Societat

Publicitat

L'agència cambrilenca Lypsum, guardonada als premis estatals de publicitat i comunicació Agripina

Lypsum va aconseguir fer-se amb dues posicions de podi per la seva campanya "Reencuentro" per al departament de Turisme de l'Ajuntament de Vinaròs

Per Redacció

Representants de l'equip de Lypsum a l'entrega de premis
Representants de l'equip de Lypsum a l'entrega de premis | Cedida

El passat 26 de novembre es va celebrar la XI edició dels premis estatals de Publicitat, Comunicació i Màrqueting AGRIPINA. En total es van presentar més de 180 peces de campanyes publicitàries de l'arreu de l'Estat. L'estudi creatiu cambrilenc Lypsum va aconseguir fer-se amb dues posicions de podi per la seva campanya "Reencuentro" per al departament de Turisme de l'Ajuntament de Vinaròs.

En aquesta onzena edició dels premis, Lypsum participava en dues categories: campanyes turístiques i Branded Content. Un cop finalitzada la gala, l'organització va publicar els resultats classificatoris i, en la categoria de Branded Content, Lypsum va assolir el segon lloc. La campanya "Reencuentro" plantejava la primera webserie, de set capítols i protagonitzada per productors, amb la qual calia viatjar a Vinaròs per descobrir el seu final. Aquest contingut va generar un gran tràfic a la web promocional i va ser molt ben acollida no només pels visitants sinó també per la gent que viu a Vinaròs. Lypsum també va pujar al podi, en aquest cas en la tercera posició, amb la campanya "Reencuentro" en la categoria de Turisme.

Sobre l'estudi creatiu Lypsum

Lypsum és un estudi creatiu amb gairebé deu anys d'història. La seva filosofia de treball es basa en la creació d'idees que cal "plantar". Així, s'encarreguen de crear campanyes innovadores i que apostin per un tipus de publicitat emocional. En aquests quasi 10 anys de vida han aconseguit més de 12 reconeixements, enfocats a les noves plataformes digitals i les accions socials.

 

Comenta aquest article