Informació general

Xarxes socials

L'Ajuntament de Cambrils es posa al dia a les xarxes socials

En aquesta primera fase, el consistori ha estrenat perfil corporatiu a Facebook i a Instagram i ha potenciat la seva presència a Twitter. Més endavant, s'obriran canals de Youtube, Telegram i Linkedin

Per Berta Ruiz

Roda de premsa de l'alcaldessa Camí Mendoza en la què ella mateixa va fer una publicació de l'acte a les xarxes socials
Roda de premsa de l'alcaldessa Camí Mendoza en la què ella mateixa va fer una publicació de l'acte a les xarxes socials | Berta Ruiz

 

L'Ajuntament de Cambrils amplia i potencia la seva presència a les xarxes socials. En aquesta primera fase, el consistori cambrilenc ha estrenat perfil corporatiu a Facebook i a Instagram i ha potenciat la seva presència a Twitter. Més endavant, també s'obriran canals a Youtubre, Telegram i Linkedin. Ahir al matí, l'alcaldessa –Camí Mendoza– presentava en roda de premsa aquesta nova aposta corporativa a les xarxes socials que va de la mà de l'empresa Lypsum. De fet, el seu responsable –Juan Carlos Navarro– també va ser present a la presentació per donar més detalls d'aquest projecte.

A les diferents xarxes socials s'anirà publicant tota la informació que es generi des de l'Ajuntament de Cambrils, des de notes de premsa, avisos, serveis, activitats, horaris d'agenda, etcètera. Tot plegat amb un caire molt audiovisual, acompanyat imatges i petits vídeos resum de les activitats més destacades de la setmana. De fet, ja fa dos mesos que l’empresa va iniciar les retransmissions en directe dels principals actes municipals a la compta de Twitter i, ahir mateix es va publicar el primer vídeo resum setmanal a Facebook. Prèviament, l'empresa va fer un treball de diagnosi i planificació per gestionar els perfils corporatius en coordinació amb el gabinet de comunicació de l’Ajuntament, que també dóna suport als gestors de les xarxes socials específiques dels diferents departaments. Segons va apuntar Navarro, "alguns departaments de l'Ajuntament ja són força actius a les xarxes socials i d'altres no tant. Els que ja funcionen seguiran com fins ara i els altres es potenciaran de forma coordinada a través de @ajcambrils".

L'alcaldessa –Camí Mendoza– va explicar que avui en dia, les xarxes socials s'han convertit en una eina directa de comunicació. "Vam creure oportú donar un impuls per millorar els perfils que ja teníem i crear-ne de nous. Són canals de comunicació directes de l'Ajuntament amb els cambrilencs i també dels cambrilencs cap a l'administració. Com sempre hem dit volem ser un govern de proximitat i transparent. Hem d’aprofitar totes les eines possibles per comunicar-nos més i millor amb la ciutadania, escoltar les seves opinions i millorar els serveis i l’atenció", va afegir l’alcaldessa.

Comenta aquest article