Informació general

Turisme

El patronat de Turisme de Cambrils participa en una taula rodona sobre enogastronomia

L’Agència Catalana de Turisme va escollir Cambrils com a referent en gastronomia per formar part d’aquesta jornada celebrada a Vilafranca del Penedès

Per Redacció

El nou gerent del Patronat de Turisme de Cambrils, Vadim Koryagin, va participar en una taula rodona sobre intel·ligència de mercat i enogastronomia
El nou gerent del Patronat de Turisme de Cambrils, Vadim Koryagin, va participar en una taula rodona sobre intel·ligència de mercat i enogastronomia | Cedida

El nou gerent del Patronat de Turisme de Cambrils, Vadim Koryagin, va participar en una taula rodona sobre intel·ligència de mercat i enogastronomia que l’Agència Catalana de Turisme (ACT) va organitzar el passat 9 d’abril al Vinseum de Vilafranca del Penedès en el marc d’una jornada al voltant de l’Estratègia de Turisme Enogastronòmic a Catalunya 2022-2027. Koryagin va participar a la taula rodona juntament amb  Eduard Berga (Familia Torres), Claire Aubertel (Njoy Catalunya) i Frank Margenat (Heretat l’Oller), amb la conducció d’Ariadna Ribas (Brand-manager de Turisme Gastronòmic de l’ACT) i l’assistència de gairebé un centenar de persones del sector de l’enogastronomia.

Durant la jornada es van presentar quatre estudis diferents impulsats per l’Agència Catalana de Turisme amb dades d’interès sobre la notorietat de Catalunya com a destinació enogastronòmica, la reputació online de l’enogastronomia de Catalunya, el perfil dels visitants als cellers del territori i nous mercats gastronòmics amb potencial de desenvolupament com el nòrdic. L’Agència Catalana de Turisme va escollir Cambrils com a municipi referent en gastronomia per formar part d’aquesta taula rodona per contrastar les conclusions dels estudis amb el perfil de turisme gastronòmic de Cambrils i debatre les noves oportunitats detectades amb aquestes noves dades i estudis. Durant el debat, el gerent del Patronat de Turisme de Cambrils va remarcar la importància que hem de donar en aquests moments al sector primari des de les destinacions i també la conservació i posada en valor més que mai de la cuina tradicional i les experiències gastronòmiques autèntiques.

Vadim Koryagin també va donar a conèixer dades de la demanda i el perfil del turista de Cambrils comparant-les amb els estudis de l'Agència Catalana de Turisme, a més de parlar de les motivacions del viatger, les demandes més freqüents dels visitants de Cambrils, i l’oferta gastronòmica de la destinació.

Comenta aquest article