Esports

L’embarcació Sereniti d'Eric Montaner del Club Nàutic Cambrils guanya la 22a edició de les Singladures Costa Daurada

Per Redacció

Imatge de grup dels primers classificats a la regata

L’embarcació Sereniti d'Eric Montaner del Club Nàutic Cambrils guanyava la 22a edició de les Singladures Costa Daurada – III Trofeu Velas JB. Aquesta és una de les regates més emblemàtiques que organitza el Club Nàutic Cambrils i, un any més, tots els seus participants van gaudir de la competició, que engloba una sèrie de proves durant quatre dies en tres ports diferents.

La regata va començar el dijous 17 d'abril des de Cambrils, puntual a les dotze del migdia, per anar fins a Torredembarra. Divendres, 18 d'abril, la segona etapa era Torredembarra-Cambrils, mentre que el dissabte, la reunió de patrons es va fer al Barlovento del Club Nàutic Cambrils per després arrencar la tercera etapa, que va finalitzar a l’Ametlla de Mar. Finalment, diumenge 20 d’abril es va realitzar la darrera etapa: l’Ametlla-Cambrils. En total, quatre etapes que van poder completar tots els participants sense imprevistos i amb el vent suficient per arribar sempre a bon port.

A les quatre de la tarda de diumenge van començar a arribar els regatistes a Cambrils per tot seguit rebre els premis corresponents. Es van repartir fins a cinc trofeus que premiaven l’esforç dels participants. En el podi, la tercera posició va ser per a l'embarcació Vegas 2, de Ramon Estrada, del Reial Club Marítim de Barcelona. El segon lloc era per a l'embarcació el Mestral II, de Xavier Peiró, del Club Nàutic Hospitalet. Una embarcació que fa 22 anys que participa a les Singladures, és a dir, des de la primera edició. Finalment el primer premi va ser per l’embarcació Sereniti, d’Eric Montaner, del Club Nàutic Cambrils. Finalment es va donar un trofeu al regatista més jove de la competició. Aquest va recaure en Joan Fargas, de 7 anys.

Les Singladures Costa Daurada és una regata especial, ja que més enllà de la competició esportiva, és també una regata familiar, que destaca pel seu tarannà social i que fa gaudir als participants de 4 dies de navegació entre amics.

Joan Fargas de 7 anys d'edat va rebre el trofeu al regatista més jove de la competició

Imatge de la competició

Comenta aquest article