estand conjunt; Xavier Martí, de Cambrils; Benet Presas, de Salou; Imma Ortiz, de Calafell i Xavier Graset, de Vila-seca Cambrils, Calafell, Salou i Vila-seca, La Pineda platja s'han promocionat conjuntament aquest cap de setmana, en una de les fires adreçades al target familiar més visitades del país, la fira Bebés y Mamás instal·lada al recinte firal d'IFEMA de Madrid.
La presència en aquesta fira ha estat una iniciativa dels quatre municipis certificats amb el segell de qualitat en Turisme Familiar de la Costa Daurada i on, per primera vegada, ho feien conjuntament i de forma complementària a les accions que du a terme l’Agència Catalana de Turisme a favor del producte turístic familiar. La imatge de les tres bessones ha protagonitzat l'estand amb l'eslògan "Turismo familiar en la Costa Daurada" i la nova imatge que l’Agència Catalana de Turisme utilitzarà al 2012.

Els regidors de turisme dels municipis de Vila-seca, La Pineda Platja, –Xavier Graset–, de Salou, –Benet Presas–, i de Cambrils, –Xavier Martí–, a més de la tècnica de Calafell –Imma Ortiz–, van poder conversar amb els assistents i participants i conèixer la incidència d’aquesta mostra especialitzada en aquest segment de mercat tan important per als municipis de la Costa Daurada. Aquesta ha estat una de les apostes estratègiques claus en el programa d’actuacions dirigit molt directament a la promoció del mercat familiar, prioritari per als quatre municipis.

L'única oferta turística de la fira

Durant els dos dies de la fira, les destinacions turístiques certificades, van fer una intensa feina de promoció de la seva oferta especialitzada en famílies en una fira que l’any passat va comptar amb més de 72.000 visitants. Fulletons informatius, guies de les empreses certificades de cada destinació i material de marxandatge es van distribuir entre els assistents, principalment famílies amb nens entre els 0 i els 9 anys.

Cal destacar que l’estand dels municipis catalans ha estat l’única oferta turística de la fira, donat que la majoria d’expositors són empreses dedicades al món dels nens: mobiliari, alimentació, educació, salut, etc. Aquest fet va propiciar que al ser l’únic estand en oferir informació de vacances especialitzades es captés encara més atenció per part dels visitants.

Els municipis també van comptar amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme i de PortAventura. Un taller infantil per als petits, la presència del Woody de PortAventura i una parella d’animadors per als nens, eren el complement a la feina d’informació dels quatre Patronats.

Comenta aquest article