Informació general

El grup F&G i Toyota uneixen esforços i presenten una novedosa campanya de màrqueting

Per Berta Ruiz

A l'esquerra, Fernando González –president del grup F&G– i Joaquín Pons, conseller delegat d'Autoforum Reus

Els grups F&G i Autoforum Reus –concessionari de la marca Toyota– van presentar ahir al matí en roda de premsa la primera iniciativa de col·laboració empresarial entre aquests dos grans grups. Una novedosa campanya de màrqueting que uneix el sector de la construcció i el sector de l'automoció a través d'una iniciativa a favor del respecte pel medi ambient. A l'acte de presentació de la campanya hi van ser presents el president del grup F&G –Fernando González–, el conseller delegat d'Autoforum Reus –Joaquín Pons–, el director gerent d'Autoforum Reus –Albert Gros– i el director general del grup F&G, José Ramón Melón.

Col·laboració entre el sector de la construcció i el sector de l'automòbil

Abans de donar pas als detalls d'aquesta campanya, els presidents d'ambdós grups van adreçar unes paraules de satisfacció vers aquest projecte de col·laboració. El president del grup F&G –Fernando González– va manifestar que "donades les dificultats que estan passant el sector de l'automòbil i el sector de l'habitatge, hem de prendre noves iniciatives per tal de pal·liar aquest descens en vendes. Per això ens vam reunir i vam prendre la idea –donat que Toyota fabrica uns vehicles ecològics i nosaltres utilitzem el màxim de materials ecològics– vam pensar en unir-nos i formar uns pseudogrup per potenciar ambdues parts". Per la seva part, el conseller delegat d'Autoforum Reus –Joaquín Pons– també va manifestar que "el sector de la construcció i el sector de l'automoció estan passant un moment una mica complicat. Hem plantejar-nos fer coses mirant al futur tenint en compte el client final que ha de gaudir dels habitatges i dels cotxes. Entenem que el sector privat ha d'agafar les regnes i el rumb per oferir al client totes les novetats i tots els avantatges en aquests dos sectors".

El director gerent d'Autoforum Reus –Albert Gros– també va reiterar el lideratge de Toyota com a marca líder en la fabricació de vehicles ecològics i poc contaminants. Segons Gros, "des del protocol de Kyoto, Toyota va agafar el compromís de reduir les emissions de partícules tòxiques. I per tant, aquesta col·laboració amb el grup F&G vam considerar que era el matrimoni ideal".

Sorteig de vehicles Toyota Yaris per la compra de pisos en la promoció "Las Torres de Cambrils"

Finalment, el director general del grup F&G –José Ramón Melón– va explicar els detalls de la campanya. Segons va dir Melón, "l'aportació que fem al medi ambient com a promotors va més enllà de complir la normativa mediambiental, ja que també ens agrada aconsellar als nostres clients en com poden utilitzar els habitatges d'una manera eficient en els hàbits quotidians. Els hi donem consells sobre la gestió de l'aigua, sobre la il·luminació, l'aire condicionat, la calefacció... Són petites coses que ajuden a estalviar i a contaminar menys".

La campanya de màrqueting entre ambdós grups consisteix en el sorteig de vehicles Toyota Yaris entre cada 15 compradors que adquireixin un pis de la promoció "Las Torres de Cambrils" del grup F&G. Tal i com va apuntar el director general del grup, "la promoció és de 186 pisos, per tant estem parlant d'uns 12 o 13 vehicles que seran sortejats. En el moment que, cronològicament hi hagi 15 compradors farem els sortejos. Actualment ja hi ha un volum de compradors per fer tres sortejos". Aquests tindran lloc a meitats del proper mes de maig, durant la Fira Multisectorial de Cambrils i el tercer sorteig que tindrà lloc a finals del mes de juny.

Comenta aquest article