Fira
La Fira de Cambrils presenta el cartell de la seva 66a edició amb un 90% dels espais expositius coberts
L’esdeveniment, que atrau més de 45.000 visitants cada any, combina l’oferta comercial amb una àmplia programació d’activitats
La Fira de Cambrils presenta la imatge del cartell de la seva 66a edició amb un 90% dels espais expositius ja reservats i confirma la tendència a l’alça del sector del wellness i la cura de la salut amb un augment d’estands dedicats als serveis de salut i entrenament. L’esdeveniment se celebrarà del 30 de maig a l’1 de juny i durant tres dies tornarà a convertir Cambrils en l’epicentre de les activitats comercials i de serveis del Camp de Tarragona.
La nova imatge gràfica obre la porta de l’estiu per convidar a tothom a visitar aquest aparador comercial a l’aire lliure i participar en l’àmplia programació d’activitats al carrer. El cartell d’enguany posa el focus en el caràcter social de la fira, com a punt de trobada per començar a gaudir dels mesos estiuencs amb la família i les amistats, i alhora donar la benvinguda a una temporada d’intensa activitat al municipi.
En aquest sentit, la regidora de Promoció Econòmica, Patricia de Miguel, ha destacat que “la temporada d’estiu ens defineix com a municipi turístic que som, i promocionem l'activitat econòmica i productiva de Cambrils com una infraestructura de serveis de qualitat per a residents i visitants”.
La Fira Multisectorial ocupa una superfície de més de 50.000 m2, atrau més de 45.000 visitants cada any i segons els estudis realitzats en les anteriors edicions té un impacte econòmic directe sobre el municipi d’uns 5 milions d’euros.
Cal tenir en compte que el model de fira de Cambrils ja ha arribat al seu sostre pel que fa a superfície, expositors, diversitat de sectors econòmics i visitants. Per això, la regidora ha afirmat que l’Ajuntament de Cambrils no pretén fer que creixi més sinó que “treballa perquè segueixi essent un referent d’impuls econòmic i tingui la màxima qualitat, cuidant tots els detalls de l’organització i potenciant la programació d’activitats de carrer per millorar els resultats econòmics i l’experiència de cambrilencs i cambrilenques, visitants i empreses”.
