Fira
El futbolista Joan Oriol serà el pregoner de la 66a edició de la Fira Multisectorial
El cambrilenc és jugador i capità del Gimnàstic de Tarragona, on milita des de la temporada 2020-2021
El futbolista cambrilenc Joan Oriol serà el pregoner de la 66a edició de la Fira Multisectorial. L'acte que donarà el tret de sortida a l'esdeveniment es farà el 25 de maig a les 12.30 hores a la Sala d'Actes del Casal Municipal de la Gent Gran. En el decurs de l'acte també es presentarà el nou pubillatge de Cambrils 2025 i tindrà lloc l'homenatge a les entitats i empreses de Cambrils que celebren un aniversari.
Joan Oriol, de 38 anys, es va formar a l'Escola Futbol Veterans de Cambrils i al llarg de la seva dilatada trajectòria ha jugat al CF Reus, al CF Gavà, al Vila-real CF, CA Osasuna, Blackpool FC, Rapid Bucarest, RCD Mallorca, Atromitos FC, UE Cornellà i Club Lleida Esportiu. Actualment, és jugador i capità del Gimnàstic de Tarragona, que milita a la Primera Federació, tercera màxima categoria de futbol a Espanya. Quan protagonitzi el pregó de la Fira, Oriol ja sabrà si el seu equip jugarà la promoció d'ascens a la Segona Divisió. L'objectiu del Nàstic, que acaba de canviar d'entrenador, és pujar de categoria després que la temporada anterior es quedés a les portes de l'ascens.
Respecte a la Fira Multisectorial d'enguany, el recinte d'aquest aparador comercial a l'aire lliure serà de més de 50.000 m2 i s'espera que el nombre de visitants rondi les 45.000 persones. L'esdeveniment se celebrarà del 30 de maig a l'1 de juny.