Societat

El cambrilenc Juan Carlos Navarro, guanyador del premi internacional Publifestival

Per Redacció

Juan Carlos Navarro al costat del publicista i president del jurat dels premis, Lluís Bassat

El passat dijous a la tarda, al Caixa Fòrum de Barcelona, es va celebrar la 9a edició dels premis internacionals de Publicitat Social Publifestival, on el cambrilenc Juan Carlos Navarro va rebre el premi a la millor acció viral de màrqueting online per la seva campanya "Pacte de Sang-Pacte de Vida", que es va dur a terme en el marc de la darrera Marató de Sang, celebrada a Cambrils el passat mes d'abril. La campanya consistia en un vídeo viral on la gent feia un pacte de sang amb tres persones i s'animaven les unes a les altres a participar a la marató de donació de sang. Els resultats de la campanya van triplicar les expectatives de l'organització de la Marató i es van haver de tancar portes una hora abans del que s'esperaven.

Per al cambrilenc, aquest premi representa un reconeixement molt important tant en l'àmbit personal  com en l'àmbit professional. Publifestival va néixer per donar el seu reconeixement i suport a la publicitat que, independentment del producte o servei que estigui publicitant, ajuda a la sensibilització dels consumidors cap a causes socials. A banda, també és un reconeixement a la tasca de centenars d'empreses i persones que, de forma pública unes vegades, o sense enrenou d'altres, contribueixen a projectes d'ajuda, protecció o preservació del medi ambient o dels animals.

El president del jurat dels premis és Lluís Bassat, considerat el millor publicitari espanyol del segle XX i també de Llatinoamèrica, que ha vist les seves campanyes de publicitat difoses en els cinc continents. Doctor Honoris Causa per la Facultat de Comunicació i Humanitats de la Universitat Europea de Madrid, és membre emèrit del Consell d'Administració d'Ogilvy, i ha estat president del seu Consell Creatiu Mundial. Actualment és President d'Honor del Grup Bassat Ogilvy Espanya.

Comenta aquest article