El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.9ºC | Humitat: 92% | Pressió: 1010Hpa | Vent: S 12 km/h | Precipitació: 0.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2149 | divendres 22 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dilluns 16 juliol '12 | 11:25 | 2348 lectures
|
PÒSIT

S'obre al públic el pàrquing de la plaça del Pòsit

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

Entrada del pàrquing de la plaça del Pòsit

L'aparcament subterrani de la plaça del Pòsit ja és una realitat. El passat divendres es va obrir al públic el pàrquing de tres plantes amb una capacitat per a 300 vehicles, després de dos anys d'obres. L'alcaldessa de Cambrils –Mercè Dalmau–, acompanyada d'alguns dels regidors de l'equip de govern, va visitar el pàrquing i la plaça, que ja està oberta després de la retirada de les tanques perimetrals. L'accés al pàrquing es troba al carrer de les Barques i el cost és de 2,40 euros l'hora.

L'edifici podria estar enllestit l'estiu de l'any vinent

El Patró Major de la Confraria de Pescadors –Josep Pijoan– va afirmar que "la gent dels comerços, els constructors i la Confraria estem contents". Tal com va apuntar Pijoan, la plaça s'ha obert a mitjans d'estiu però "la gent podrà treballar i guanyar-se la vida, esperem que se la guanyi millor que els altres anys". De moment, al carrer de Pau Casals encara hi ha les tanques perimetrals que es podrien retirar en una setmana. D'altra banda, el Patró Major de la Confraria va explicar que es preveu que l'edifici de la plaça del Pòsit es comenci a construir aquest proper mes de setembre i estigui enllestit l'estiu de l'any vinent. 


Unes obres que han fet patir molt als comerciants i veïns de la plaça

Per la seva part, l'alcaldessa de Cambrils va celebrar l'obertura del pàrquing i la plaça del Pòsit, ja que "és una obra que ha portat molt temps de retard, cosa que des de l'Ajuntament lamentem". Dalmau va afirmar que "és una bona notícia que la gent pugui tornar a circular per aquest espai emblemàtic de la nostra població, és un focus on hi ha molts comerços que han patit molt, igual que els veïns, durant tot aquest temps d'obres". Per últim, l'alcaldessa va apuntar que "esperem que no triguem molt a veure el projecte tal com està aprovat i tal com es va consensuar amb l'Ajuntament que hi havia aleshores i amb la Confraria de Pescadors".

 GALERIA IMATGES | 3 fotos

S'obre al públic el pàrquing de la plaça del Pòsit




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 26 comentaris rebuts

Ni tan sols han pintat el terra amb pintura de pàrquing. Pols a les escales, pols al pàrquing, pols a la plaça... uns acabats deplorables. Aquesta situació és de república bananera, però els cambrilencs no en tenen la culpa. Responsabilitats per aquest nyap que tant de mal ha fet a tanta gent.
Bagauda | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 13:40
2,40 euros / hora ?. Lladressssssssssssss
Alí Babà | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 15:11
senyors, fara el mateix horari ke el de la plaça del AJUNTAMENT, tambe tancara a les 7 de la tarde? i fins dema al mati.
algu ho havia de preguntar | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 15:30
A veure quan tardarà la plaça del Pòsit a estar bruta de cagarades de gos, suc de peix, ragateres de les bosses de la brossa, xiclets, taques de gelat, etc.

S'acepten apostes. Jo dic que ni una setmana.
eLe eSe De | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 19:56
Aquest edifici no s'acabarà. ara que te licencia de parking ja veurem
mariner | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 20:08
NO HAY NORMATIVA AL RESPECTO DEL COLOR DE LOS PILARES, Y VEO UN EXTINTOR AL FONDOOOOOOOOOOOOOOOO A LA DERECHA. MALAMENT MOLT MALAMENT.-
OTRO HO HAVIA DE DIR | Contestar aquest comentari! | 16/7/2012 - 23:36
"Que la gente de los comercios estan contentos!" Lo que están es aliviados, pero de contentos nada de nada. Y las vallas del perimetro no han sido retiradas en su totalidad, las que han sido retiradas antes que las otras son las que hay delante de la tienda de la Cofraria, el burro delante para que no se espante. Los acabados de la plaza son deplorables y si el tecnico municipal da el visto bueno el sera el responsable. Y la probisionalidad de los accesos abiertos actuales en la plaza est'a provocando que la gente se tropiece y caiga al suelo, de momento nadie se ha lastimado, pero es cuesti'on de tiempo. Que vivan los responsables de semejante chapuza.
Tombo | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 8:41
ahir vam aparcar el cotxe durant una horeta, i la veritat, més que un pàrquing, sembla un descampat. Ple de pols, cimentació sense pulir ni pintar, lleig... vaja, tampoc esperava que hi haguessin quadres del Picasso. Pe`rò potser algun mural identificatiu de Cambrils, o almenys net i pulit... I després el tema de la rampa d'entrada i sortida donarà molt de parlar, temps al temps.
De la Rosa | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 8:42
em sembla que aquí és parla molt sense saber-ne o entendre, l'única normativa respecte a les pintures d'un parking són la senyalització de places d'aparcament, els extintors segú que hi han els correctes, sinó no estaria obert, la primera valla que és va treure, no va ser la de la cofraria, sinó la del lateral de la catalunya caixa, la plaça no està acabada? no crec que depengui del constructor! em sembla que és parla molt sense saber-ne, això sí, a costat però ja està, no molestem més i fem el favor de gaudir d'una plaça molt gran, que quant estigui acabada serà el centre del comerç de Cambrils.
Un Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 11:20
FANTASMA!!!
EDUARD P. | Contestar aquest comentari! | 18/7/2012 - 12:35
En aquestes condicions, el sr. Oscar Centelles (Enginyer de l'Ajuntament i inspector dels parquings), mai hauria donat permís per obrir i utilitzar cap parquing privat o comunitari.
Puc dir-ho per experiència.
Que algú s'ho faci mirar. O tots moros o tots cristians. Tot plegat fa fàstic.
Promotor | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 11:25
Sino lo arreglan un poco esto es la cueva llena de mierda,y ademas caro,quieren recuperar rapido lo mal invertido,pero creo que la Generalidad marco unas tarifas por minutos
el veraneante de siempre | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 21:40
AHIR VAIG AAPARCAR AL PARQUING COM UN DELS TANTS , I EM FA VERGONYA VEURE AIXO A CAMBRILS, ES VERGONYOS , I QUE UN CAMBRILENC AIXI CONTESTAT AIXO, QUE ETS UN PROMOTOR DE LA OBRA, O VOLS QUEDAR BE , DAVANT DE TOTS, FEU PENA AMB EL PARQUING I ELS ACABATS , A TOTHOM LI DIUEN PROMOTORS, CONSTRUCTORS O ESTRUCTURISTES, FOTS UNA PATADA A UN MAO I ET SURTEN DE TOTS AQUESTS.
AIXI ANEM MERCE DALMAU, VISCA CAMBRILS I VISCA ELS CAMBRILENCS
UN ALTRE CAMBRILENC | Contestar aquest comentari! | 17/7/2012 - 21:56
Que lladres. A la acera dels laterals de la plaça tothom s'hi entrepussa. Podrien señalitzar-ho millor que amb la linia vermella i groga
Malament!! | Contestar aquest comentari! | 18/7/2012 - 0:52
per que petiu, els interesat ja tenen les buxaques plenas,si poden enganyar a la Merce, o be, algu de la Generalitat, per tindre diners primer per ells, i desprestambe per ells, ja que molts negocis, de aquets CENTRE COMERCIAL futur, tambe son ells, i al poble com ha passat ales barques, ja heu rebit
el nen | Contestar aquest comentari! | 18/7/2012 - 21:43
vergonyos
pere | Contestar aquest comentari! | 18/7/2012 - 22:36
òstia nennnnnnn... que en sou de magnifics ens aquest poble:

tot ho trobeu cagat i pixat?

I si comencessiu per vosaltres mateixos... un per un?
catalàNET | Contestar aquest comentari! | 19/7/2012 - 9:54
ESTIC AMB TU NEN!! ESTA TOT DEU SOBORNAT , AMB AQUESTA OBRA, PER AIXO HAN DONAT PERMÍS PER TREBALLAR TOT L'ESTIU ,EN CANVI DEMANAS TU A CASA TEVA PER FOTRE UNA PISCINA I TU DENEGAN , AIXO ES VERGONYOS , BUENO AIXO PASA A CAMBRILS,TOT DEU SOBORNAT , LICENCIA PER LA PLAÇA, SENSE ESTAR ACABADA, Y ARE TOTS CONTENTS, Y AIXO HO PERMETEU AJUNTAMENT, EM FA VERGONYA SER DE CAMBRILS, I DESPUES ET QUEIXES I ELS CONTSTRUCTORS ET VACILEN.
PRIMER: ACABEU L'OBRA COM S'HA DE ACABAR
SEGON: HI HA UN COMENTARIA A DALT , QUE ES DIU QUE NO ES COBRA.
TERCER: AQUESTA GENT NO TE VERGONYA

PENOS : MERCE DALMAU, FEST-HO MIRÀ!!!
PERE RECASENS | Contestar aquest comentari! | 19/7/2012 - 10:02
PROMOTOR, qui ets guapo ....? jo soc Esteve Llavería "CALAU"
me agradaria tindre unas paraulas amb tu, jo tembe soc promotor de pa sucat amb oli.Las promesas dels promotors sobre
las petitas esquerdes que ja i cuntaban i que se arreglarían , hará
diuan que no se fant responsables .
Pregunto que fem als que tenim la casa apuntalada desde fa un
any i dingú de aquets PROMOTORS aigi pasat a duna la cara ?
recordu al SR. President , Secretari que tots els socis amb de tenir
el meteig tracta.Perduneu per las faltas de ortagrafia als 12 anys
ja tenia que treballa no com alguns que encara han de comensa
i en tingut molt de temps per pensa.
Esteve Llavería fargas | Contestar aquest comentari! | 19/7/2012 - 22:23
BONA TARDA.
SR. ESTEVE LLAVERÍA FARGAS, JO IGUAL QUE TU SÓC UN VEI AFECTAT AMB EL TEMA D' APUNTALAMENT, I NO ET PREOCUPOS COM NO L' ARREGLIS TU, ACABARAS TOTA LA VIDA AMB ELS PUNTALS , NO ES PRESENTARAN NI ELS PROMOTORS NI ELS CONSTRUCTORS NI ELS SIMPLES ENCARREGATS DE L'OBRA , NI EL AJUNTAMENT ,NI LA SRA. MERCE DALMAU , QUE SEGUR TE LA BUTXAQUES PLENES , GRACIES ALS NOSTRES CONSTRUCTORS DE CAMBRILS

AIXO NO T'HO ARREGLARAN , SI NOMES CAL QUE T ' ASOMIS AL BALCO I VEUS LA PLAÇA OBERTA SENSE ACABAR LES ACERES, Y MOLTES MES COSES, POT QUEDAR LO BUNICA QUE VULGUIS , PERO SI PAGGUESIN ALGU , SI T'AGUESIS FIXAT LA MEITAT DE TREBALLADORS , QUE HAVIEN AL PRINCIPI , NO HI ESTAN AL FINAL.
SAPS PER QUE?
NO COBRABEN ,
CONSTRUCTORA EGEPSA, , PER QUE NO SEGUEIXEN AMB ELS NOMS QUE HAVIEN??
ALGO HO SAP?

SALUTACION¡S VEÍ::
VEI DEL COSTAT | Contestar aquest comentari! | 20/7/2012 - 18:37
.VEÍ DEL COSTAT : gràcies pels saludos,te diré que no se si som iguals, lo que te puc di jo es que la nostra familia del Josep Calau com molt altres familias del poble de fa moltas generacions
que som pescadors i resulta que som socis de la confraria ancara que sigui domes per paga i calla perque a la que portas la contrària amaquets persunatjes ja ets el dulent de la película.
Demano alts Srs de la REVISTA CAMBRILS per favor que abans que surti pe las TV de tot el pais i amb altres diaris que es posint en contacte amb mi i pudran veurà l'as petitas esquerdas que diuen als Srs.President i Secretari i algun iluminat mes .(A CASA SEVA NO I PASA RES PER DESCUNTAT) el meu email es
ecalau@ya.com .Es prometo que la visita serà entretinguda i podreu comprova si tenim raó de està enfadats,val mes una ullada que un Millo de paraules.
Sr President se de tindrà la cara molt dura pert surti a la TV i alts Diaris i di que els veïns i comerciants estem cuntens ,cuan no tes dignat ni siquiera a truca per telèfon als afectas . Te recordo que elt sou tan esplendit que cobres (un dels mes ven pagats de la CE per las horas treballadas, se suposa que deu se pel gran currículum que tens ) hasta avui la ajudo a paga. Per par de meva i de la meva familia lluitarem hasta a on fasi falta i si esdonan l'as sircustancias que unualtra entri a la presso no tinguis cap ducta que la meva firma serà la primera de la llista
Lo mes lamentable de tot això es el silenci i la prepotència que van vustes, cuan ja problemes se amagant i si l'as cosas van ve a primera fila com Alt dia del pàrquing , tots als comerços i veïns duran dos anys en Perdut hasta l'as eurellas i a la primera de cambi surt els Sr menjan chiclet i rasq...... us, i se mos queda
Una cara de bobo a tots els afectats.
Si ja algun membre del cabildo que vulgui veurà i comprovau amb molt de gust se li ensenyarà ,els desperfectes i la carta que vam rebrà de la companyia de assegurances AXA que no sen fant responsables dels desperfectes. Me agradaria molt i pensu que tinc tot alt dret del mont da asistiri a la reunio del cabildo i exposa
al tema i sapigue qui es fara responsable ja que la confraria es la promotora.
Esteve Llaveria Fargas | Contestar aquest comentari! | 21/7/2012 - 22:20
Jo vaig ser vei afectat de les obres del Parking de la Concòrdia i van sortir esquerdes , aixecas el terra, etc,etc degut a que van buidar tot el clot i va estar molt de temps sense cap cimentacio. Fotografies, tècnics, etc, etc. Es van desentendre i en va tocar pagar de la butxaca les reparacions. Tot plegat penós. Una obra mal feta com la del Pòsit , una rampa que toquen el cotxes com la del Pòsit, filtracions com la del Pòsit, propietat o concessió de constructors del poble com la del Pòsit . I aixo ho permeten els nostres governants. Vergonyós
NO APARQUEU | Contestar aquest comentari! | 23/7/2012 - 11:23
Esta plaza (de alguna manera hay que llamarla), será un magnifico centro comercial para Cambrils, eso si, de Top Manta.
Y una hoja en blanco para los grafiteros.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 23/7/2012 - 16:12
ah a tot això ja ni ha que s'han fotut de llorus en aquesta plaça i tot per fer les coses amb preses i sense preveure res de res
ara qui paga el patu? dons molt fàcil la penya que a fotut un bac i ara te el cos malmes, qui es el responsable de no marcar correctament els esgraons? tant tècnic i no es veia venir que això era el mínim que podia passar? apa nois feu-s'ho mirar