El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:14ºC | Humitat: 94% | Pressió: 1005Hpa | Vent: NNO 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2063 | dilluns 21 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 13 abril '12 | 11:25 | 2007 lectures
|
SERVEIS

Gesport continuarà el seu servei de monitoratge fins el 30 de setembre

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

Imatge exterior del Palau Municipal d'Esports

Gesport continuarà fent-se càrrec del servei de monitoratge de les activitats esportives al Palau Municipal d'Esports i del monitoratge de les activitats de Benestar Social fins el proper 30 de setembre. El regidor d'Esports i Festes de l'Ajuntament de Cambrils –Lluís Abella– ha explicat, a Revista Cambrils Diari Digital, que l'Ajuntament i Gesport van arribar a aquest "acord mutu" fa un parell de setmanes, després de veure la bona disposició que hi havia de les dues parts per continuar amb el servei.

Tal com ha apuntat Abella, la gestió es prolongarà fins a finals de setembre i ha afirmat que "estem molt satisfets amb la gestió que ha fet Gesport aquests anys".  El regidor d'Esports i Festes, que ha destacat que "el personal pot estar tranquil", ha explicat que en aquests propers mesos es convocarà un concurs per la gestió de les activitats al pavelló municipal i a partir de l'octubre hi haurà una nova empresa encarregada del monitoratge esportiu.

En el darrer ple ordinari celebrat el passat 27 de març, Abella va explicar que hi havia un contacte amb una empresa perquè es fes càrrec del servei però que finalment es va decidir no contractar-la. "Nosaltres vam parlar amb dues empreses i els hi vam explicar que teníem dos condicions prioritàries: una era el personal i l'altra, que els pagaments es poguessin fer amb més marge. Una d'elles va dir que el tema de pagament no el podia assumir i l'altra empresa sí que estava d'acord amb els pagaments però no assegurava quedar-se amb tot el personal. Per això, veient la bona disposició de Gesport, vam decidir arribar a aquest acord". Recordem que Gesport va anunciar la seva rescissió de contracte pel passat 21 de març però va decidir continuar fent-se càrrec del monitoratge fins que l'Ajuntament trobés una nova empresa.






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 20 comentaris rebuts

Això deixa ben clar que no en tenen ni idea, primer diuen que ja tenen contactes amb altres empreses, i ara ja han de fer un concurs per llogar un altra empresa. Que no ho sabien que s'ha de fer un concurs? Bona sort han tingut que Gesport no els deixa amb el cul a l'aire, s'ho mereixen, però juguen amb els treballadors que han de donar menjar a les seves famílies. No hi ha dret.
Galas | Contestar aquest comentari! | 13/4/2012 - 12:42
Tot això que diu el regidor es mentida, si us plau digues la veritat i les raons pel qual no s'ha acceptat cap de les dues empreses. De mentiders esta ple el cementiri. Si no ho explica el regidor potser que ho expliqui l'Alcaldessa.
Gadget | Contestar aquest comentari! | 13/4/2012 - 14:40
¿Yporqué no o hace usted?
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 3:12
¿ que ets familia del govern?...o governador directament.
Dime con quien andas y te diré quien eres!! | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 9:54
Tan critico que es en otros comentarios, no entiendo esta defensa.
Lector | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 9:59
No me gustan las formas.
CABO QUIÑONES | 15/4/2012 - 23:27
Claro, hay que seguir las consignas! AJJAJAJAJAJ ES QUE SE OS VE EL PLUMERO!!!! JAJAJAJAJAJ
Pensamiento único | 16/4/2012 - 0:18
un govern mentider , sort que l' alcaldesa volía transparencia ,
transparencia de que? vinga dieu la veritat!!!
Pepet | Contestar aquest comentari! | 13/4/2012 - 21:23
Calia fer tant el ruc, al no voler pagar a Gesport, quan al final tenen que pagar-li, creec que aquest regidor d'sports no hen te ni idea, o es deix portat pel regidor d'hacienda que suposo que es pensava que l'empresa Gesport donaria el servei i no diria res. Caldria que al propietari de Gesport se li fes un monument per la paciencia que te amb aquest ajuntament que no es mereix res, Suposso que ho fa Gesport per no deixar els treballadors al aire i cubrir el serveis de cara a la gent que els disfruta.
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 13/4/2012 - 21:28
doncs jo proposo que surtin els dos regidors 1que diu vostè i Gesport, i expliquin com anat tot.
transparencia | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 14:30
Una de esas empresas era el Consell Comarcal D´Esports, quien pedía gestionar todo el tema del polideportivo, (recaudación incluida), a lo que el Ayuntamiento se negó porque se ve que el dinero de las cuotas va a la caja común del municipio.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 13/4/2012 - 22:18
Redondito, se te va la fuerze por la boca, siempre hablando sin tener ni p. idea. Primero, es el Consell Esportiu del Baix Camp, segundo, de lo que dices, nada de nada, pero NADA. Supongo que te contestará alguien más con exacto conocimiento del asunto.
estultitiam abundat | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 12:25
Ningu vol treballar amb aquest ajuntament. No m'extranya amb les granties que donen. Quina llastina fotem el camp!!!
campi qui pugui | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 17:55
Bueno,bueno,bueno.Una administración pública, da un servicio a través de una empresa privada.Evidentemente las concesiones tienen caducidad y salen a subasta pública cada cuando toca¿no?,y el que mejor se lo curra se lleva el gato al agua ¿no? entonces conciudadanos ¿donde está el problema?
00000000000000000000000000000000000 LA FABA DE CATÁ | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 23:40
Vaya sobada colega
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 23:28
Y la otra FERROSER, venga explicarlo todo
CABO COJ___S | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 0:18
vinga doncs parlar i parlar per arribar al mateix lloc.quants mentiders hi ha al govern.no voler aprofitarse tant de la gent i cuidar-se mes de casa seva que prou enrredada la tenen!!!
mariner | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 20:22
El problema hi és quan primer ens diuen que estan parlant amb unes empreses que s'en poden fer càrrec de la gestió. I al cap d'uns dies ens diuen que convocaran un concurs públic. El problema hi és en que no saben ni el que es fan, ara negocien, ara concurs públic, que no ho sabien abans ja que havien de convocar un concurs per llogar una empresa que gestionés el pabelló? que es que volien donar-ho per menys de 18000 euros per no tenir de passar pel concurs i poder-li donar a qui volguessin? Aquest és el prblema, que ens enreden cada moment. Volem més serietat senyors del govern dels millors, més serietat.
usuari | Contestar aquest comentari! | 16/4/2012 - 11:38
Doncs jo felicito a qui calgui per aquesta iniciativa. Si no hi va poder haver acord amb alguna altre empresa, perquè se del cert que hi van haver contactes en ferm, estic d'acord en reconduir la situació i continuar donar un bon servei amb el mateix personal. Felicito a l'Ajuntament i sobretot al Gerard
deportista | Contestar aquest comentari! | 16/4/2012 - 18:12
Felicita al Gerard, l'Ajuntament no s'ho mereix, son els que la van cagar no pagan i volen rescindir el contracte que ja tenien i que funcionava be.
esportista | Contestar aquest comentari! | 17/4/2012 - 10:14