L'Ajuntament suprimirà places d'aparcament de l'avinguda de la Diputació entre el Pi Rodó i la riera de Riudoms
![]() |
L'equip de senyalització de la Policia Local millorarà el trànsit de l'avinguda de la Diputació |
Lequip de senyalització de la Policia Local de Cambrils realitzarà diverses actuacions els mesos de desembre i gener per reordenar el trànsit a la façana marítima dels barris del Cavet i Sol Cambrils i un tram de lavinguda de la Diputació. Lobjectiu és pacificar el trànsit, reduir laccidentalitat, facilitar les maniobres de canvis de direccions i millorar el paisatge urbà.
La principal actuació serà la supressió de les places daparcament de zona blava del costat sud de lavinguda de la Diputació, entre el Pi Rodó i la riera de Riudoms, tal com es va fer en el tram que va de la rotonda del Club Nàutic fins al Pi Rodó. També es pintaran de nou els dos carrils de circulació en aquest tram, estrenyent la via en sentit Salou i deixant-la igual en sentit Cambrils. Lespai restant entre els dos carrils, entre el carrer de Luis de Góngora i el pont de la riera de Riudoms ,quedarà configurat com a mitjana (illeta zebrada) i, daquesta manera, es podran crear carrils despera o incorporació al trànsit en les cruïlles existents.
L'objectiu és millorar la seguretat viària de la zona
A més, entre el Pi Rodó i el carrer de Luis de Góngora es pintarà una doble línia contínua entre els dos carrils. També sinstal·laran bandes reflectores en els dos punts on es desvia la trajectòria dels vehicles, es demanarà a Medi Ambient que podi les palmeres de la vorera sud per permetre el pas dautobusos i es pintarà un aparcament de motos i bicis en bateria al costat nord de lavinguda de la Diputació.
Amb aquesta reordenació de lavinguda de la Diputació saconseguirà millorar la seguretat viària, ja que hi havia diverses cruïlles amb girs a lesquerra, i eliminar limpacte paisatgístic que suposa lestacionament de vehicles de grans dimensions al passeig marítim durant el període estival. Sense la barrera visual generada per lacumulació de furgonetes i autocaravanes, els que circulin amb vehicles, bicicletes o a peu des de la desembocadura de la riera fins al port, tindran una bona vista sobre un dels racons més emblemàtics de Cambrils.