Informació general

Teleassistència

Clece, l'operadora de la teleassistència a Cambrils, precisa que les connexions amb la central de Valladolid són «molt puntuals i excepcionals»

L'empresa que s'ha fet càrrec d'aquest servei de teleassistència ha volgut precisar que l'atenció que dispensen la presten "en les dues llengües oficials del municipi (català i castellà)"

Per Lluís Rovira i Barenys

Imatge del servei de Teleassistència de la pàgina web de Clece
Imatge del servei de Teleassistència de la pàgina web de Clece | Cedida

L'empresa Clece, que fa pocs mesos s'ha fet càrrec del servei de Teleassistència en substitució de la Creu Roja, ha volgut precisar que l'atenció que dispensen la presten "en les dues llengües oficials del municipi (català i castellà)", complint així amb el que diu la clàusula 5,2 del plec de condicions tècniques de la licitació que va fer l'Ajuntament de Cambrils. També han volgut precisar que la informació donada per revistacambrils.cat fa uns dies que feia referència a la denúncia realitzada per diferents col·lectius cambrilencs a la regidora de Benestar Social es devia a "un fet excepcional" i afegeixen que "aquell dia, perquè tan sols va ser un dia, per causes tècniques la central de Tarragona de CLECE, ni la resta de centraletes que tenen a Catalunya van poder atendre una urgència i per necessitats del servei la trucada va saltar a la central de l’empresa". Cal precisar que en la denúncia que van fer les entitats cambrilenques no es parlava d'un cas concret sinò d'una informació donada per un operari d'aquesta empresa a un dels usuaris d'aquest servei de teleassistència quan li va anar a instal·lar el nou aparell a casa seva.

José Manuel Espinàs, representant de Clece: "Sempre hi ha d’haver una connexió alternativa per al supòsit que es donin contingències tècniques"

José Manuel Espinàs, representant de Clece, diu que el seu servei de teleassistència es presta des de l'oficina de Tarragona i que "les connexions des de la nostra central de Valladolid són molt puntuals i excepcionals, no obstant i per garantir el servei, per qüestions tècniques sempre hi ha d’haver una connexió alternativa per al supòsit que es donin contingències tècniques, com talls en el subministrament elèctric, telefònic o talls en les connexions digitals."

D'altra banda Clece també manifesta que "una petita part dels aparells que es van haver de canviar durant el procés d’adjudicació, és conseqüència que el sistema operatiu amb que treballa la nostra empresa no és compatible amb el que utilitzava l’empresa anterior ja que els seus terminals eren antics i obsolets. Respecte els aparells que si eren compatibles, es van adquirir mitjançant un acord entre empreses per tal de reduir les molèsties als usuaris de Teleassistència de l’Ajuntament de Cambrils."

Comenta aquest article