Societat

Nàutica

L'Estació Nàutica de la Costa Daurada reprèn la seva activitat

Aquest més de juny l'Estació Nàutica ha estrenat una nova pàgina web amb reserva i confirmació immediata al telèfon mòbil

Per Redacció

Activitat nàutica en un catamarà
Activitat nàutica en un catamarà | Cedida

La temporada d’activitats nàutiques s’inicia aquesta setmana a les principals platges de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Durant els pròxims dies i de forma progressiva, s’anirà incrementant l’àmplia oferta d’activitats que ofereix l'Estació Nàutica a les seves poblacions. Així, s’espera que durant els darrers dies de juny i els primers de juliol, el litoral de Salou, Cambrils, Mont-roig i Miami Platja, Vandellòs i l’Hospitalet, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla i Deltebre-Riumar vagi recuperant progressivament la nova normalitat i l’oci nàutic tingui el protagonisme de temporades anteriors.

Les diferents fases contemplades al Pla de Transició a la Nova Normalitat del Ministeri de Sanitat van preveure que algunes activitats al mar poguessin reprendre’s abans. Serà a partir d’ara però, amb l’aixecament de les restriccions, la possibilitat de desplaçar-se més enllà de la regió sanitària i l’obertura de fronteres europees, que la nàutica serà el complement ideal per les platges de la nostra destinació. Ara per ara, és molt complicat realitzar qualsevol tipus de previsió sobre el comportament de la temporada. Una part de la campanya d’enguany s’ha perdut i la tendència dels pròxims mesos serà reservar a darrera hora.

Els codis QR substitueixen els tickets de paper

Durant els darrers mesos, l'Estació Nàutica ha fet un important esforç per millorar la comercialització de les seves experiències. Així, aquest més de juny s’ha estrenat una nova pàgina web amb reserva i confirmació immediata al telèfon mòbil. La renovació integral de la seva pàgina web amb noves prestacions, tant pel que fa a continguts i imatge, com també en millores operatives per guanyar estabilitat, velocitat i seguretat a l’hora de fer reserves. Entre aquestes prestacions figura la incorporació d’un channel manager que permet unificar les disponibilitats i reserves a un sol punt, gestionat directament per l'Estació Nàutica així com facilitar la venda de producte nàutic per altres plataformes de comercialització d’experiències amb les que s’han tancat acords durant el passat hivern.

La novetat més important és l’eliminació dels tickets de paper a totes les reserves, tant les fetes online com les de les oficines d’Estació Nàutica, que son substituïts per un codi QR al telèfon mòbil del client.
L’eliminació dels tickets de paper és una de les recomanacions que es realitzen des del Ministeri de Sanitat per fer front a la transmissió de Covid 19. Cal recordar que des d’Estació Nàutica es va elaborar fa unes setmanes un document per ajudar a les empreses nàutiques a fer front a la situació generada pel Covid-19. Es tracta d’un manual de bones pràctiques que pretén ser una eina a partir de la qual cada empresa pugui fer front a la seva realitat i generar confiança entre els clients i usuaris de les activitats.

Comenta aquest article