El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:10.4ºC | Humitat: 84% | Pressió: 1022Hpa | Vent: NO 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2062 | dijous 17 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dilluns 4 abril '11 | 13:30 | 2762 lectures
|
PENYA BARÇA

Sandro Rosell, protagonista destacat dels actes commemoratius dels 50 anys de la Penya Barça Cambrils

Text Berta Ruiz | Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Sandro Rosell, acompanyat per les components de la junta de la Penya Barça Cambrils, arribant al local d'aquesta entitat, ahir al matí

La participació del president del Barça, Sandro Rosell, ahir en motiu de la commemoració dels 50 anys de la Penya Barça Cambrils va ser la cirereta del pastís dels actes que s'han celebrat aquest cap de setmana. La presència de Rosell va comportar, d'entrada, un gran desplegament mediàtic on tot un estol de fotògrafs i càmeres seguien tots els moviments del primer mandatari barcelonista. A part, molts cambrilencs també van voler ser presents a la matinal barcelonista d'ahir.

El president del Barça va arribar a les 12 del migdia al Centre Cultural on hi ha l'exposició dels 50 anys de la Penya Barça, inaugurada aquest passat divendres. Abans de fer la visita a l'exposició, però, hi va haver un torn de parlaments a la sala d'actes del Centre Cultural. El primer en intervenir va ser el propi Sandro Rosell qui va destacar l'esperit de la Penya Barça Cambrils, amb una junta formada completament per dones. Rosell va agrair a la presidenta de la Penya, Jordina Font, la seva dedicació i la invitació als actes del 50è aniversari. A continuació va prendre la paraula l'alcalde, Robert Benaiges, que es va declarar públicament com a "culè" i va elogiar les persones que han format part de la Penya Barça durant aquests 50 anys. Després d'un intercanvi d'obsequis entre l'alcalde i el president del Barça, Sandro Rosell va signar en el llibre d'honor de l'Ajuntament.
Tot seguit es va fer una visita a l'exposició, ubicada a l'espai el Pati del Centre Cultural. Cal dir que entre els presents a l'acte hi havia exjugadors blaugranes com ara Carles Reixach, Quique Costas, Josep M. Fusté, Eusebio i Paco Martínez així com els dos cambrilencs que formen part del quadre tècnic del club, Albert Puig i Fran Artiga.
Després de la visita a l'exposició, tota la comitiva barcelonista es va desplaçar al local de la Penya Barça. Les autoritats ho van fer dalt del trenet turístic. Un cop al local, Rosell va destapar una placa commemorativa de la jornada i va lliurar les bandes i faixes a les pubilles i hereus de la Penya Barça.
Els actes festius es van cloure amb el dinar de germanor al restaurant l'Orangerie de Clos Barenys on s'hi van aplegar unes 300 persones.

Sandro Rosell: "La finalitat de la meva porra tenia caràcter solidari"

Però el que ha transcendit més de la visita del president del Barça als actes de la Penya Barça Cambrils van ser les declaracions que va fer davant la gent congregada al dinar de germanor. En un moment del seu discurs es va referir a les seves declaracions de fa uns dies, en motiu d'una porra solidària, en que va vaticinar un 5 a 0 com a resultat per a la final de Copa davant el Reial Madrid. Aquest pronòstic ha aixecat, els darrers dies, una gran polseguera dins el món de l'esport i ahir, el president del Barça, va aprofitar per demanar disculpes pel que havia dit. Rosell va dir, referent a aquestes declaracions, que "algun aficionat al futbol es va ofendre de la porra que vaig fer. Em sap greu i em disculpo i si aquests aficionats, a més, eren socis i sòcies del Barça, em disculpo perquè mai la finalitat de la meva porra era ofendre ningú. La finalitat de la meva porra tenia caràcter solidari". Rosell també va afegir que "nosaltres tenim els valors del Barça que són la humilitat, el treball, pensar en tothom, la solidaritat... però en aquest acte solidari no vam estar afortunats i per tant em sap molt greu el que va passar".

Albert Puig, pregoner del 50 aniversari: "Quina diferència té aquesta penya de les altres? Doncs que porta el nom del millor poble d’arreu del món, del nostre estimat Cambrils!

El divendres 1 d’abril al vespre, al Centre Cultural, tenia lloc el pregó d’inauguració que encetava oficialment els actes del 50 aniversari de la Penya Barça Cambrils. El pregó va anar a càrrec del cambrilenc Albert Puig, actual secretari tècnic del futbol formatiu del FC Barcelona i soci de la penya blaugrana cambrilenca. En aquest acte, la presidenta de la Penya Barça Cambrils –Jordina Font– també va voler adreçar unes paraules als assistents que omplien de gom a gom la sala, referint-se a que justament aquell dia de feia 50 anys, els penyistes cambrilencs estarien de festa celebrant el naixement de la Penya Barça Cambrils. Font va fer un breu repàs per la trajectòria d’Albert Puig. Va destacar la seva vinculació al món de l’esport durant tota la vida, des dels seus inicis a Cambrils fins a la seva arribada als equips de futbol base del Barça, l’any 2002. També va recordar el seu gest esportiu durant un partit que li va valdre premis, homenatges, reconeixements, entrevistes i molta feina. Jordina Font va apuntar una frase del seu llibre “La força d’un somni”, on diu que “la primera missió dels entrenadors és ajudar a l’educació integral dels xiquets, i la segona missió és ensenyar-los a ser bons futbolistes”. “Per això el club et va triar”, va dir Font. “Però nosaltres et vam triar per fer el pregó, perquè des del primer dia que et vam demanar consell eres amb nosaltres, perquè quan et demanàvem un cop de mà, eres amb nosaltres i perquè gran part del programa d’actes te’l debem a tu, i a l’esforç, hores, maldecaps, rialles i discussions de les xiques de la junta”.

"50 anys d'il·lusió, de camí i d'ensopegades"

Després de les paraules de Jordina Font, el pregoner Albert Puig va iniciar la seva intervenció. “50 anys, quin número tan bonic!”, va començar. “50 anys d’il·lusió, de camí i d’ensopegades. Mig segle d’existència gràcies a la feina dels presidents que hi han passat: Josep Font “gallot”, Joan Berengué “xalet”, Joan Pijoan “boles”, Patrici Ferré, Jordi Savall i Jordina Font”, que han treballat per complir amb les esperances del barcelonisme”. Puig va referir-se als valors blaugranes “de catalanitat i humanitat” i va dir que el Barça és un club de socis i simpatitzants, però sobretot és un club de persones. Quant a la importància de les penyes, el cambrilenc va destacar que “aquestes són el pilar del club, la columna vertebral del Barça. Aquesta és una junta que treballa amb il·lusió i que té molta capacitat de treball, però quina diferència té aquesta penya de les altres? Doncs que porta el nom del millor poble d’arreu del món, del nostre estimat Cambrils!”.

Finalitzats els parlaments, Jordina Font i Albert Puig van procedir a fer el nomenament de les pubilles i hereus de la penya: Isaac Crespo i Maria Gallardo en infantils; i Judit Llobet, Judit Miquel, Jordi Sánchez i Marc Franch. Per tancar l’acte es va fer la inauguració de l’exposició fotogràfica “Amb 50 anys a l’esquena (i el Barça sempre a flor de llavi).

 GALERIA IMATGES | 16 fotos

Actes de celebració del 50 aniversari de la Penya Barça Cambrils






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 64 comentaris rebuts

Moltes gràcies per aquesta gran celebració,una feina impecable i molt ben organitzada en tots els actes que heu realitzat. Ànims xiques de la Junta. Continueu així.
Pere Mas | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 14:49
Una gran FESTA, molt ben organitzada per un grup de dones, que
en fet que una celebració, acabi sen un dia inolvidable. Moltes felicitats
continueu igual.
Josep | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 14:51
Felicitats pels 50 anys. Only Barça!
FCBAdictes | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 14:55
Tot molt maco, i tot va anar molt bé. Però crec que s'hauria de destacar la feina feta pel conserge que ens va atendre diumenge (tot un heroi), ja que no va padar d'anar d'aquí cap allà. Trobo que en un acte com aquest, al menys hauria de haber dos o tres persones controlant tot.
I no és per la manca de servei, tot al contrari, sino perque trobo que és masa feina per una sola persona.
Gràcies Joan pel teu esforç (tot i que se que ho vas fer amb molta il·lusio, no.....)
socia culer del barça | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 15:32
Potser tens raó,pero ja van un par de vegades(amb la cuina japonesa i ara) que ensabones massa al conserge......es la seva feina i cobra hores si son extres.............no cal tan de sabó.
Perdoneu pero algú ho havia de dir | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 10:56
Bien dicho, pues parece que lo quieran justificar.
Yo estuve alli | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 14:17
"Si la envidia fuese tilla........"
Que et passa, tens algun afer personal contra el Joan? o és senzillament que t'agradaria ser com ell.
És cert, és la seva feina i per aixó el pagen. Peró és molt agradable trobar-se gent amable i servicial, quan acodeixes algun acte pùblic. No com el tracte que rebem (sense anar molt junt) del seu inmediat superior. Peró aixó ara no bé al cas.
Haurias de prender exemple del Joan, ja que no el veig mai parat, sino és treballant al centre, és amb els seus fills (i quin valor d'anar abuscar un tercer), sempre d'aquí cap allà.
Joan, no facís cas de la gent embegossa, tu segueix així, estem molt orgullosos del servei que reben de part teva.
Aixó sí que ens digne de dir | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 15:34
I jo que em pensava que tant de rebombori i talls de carrer ers per una cosa important.
Estem arreglats amb la pantomima del futbol i del Bar$a.
Un catalanista. | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 15:58
SANDRUSCOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
caram caram | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 16:53
Moltes Felicitats penya, continueu així.
soci 46 | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 17:08
Només una foto de l'alcalde? Ja la teniu a l'esquena aquest de la Revista Cambrils! Quina deiferència amb la Teleajuntament.....
Ja ni ha prou | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 17:21
doncs jo el veig en tres fotos.
No està gens malament per ser que era un convidat més de la festa, no?
uiii, m'he dejao las gafas del cerca | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 23:50
Totalment inadmissible que em tinguessin parat 15 minuts perquè aquest senyor i tots els seus acompanyants puguéssin pujar tranquilament al trenet de Cambrils mentre els demés estavem parats per un policia municipal.
Una autèntica vergonya.
Quan va costar això al poble?
Futbol i Belen Esteban i tot sol.lucionat.
Fran | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 17:28
Quina manera d enganyar a la gent !! aquestes pubilles no son les autenticas d,aquest any....jajjaja (ay les mames, com son...)
A part d,aixo tot perfecte!!!
un cule | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 20:46
les pubilles i els hereus no són els de Cambrils, són els dels 50 anys de la penya barça... aveure si ten enteres!
quintos | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 22:37
Crec que no s'ha enganyat a ningú, simplement han sortit pubilles de la Penya Barça les noies que s'hi han presentat. Soc mare d'una de les representants de Cambrils d'aquest any, i crec que en cap moment la meva filla ha pensat que cap de les pubilles de la Penya l'hi hagi volgut prendre el lloc. Felicititats Judit's, esteu molt maques.
KAF | Contestar aquest comentari! | 14/4/2011 - 16:25
les pubilles son millors que les d'aquest any, makina una abraçada
barça | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 21:58
Crec que no cal menysprear a ningú, i no costa res felicitar tant a les pubilles de la Penya com a les de Cambrils, doncs s'ho mereixen tant unes com les altres, i no hi ha ni millor ni pitjor. Gràcies a noies com aquestes, es poden seguir fent coses al poble de Cambrils. Felicitats a totes.
És més, crec que aviat sortiran les bases per a l'elecció de les Pubilles de Cambrils per aquest any, presentat-hi tu o algú de casa teva i a veure en quin lloc quedes.
KAF | Contestar aquest comentari! | 14/4/2011 - 16:31
tens rao cule!!!, i les autentiques, perque no les au convidat?
Aixo no es fa....
cambrils | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 21:59
ESTO ME RECUERDA LOS TIEMPOS DE FRANCO FUTBOL Y CIRCO... COMO ES POSIBLE QUE UN PRESIDENTE DE UN CLUB D EFUTBOL OSEA UNO QUE NO ES NADIE TENGA ESTE TIPO DE AGASAJOS MADRE MIA MENUDO PAIS, Y NOSOSTROS A CURRAR HASTA LOS 67 AÑOS COTIZAR 37 REBAJA A LOS FUNCIONARIOS , ESCUELAS CON REDUCCION DE PRESUPUESTOS ETC ETC, PERO ESO NO IMPORTA IMPORTA QUE EL MESSI GANE MILLONES POR SUS GOLES Y VAYA CON UN COCHE ULTIMO MODELO REGALADO Y NOSOTROS TENGAMOS QUE PAGARSELO VAYA MIERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PENSADOR | Contestar aquest comentari! | 4/4/2011 - 23:20
Que no saps parlar sense cridar, company pensador, que mal educat ets.
soci | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 13:10
Per al que diu que es un " CATALANISTA " la pantomima la dius tu dient que es catalanista
Vicens | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 2:03
Que passa que per ser bon català s'ha de ser del Bar$a? Sou bastant limitats de ment, perquè hi ha molta gent que no es catalana i de fora de Catalunya i és del Bar$a.
Un catalanista | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 13:35
PENSADOR se te ve demasiado el plumero . Y para hacerte mas creible pones a Messi de ejemplo. Porque no pones a tu estimado Cristiano Ronaldo ? ja ja ja
Vicens | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 2:06
Crec que aquest "cule", no sap llegir bé , ja que ben clar es diu que les pubilles son de la penya, a més a més a les fotos ja es veu prou clar que porten una banda amb els colors blaugrana. Potser sera que volies tu ser pubillo? i no ho has pogut ser. Que dolenta es l'envenja. A mes aixo d'enganyar res de res, potser ets tu que ens enganyes a tots?.
un que hi va ser | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 9:16
Felicitats a les xiques de la junta! Tot va anar perfecte!
I les pubille si hereus!!! guapíssims!!!! ;)
una penyista | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 10:18
Espectacular de guapa Jordina!!
Mariano | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 10:46
Les pubilles i hereus son de la penya,en aquets cas no tenia per que ser-hi la pubilla de Cambrils ja que la pubilla de Cambrils repreesenta al poble i al poble i ha gent de tots el equips per aixo les pubilles i hereus eren exclusivament de la penya.
He dit | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 13:20
Aquest cule, segur que no te ni idea de qui són. Ets un sepia noi!
Barça :) | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 14:35
Visca el Barça i Visca Catalunya! Aquesta nit el Mandril sota terra i demà el Barça ficara un peu a la semifinal!
Raul Cambrils | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 16:15
Jo crec que resumint tot plegat, el que cal és reconéixer la gran tasca que estan duent a terme les senyores de la junta i agrair-los-hi tota la seva dedicació tant desinteressada.

També vull manifertar públicament la meva felicitació més sincera a tota la Junta per l'organització del 50é aniversari de la Penya, especialment el del diumenge passat. Un acte de molt nivell i categoria que va sorprendre a més d'un dels convidats del Barça, per la seva qualitat i ordre poc habituals en aquest tipus d'esdeveniments, manifestat personalment pels alts directius i ex jugadors amb qui vaig poder conversar.

I, això també ajuda a donar nom i consideració a tot Cambrils, independentment del seu caire futbolístic d'uns colors determinats.
Un altre dia podrà ser d'uns altres colors o preferències i, en aquest sentit, pensaria de la mateixa forma.

Una vegada més enhorabona i gràcies.
Lluís Dalmau | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 17:37
Amic Dalmau
Perfecte
JR | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 19:14
Primer que tot CULE si es aixi com et fas dir, estas ofenent a la penya de mala manera, em sembla molt be que identifiquis a les pubilles com que no son les de cambrils pero nomes et dic una cosa pel que es veu as anat als actes i tal del diumenge perque sino no entenc la frase: a part d'aixo tot be!. si vas anari be o debies haver sapigut u sino o podies aver preguntat donant la cara perque sembla que ens coneguis de ben a prop. de totes formes no crec correcte que tractis d'embustera a la penya i a les xiques ja que han treballat molt dur per arribar a fer la gran festa que es va fer. Aixi que millor que ten enteris millor de les coses i despres parlis, pero ara si que et dic una cosa el comentari de (AI LES MARES...) sobra de valent, perque a aquest acte es podia presentar qui volia.
Hem sembla de persona poc honesta el que has fet per la teva part.. pero alla tu si estas content amb el que has dit despres de dir que la festa et va agradar..

No es que vagi d'enterada pero t'asseguro jo que mes que tu puc arribar a saber sobre aquest tema.



VISCA LA PENYA BARÇA CAMBRILS!
JMR | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 23:03
Molt ben contestat.
KAF | Contestar aquest comentari! | 14/4/2011 - 16:35
Barça!! si pubilles del barça!!, pro filles de les mames de la junta. no hi ha mes noies , filles d,algun soci??
cule | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 23:19
Osti xato, que pesadet que estàs!!! Que encara no ho has entés que no es va presentar ningú més? A més, perquè tanta insistència amb les Pubilles, i amb els Hereus hi estàs d'acord?
KAF | Contestar aquest comentari! | 14/4/2011 - 16:38
Lluís, molt d'acord amb tu!!!!
una penyista... altra vegada! | Contestar aquest comentari! | 5/4/2011 - 23:25
Per al "cule"., Només dir-te una cosa si fossis soci de la penya, sabries que tots els socis tenien la opció de presentar-se a pubillas i hereus, per tant tenen tant dret les filles de les mames de la Junta tal i com dius com un altra persona, ja que tan aquestes noies ,com els hereus son tots socis de la penya aixi que si no saps les coses calla perque cada vegada que dius alguna cosa la cagues ben cagada.
una penyista | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 8:45
Que no hi ha més noies a la penya? jo en sóc una de tantes....
Penyista | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 10:58
Que más da de donde sean las pubillas?
Lo importante es lo bien organizado que estaba todo y (a juzagar por las fotos) lo felices que se ven todos, que eso es una alegria de ver, en estos tiempos.
Mariano | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 12:28
Excelent !!!!!
Moltes gracies per la feina que feu desinteresadament.
Diumenge espectacular !!!! ah i dissabte també..........
6Q | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 15:32
Soc membre de la Junta, i a més a més mare d'una de les Pubilles, ja n'estic una mica tipa del tema pubilles. En referencia a la "penyista", nómes dir-li que si realment es socia de la penya el que hauria de fer es llegir bé les cartes que enviem, on ben clar vam especificar que totes les socies i socis que es volien presentar com pubilles i hereus de la nostra penya ho podien fer i que entre tots els que es presentesin es faria un sorteig. Com que tu no et vas presentar, ja que en cas de que hagues sigut aixi, segurament haguessis estat tu la pubilla el que hauries de fer tan tu com l'altra cule es donar-lis les gracies a les dues noies i als hereus, per voler representar a la penya. El que crec es que com que no podeu criticar res més, ja que tot va sortir perfecte, només busqueu coses que no venen al cas, Ara que potser el problema que tens es que no vas poder ser tu la protagonista. Per tant t'aconsello que quan rebis les cartes de la penya, les llegesis ben a poc a poc, no sigui cas que tornis a ficar els peus a la galleda, mes coloquialment "fotis la pota"
Des de aqui només donar GRACIES, GRACIES, GRACIES, a tots els socis i simpatizants que ens van acompanyar en aquest dia, ja que sense ells no haguera estat possible . I també GRACIES a la gent que amb els seus escrits constructius em fan sentir més orgullosa de ser membre d'aquesta Junta i de poder haver participat en la organització d'aquesta festa.
Mercè Gallardo | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 15:45
Molt ben dit Mercè, i felicitats per la part que et toca.
KAF | Contestar aquest comentari! | 14/4/2011 - 16:39
Srs.1º Feliçitas a totes les chiques de la peña Barça Cambrils.
2ºen el tema de les pubilles i els hereus es podien presentar tots els SOCIS.
3º No te res a veure les Pubilles i hereus de la Peña Barça amb les que representen a CAMBRILS,que per ser totes i tots o fan molt Be.
4º La feste estat un exit.
5º Força Barça,i Endavant Penya Barça de Cambrils
Jordi | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 15:55
si, merce, pero si ya ho tenieu tot pensat !! per favor !!! no vulguis ara arreglar les coses mal fetes, qui va fer el sorteig?? vosaltres les mames, els demes no teniem cap posibilitat.- acas vau fer votacions per part dels socis?? (aixi tot queda a casa)
penyista | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 21:23
CULE, t'ho repeteixo, es podia presentar tothom a fer de pubilla sino es va presentar ningu mes doncs tot dit, pero no parlis sense sapiguer! apa.. chato entereten de les coses i despres parla que per se filles de la junta no vol dir que les pubilles fosin socies com tothom qui es podia presentar! aixi que calla que nomes fas que pifiarla!
JMR | Contestar aquest comentari! | 6/4/2011 - 22:27
"penyista" com et fas dir. penyistes com tu, valdria mes no tindre'ls, si, ets d'aquets que no llegim les cartes que rebem, lo minim que pots fer es callar i no opinar d'alguna cosa que no en tens ni idea. i a més, no val la pena perdre el temps parlant d'algú que ni s'ho mereix...... sóc membre de la junta i nomès vull dir una cosa, tal com ha comentat la meva companya mercè, gràcies a tots els que hi vau ser, per ajudar-nos a que la festa fos el que va ser. "TOT UN EXIT" FORÇA BARÇA I "XIQUES" GRACIES!!!!!!
montse m. | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 10:43
A la penyista, si haguessis vingut al local al dia del partit, sabries com es va fer. De totes maneras, si tan interessada estas a saber si s'havia presentat algu o no, pots preguntar realment als qui son penyistas, que ells t'ho explicaran, pero no crec que tu siguis penyista, ja que sino donaries la cara i ficaries el teu nom, tal i com jo el fico, Aixi que et torno a repetir que la enveja es molt dolenta, i si tens alguna cosa contra nosaltres nomes cal que ens ho facis saber. I per ultim només una cosa les coses mal fetes potser les fas tu, intentant ficar malestar on no n'hi ha, aixi que xata fes-t'ho mirar.
Mercè | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 11:26
Quina llastima tindre que parlar que si les pubilles que si els hereus.en lloc de sentir nos orgullosos d,aquest club,aquesta penya, i del nostre poble. I aixo que no soc soci,i pensar que aquesta festa ha tingut un resso mediatic per tot en general de veritat ho trobo vergonyos pero les dites no en fallen cap "cambrils bon poble pero mala gent" visca el barça visca la millor penya del mon
Peixitu | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 12:23
Tens tota la raó del món, Peixito
un cule de veritat | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 13:35
mercè! altre cop jo... quan deia que hi havia més noies era en defensa pel que deia el culé que parlava de les mames, en el fet que si no m'hi vaig presentar jo o una altra penyista, és pq no vam voler!
Recolzo a les pubilles que van fer més lluïda la festa!!! De fet sóc la mateixa que he comentat més amunt que tot havia estat fantàstic que us felicitava! i ho segueixo fent!
Endavant a aquesta junta que rutlla millor que mai!
penyista | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 16:53
M'estava autodefensant davant la Mercè i la Montse, de la junta, i m'acabo d'adonar que s'han creuat comentaris de 3 penyistes que firmàvem amb el mateix nom ( una penyista). Ho veieu? sempre hi ha algú que no sap el que es diu, els altres n'estem molt orgulloses de la junta, de la festa i ed les pubilles que s'hi van presentar i guanyar!
FELICITATS!!!!!
Penyista orgullosa | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 17:01
penyista, doncs si no et vas presentar, sabies de que anava i tot el rotllo no tenies ni perque defensar al cule.. perque crec que sabies de que anava el tema.. i crec que va ser una ofensa el dir que la penya havia enganyat.. aixi que millor que s'informi abans de parlar
JMR | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 18:07
No home! defensava a les mares de les pubilles! que prou van fer de convènce-les pq s'hi presentéssin no? no pas al culé! no estic gens d'acord en el que diu, potser no s'entenia el q jo volia dir.
penyista orgullosa | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 19:01
Parece el caudillo en version post moderna....
df | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 23:11
"penyista"
El que hauries de fer es sumar i quan faigis una crítica, si de veritat t'estimes la PBC, que sigui constructiva i si no "en boca cerrada no entran moscas" i saps on van les mosques, a la m...........
Una festa collonuda !!!!
Sou tretze crack's !!!!!!!
6Q | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 23:11
Merce, ja et sembles a la Belen Esteban!!! Por mi hija mato....
cule | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 23:21
A les membres de la junta de la penya Barça:En tota la feinada que esteu fent i amb l´exit sense precedents per el poble de Cambrils del resó mediatic de la festa nomes dir-vos que CHAPEAU.
Per altra banda tambe os diria que en el tema de les pubilles no cal que entreu en discussions ja que vosaltres sabeu que tan les petites com les grans eren les úniques que es van presentar i que de no ser per elles no hi haguessin hagut pubilles ni hereus.
Ah hi per últim tots aquets que diuen rucades i parlen sense cap fonament ni cas son els qutre enveixojos de sempre.

ALGUNA PREGUNTA MES?
APM | Contestar aquest comentari! | 7/4/2011 - 23:55
Va tema pubilles tancat i:
VISCA EL BARÇA¡
VISCA LA PENYA BARÇA CAMBRILS¡
I VISCA CATALUNYA¡
frankie | Contestar aquest comentari! | 8/4/2011 - 1:39
jolin quanta xerrada per res, si la gent vol treballar per organitzar un acte on altres s'ho passen bé, no veig perquè els altres han de criticar. Que el Benaiges aprofita per fer-se propaganda? és clar, que l'ajuntament ha pagat algo per l'acte....i no ho paga per altres actes que hi va menys gent? no soc culé, ni he vist mai un partit sencer, pero m'ha sorprés veure que una ntoa de premsa com aquesta, tingui tants comentaris. No importa qui ho organitzés, els que ho van fer, ho van fer bé, i es mereixen tot el respecte per les hores invertides pels altres, i no soc familia ni amiga de ningu de la penya. Només una cambrilenca que està farta de veure com tothom que intenta treballar pel poble, acaba rebent critiques!!!
Solidària | Contestar aquest comentari! | 8/4/2011 - 10:40
Fran, aquesta festa no l'hi va costar ni cinc al poble,l'ha va pagar la Penya Barça i tots el seus socis, i la gent que desinteresadement vam colaborar, valdria més que miresis que paga el poble als que ens representen com a gobern, molts sopars i viatges pagan tu, queixat per aixo i no per la penya.
una socia | Contestar aquest comentari! | 9/4/2011 - 12:44
CULE ERES UN PAYASO Y NO DE LOS DE CIRCO PRECISAMENTE.
Cule de Verdad | Contestar aquest comentari! | 11/4/2011 - 10:08
Com que hi ha tants comentaris fora de lloc, vull puntualitzar que, segons he sabut, les membres de la junta de la Penya van haver de pagar-se el dinar del diumenge de la seva butxaca, degut a la imprevista assistència massiva de periodistes que s'hi van apuntar només esperant les declaracions del Sr. Rosell, sense que ningú els hagués convidat, o potser per indicació del propi Barça.
Un detall més a favor de les components de la Junta.

Crec que ja n'hi ha prou de tanta crítica poca-solta.
Endavant noies, ho esteu fent molt i molt bé.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 12/4/2011 - 12:55
Miramar, crees que estas chicas harian un partido politico?
pq organizadas y serias lo son un rato, eso haria buena falta en nuestro ayuntamiento.