Societat

L'agència cambrilenca Lypsum, finalista als Premis Impacte per la campanya "Pacte de Sang, pacte de vida"

Per Redacció

L'agència cambrilenca Lypsum ha estat finalista dels Premis Impacte Social

L’agència cambrilenca Lypsum, que dirigeixen Juan Carlos Navarro i Christian Granero, ha estat reconeguda a la tercera edició dels Premis Impacte Social per l’acció de la campanya "Pacte de Sang, pacte de vida" del Banc de Sang i Teixits de Catalunya. La campanya viral –sense pressupost– va incrementar el nombre de donants joves a Cambrils en la Marató de Sang d’abril de 2015. En la tercera edició d'aquests guardons, els guanyadors han estat Estrella Damm per la campanya "Mediterràniament" i el Festival Primavera Sound en l’àmbit comercial; a més de les campanyes de "La Marató" de TV3 i de "Proactiva Open Arms" en l’àmbit social, com a accions de comunicació que més han impactat a la societat catalana.

Ara fa un any que l'agència Lypsum ja va ser reconeguda per la campanya "Pacte de Sang, pacte de vida" a la 9a edició dels premis internacionals de Publicitat Social Publifestival en la categoria de Joves Talents com a Millor Acció Viral On Line Social.

Pacte de Sang, Pacte de Vida

La campanya realitzada l’abril de 2015 consistia en un vídeo viral on la gent feia un pacte de sang amb tres persones i s'animaven les unes a les altres a participar en la marató de donació de sang. Els resultats de la campanya van triplicar les expectatives de l'organització de la Marató i es van haver de tancar portes una hora abans del que s'esperaven.

Comenta aquest article