Infocomercial

Serveis

Comaigua posa a disposició dels seus clients més canals d'atenció i comunicació

Per Redacció

Imatge promocional de Comaigua
Imatge promocional de Comaigua | Cedida

Comaigua posa a disposició dels seus clients més canals d'atenció i d'informació, des del telèfon, el whatsapp o l'atenció presencial. Per un costat, el telèfon fix d'atenció gratuïta és el 977 992 512 en un horari de les 8 a les 21 hores, mentre que també hi ha disponible el canal de missatgeria de Whatsapp al número 636 916 692 –dies laborables de les 8 a les 16 hores–.

Per als usuaris habituals d'internet, Comaigua disposa d'una pàgina web www.comaigua.cat on es poden trobar totes les opcions disponibles. En aquest espai també hi ha l'apartat de contacte, on explicar el cas particular de cada client. Posteriorment, Comaigua contacta amb el client el més aviat possible o si es prefereix, el personal de l'empresa pot trucar al client en un màxim de 24 hores, omplint un senzill formulari a la pàgina web.

En cas de necessitar o preferir atenció presencial a l'oficina, cal demanar cita prèvia entrant al portal web de Comaigua, per telèfon al 977 992 512 o bé per Whatsapp al 636 916 692. Finalment, per a comunicar una avaria o la lectura del comptador, es pot trucar al telèfon d'incidències al 900 100 342 i, per a l'autoregistre de la lectura al 900 816 101, les 24 hores.

Comenta aquest article