Informació general

Cambrils es promociona a la fira de turisme World Travel Market de Londres

Per Redacció

Xavier Martí durant la trobada amb Enrique Ruiz de Lera, Iñaki Gaztelumendi i Joaquín Miranda

Des del passat dilluns i fins ahir dijous, Cambrils s'ha promocionat a la fira del turisme Word Travel Market de Londres. La capital gastronòmica de la Costa Daurada hi ha estat doblement present al recinte firal ExCel a l’estand de TourEspaña amb la marca Saborea España, i dins del de Turisme Catalunya amb la marca Costa Daurada. La fira, una de les més importants d’Europa, estava adreçada als professionals del sector.

Mantenir el turisme anglès

El regidor de Turisme de Cambrils –Xavier Martí– ha constatat que el turisme anglès es podria mantenir per a la temporada 2012, després de reunir-se amb diferents touroperadors britànics i empresaris de la Costa Daurada que també han acudit a la fira. Martí ha explicat que mantenir l’afluència seria una molt bona notícia tenint en compte el moment econòmic actual, i que l’any passat ja va baixar. De fet, els anglesos representen els 26% del total de turistes que visiten la Costa Daurada.

Projecció de Saborea España a Londres

D’altra banda, el regidor ha anunciat que Saborea Espanya estarà dins de l’Organització Mundial de Turisme i serà l’única organització gastronòmica que en formarà part. Martí també es van reunir amb el director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Londres, Enrique Ruiz de Lera, per parlar del pla d’actuació de Saborea España per a l’any 2012. En aquesta línia, han mantingut contactes amb el restaurant Ibérica, amb qui estan negociant la possibilitat d’establir-hi la delegació de Saborea España a Londres. El restaurant, que la setmana que ve obrirà un altre establiment amb la projecció d’ampliar el negoci amb un tercer local, seria el restaurant espanyol acreditat que representaria la marca a la capital anglesa.

A més, Martí ha mantingut trobades amb el director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa; la directora general de Turisme de la Generalitat,  Marian Muro, i el cap de màrqueting de l'Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall, per parlar de diversos temes relacionats amb el turisme que afecten Cambrils.

Comenta aquest article