Informació general

Cambrils es promociona a Sevilla juntament amb Salou, Vila-seca i Reus

Per Redacció

Aquesta imatge, cedida per l'Ajuntament de Salou, mostra la promoció turística conjunta que es va fer en un centre comercial a Sevilla entre Cambrils, Salou, Vila-seca, la Pineda i Reus

Continuant amb el programa de promocions previstes per aquest any, els patronats de Turisme de Cambrils, la Pineda Platja Vila-seca, Reus, Salou i la participació de Port Aventura, van realitzar els dies 17, 18 i 19 de setembre una promoció conjunta a Sevilla.

Donar-se a conèixer al mercat sevillà

Aquesta iniciativa promocional té com a objectiu donar a conèixer al mercat sevillà l'oferta turística dels quatres municipis, aprofitant el vol de baix cost de la companyia aèria Ryanair que uneix els aeroports de Reus i Sevilla. Aquesta acció de promoció també va comptar amb la col·laboració de Ryanair i Hotel Beds. El dijous 17 de setembre els quatre municipis van realitzar una presentació a la premsa a la seu de l'Ajuntament de Sevilla i seguidament, els representants dels quatre patronats de la Costa Daurada, es van reunir amb el sector empresarial de Sevilla per presentar els principals recursos turístics de la zona. Segons ha explicat la directora del Patronat de Turisme de Cambrils –Amèlia Rico– a Revista Cambrils Diari Digital, "ens vam reunir amb la presidenta del Consorcio de Turismo de Sevilla, per tal d'explicar qui érem i què fèiem, i també ens vam reunir amb el sector d'hostaleria de Sevilla, per tal de fer extensiu el nostre treball en comú entre els quatre municipis".

Promoció de l'aliança turística de la Costa Daurada

Els dies 18 i 19 es va realitzar una promoció dirigida al públic final, al Centre Comercial Nervión Plaza de Sevilla. Les platges, el patrimoni cultural, la gastronomia, l'oferta d'oci i Port Aventura van ser els principals productes que es van donar a conèixer per aquest tipus de turista que valora molt positivament l'especialització de la zona en el turisme familiar.

L'espai promocional va ser un estand retolat amb fotografies identificatives dels recursos més destacats de les quatre destinacions i els noms dels quatre municipis. Durant els dos dies de promoció, un personatge caracteritzat també va realitzar accions d'animació per atreure el públic a l'estand, tot convidant-lo a participar en un sorteig de quatre estades per a quatre persones als municipis de l'aliança turística, amb entrades per a Port Aventura i el Gaudí Centre Reus. Al llarg de tot el dissabte també es van fer tallers infantils. Tal i com ha valorat la directora del Patronat de Turisme de Cambrils –Amèlia Rico– a Revista Cambrils Diari Digital, "la promoció ha anat molt bé, ja que pel centre comercial hi van passar milers de persones, i a més la ubicació del nostre estand era perfecta. A més, hem comptat amb la col·laboració d'un actor de Sevilla que es va caracteritzar de Cristòfor Colom i anava convidant als visitants a veure el nostre estand".

Comenta aquest article