Informació general

Gastronomia

Alfredo Clúa: «Hem d'estar atents al que demana l'empresari, estem aquí per posar les coses fàcils»

Durant la roda de premsa de les Jornades amb Oli Nou d'Oliva Verge Extra, l'alcalde i la regidora de Promoció Econòmica es comprometen a escoltar els restauradors per potenciar noves activitats gastronòmiques

Per Cristina Sierra

Alfredo Clúa, Neus Cárdenas y Xavi Martí, ahir a la roda de premsa de les jornades de l'oli
Alfredo Clúa, Neus Cárdenas y Xavi Martí, ahir a la roda de premsa de les jornades de l'oli | Cristina Sierra

L'alcalde de Cambrils, Alfredo Clúa, i la regidora de Promoció Econòmica, Neus Cárdenas, van expressar ahir, a la roda de premsa de les Jornades amb l'Oli Nou d'Oliva Verge Extra, el seu compromís per potenciar noves activitats gastronòmiques de la mà de l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Cambrils.

Aquest passat cap de setmana, el president de l'entitat, Xavi Martí, mostrava a revistacambrils.cat el seu malestar amb el consistori per no haver tirat endavant les Jornades de la Tonyina, la gran novetat del calendari gastronòmic d'aquest 2023, així com altres activitats que ja s'havien treballat, com el Concurs Provincial de la Tapa, el Concurs Nacional de la Galera o el Romesco Food & Drinks.

Després d'aquesta queixa, el batlle va aprofitar la roda de premsa per enviar un missatge clar a l'associació. "Hem d'estar atents al que demana l'empresari, estem aquí per posar les coses fàcils", va dir Clúa, que va remarcar que la gastronomia "és un dels sector estratègics que tenim. Necessitem aquesta estratègia conjunta. Estem a temps de reconduir les jornades. Seguim sent la capital gastronòmica de la Costa Daurada".

En aquesta línia, Cárdenas va destacar la importància de treballar amb els restauradors per seguir impulsant la marca Cambrils. "Hem d'escoltar-los i trobar el que ens interessa a les dues parts", va afirmar.

Xavi Martí: "El que volem és anar tots a una, amb una inversió potent"

Per la seva part, el president de l'entitat va assegurar que si havia decidit denunciar a la premsa aquest malestar era perquè volen "solucions immediates" per reforçar el títol de Cambrils com a capital gastronòmica. "Tenim l'oli de la Cooperativa, tenim peix, tenim l'Escola d'Hoteleria, ho hem de donar a conèixer perquè hi ha gent que encara no ho sap", deia.

Martí va apuntar que l'objectiu de l'associació és "defensar Cambrils" i treballar unes jornades potents que captin l'atenció tant de turistes com de persones de municipis veïns. "No tenim encara el calendari del 2024, però ens hem de posar les piles amb aquest compromís de tot. Ho hem de tirar endavant perquè tenim les eines. El que volem és anar tots a una, amb una inversió potent. Altres municipis es pengen la bandera de capital i fa dos dies que fan gastronomia. No ens podem deixar perdre el que tenim. Cambrils és la capital gastronòmica de la Costa Daurada", va dir alt i clar.

 

Comenta aquest article