Informació general

Turisme

Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca enceten el programa de promocions conjuntes del 2022 a Fitur

Aquests municipis, englobats sota la denomincació d'Aliança Turística, participen conjuntament a aquesta fira que se celebra a Madrid del 19 al 23 de gener

Per Redacció

Els representants dels quatre municipis que integren l'Aliança Turística, a Fitur
Els representants dels quatre municipis que integren l'Aliança Turística, a Fitur | Cedida

Fitur 2022, amb més de 6.000 expositors i 7.000 empreses acreditades, ha iniciat el calendari de fires professionals del sector turístic. L'edició d'enguany es va encetar el dimecres 19 de gener i el certamen clourà les seves portes aquest proper diumenge 23 de gener. En l'edició d'enguany, que ha tornat a les dates habituals de gener després que l'any passat se celebrés el mes de maig per motius de la pandèmia, els municipis de Salou, Cambrils, Vila-seca i Reus englobats dins l'Aliança Turística, hi tenen una presència destacada i disposen d'un mostrador propi al costat de l'espai de la Costa Daurada i de PortAventura i emmarcat dins l'estand de Catalunya. En aquest estand disposen de codis QR que redireccionen amb la informació turística més destacada, així com d'un espai professional ideat per acollir els contactes i reunions dels empresaris desplaçats a Madrid. 

FITUR, la primera gran fita del calendari promocional dels quatre municipis de la Costa Daurada

La valoració per part dels responsables polítics de Salou, Pere Granados; de Cambrils, Oliver Klein; de Reus, Montserrat Caelles, i dels tècnics responsables de promoció turística de Vila-seca, ha estat molt positiva. La gran afluència d'empreses del territori i el gran número de contactes realitzats, avalen la determinació dels Patronats en oferir una zona amb totes les garanties de prevenció i seguretat, pensat exclusivament per al sector.

FITUR és la primera gran fita del calendari promocional dels quatre municipis de la Costa Daurada al que seguiran altres projectes, des del proper mes de febrer, en els que s'hi sumarà PortAventura, i que recuperen en molts casos la presencialitat. Les accions adreçades, principalment, al públic final de territoris com Aragó, País Basc, La Rioja, Navarra i Andorra, seran les que capitalitzaran el calendari d'accions 2022 de l'Aliança, amb un pressupost global de més 60.000euros. 

Presència de la Diputació de Tarragona a Fitur

Durant els dies que estigui obert Fitur, representants del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona mantindran una quarantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge, companyies aèries i mitjans especialitzats que permetran establir contactes i acords per a la promoció de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre en el decurs d’aquest 2022. La fidelització del mercat estatal i la recuperació del mercat britànic són alguns dels objectius per aquest nou exercici que tornarà a adaptar les seves estratègies i accions al context variable com a conseqüència de la pandèmia i els mesures que se’n deriven.

Comenta aquest article