Un turista alemany de 69 anys d'edat mor a la platja del Cavet mentre es banyava
![]() |
El cos de la persona morta va romandre a peu de platja fins que el jutge va ordenar el seu aixecament |
Un turista alemany de 69 anys d'edat va morir, ahir a la tarda, a la platja del Cavet de Cambrils. El succés es va produir al voltant de quarts de 6 de la tarda. El cos de l'home es trobava a uns 50 metres mar endins quan els seus familiars van observar que no es bellugava. La socorrista d'aquesta platja va demanar ajut als socorristes dels llocs propers que van treure l'home de l'aigua i van intentar reanimar-lo a peu de platja sense aconseguir cap resultat positiu. Les tasques de reanimació van durar poc més de mitja hora. Els socorristes també van haver de rescatar i atendre dos familiars de la persona morta que l'havien anat a socórrer i presentaven símptomes d'esgotament. Es desconeix si l'home va morir ofegat o bé va ser víctima d'una aturada cardíaca mentre s'estava banyant. Aquest matí se li està practicant l'autòpsia que determinarà les causes de la mort.
Al lloc dels fets també hi van acudir dues ambulàncies medicalitzades a més d'efectius policials. El cadàver va romandre a la sorra de la platja tapat almenys un parell d'hores fins que el jutge va ordenar el seu aixecament. El fet que el lloc del succés estigués al costat de la passarel·la de fusta del passeig litoral del Cavet, va propiciar que molts curiosos badessin, durant bona part de la tarda, davant del lloc dels fets. Cal destacar que ahir, la mar estava força arrissada i onejava la bandera groga.
Amb aquesta ja són sis les persones mortes a les platges de la demarcació de Tarragona aquest estiu. Els altres cinc morts s'han produït a Miami Platja, Alcanar i tres a Coma-ruga.