Festival Pròleg
La jornada s'iniciarà amb una batucada de Cop de Cap des de la Plaça de la Vila. A continuació, durant tota la tarda-vespre hi haurà diversos tallers i espectacles per tots els públics. Els tallers que s'organitzaran són els següents: dos tallers familiars de contes interactius dinamitzats per Belén Ortiz, un taller de meditació per adults impartit per Xifré Ramos, un taller de màgia a càrrec del Mag Dani, un espectacle de titelles de la companyia l'Invisible Titelles i dos tallers organitzats per la branca de Pioners i Caravel·les del mateix Agrupament, que tracten sobre els estereotips i el reciclatge.
També hi haurà durant tota la tarda estands d'exposició de diferents artistes de Cambrils o dels voltants, per tal de donar-los a conèixer i visibilitzar la seva obra. Les artistes que exposaran al Festival Pròleg són Nuri Mariné, Paula Azul, Marta Nolla, Dulu, Reciclart, Laia Ferraté i Vulvita; algunes d'elles, també tindran un punt de venta de les seves obres.
Ja a la nit, tindran lloc els concerts dels grups locals Lobster, Vivèrrids, La Clandestina i PD Peixampler. A més, hi haurà Atupa com a grup convidat.
Durant tota la jornada també hi haurà una zona de food-trucks i barra amb servei de begudes.
A les 17:00 h / Festa
- Lloc
- Parc del Pinaret