Informació general

El TTOO Natalie Tours presenta els atractius de la Costa Daurada a 130 directors d’agències de viatge d’Ucraïna

Per Redacció

Imatge de la taula presidencial amb la directora general i el president de Natalie Tours, a més dels regidors de turisme dels tres municipis i del Patronat de Turisme de la Costa Daurada i el director de l'Agència catalana de turisme a Rússia

El primer congrés anual del tour operador Natalie Tours Ucraïna va arrencar ahir al matí a Salou amb la presentació dels atractius de la Costa Daurada als 130 directors d’agències de viatge que conformen el contingent de persones que assisteixen a la trobada que finalitzarà aquest dissabte i que combina sessions de conferències i viatges de coneixement de territori. La taula presidencial va comptar la presència de la directora general de la companyia –Natalia Vorobieva–, el president del grup de companyies Natalie Tours –Vladimir Vorobiev–, a més d’una representació de Turisme de Catalunya amb el director de l’Agència Catalana de Turisme per als països de l’Est –Josep M. Perramon–, i els regidors de turisme de Salou, –Benet Presas–; de Vila-seca-la Pineda –Xavier Graset– i de Cambrils.

Els agents de viatge coneixeran la Costa Daurada

En la presentació de Salou com a marca, el regidor de turisme –Benet Presas– va destacar que “és un potent complex vacacional d'oci i de lleure, equipat amb serveis i instal·lacions turístiques ben adaptades i de gran qualitat, on destaquen els sectors de l'allotjament, la restauració i el comerç; dins un marc i un entorn urbà ordenat, acurat i amable. Un conjunt que li ha reconegut a Salou la qualificació i la marca de primera destinació en turisme familiar”; a més de la gran oferta de platges i cales també va recordar que “som la primera marca i destinació de Catalunya especialitzada en turisme familiar, que rep més de dos milions de visitants, i on l'índex de fidelització d’un 80% demostra un alt nivell de satisfacció; estem treballant també en nous reptes, incorporant en el nostre producte una millor gestió i una oferta d'alternatives especialitzades d'oci en l'àmbit de l'esport, l'exercici físic i la salut, que aportaran noves experiències i motivacions per atraure el client”.

Durant aquest primer congrés de NT Ucraïna que se celebra a la Costa Daurada, els agents de viatge també coneixeran el territori amb una visita a cada un dels municipis receptors; però també visitaran PortAventura i Barcelona com a pols indiscutibles d’atracció.

El mercat rus s'incrementarà un 30%, mentre que l'ucraïnès ho farà en un 100%

El TTOO Natalie Tours, líder en el sector turístic dins el mercat rus, mou el 41% dels turistes que arriben a Espanya procedents d’aquest mercat. Aquest 2012, segons Joan Pascual, Director General de NT Incoming s’espera incrementar aquesta xifra d’un 30% mentre que pel que fa al mercat ucraïnès, aquest TTOO mou el 70% d’aquest mercat que espera augmentar un 100% les xifres d’arribada de contingents al nostre país situant-se prop de les 30.000 persones. El perfil del visitant d’Ucraïna té un marcat caràcter familiar (amb un 65%) i un 35% d’aquests comença a ser repetidor de la nostra destinació en les seves vacances. Pel que fa a la seva estada mitjana és d’11,5 dies i amb uns 1.700 euros de despesa en aquest període per adult; per tant unes xifres notablement superiors a les d’altres mercats. Aquest previsible augment, es deu en bona part, a la bona situació econòmica de les ciutats d’Ucraïna; l’articulació de més i millors connexions aèries i també a l’agilització dels visats.

Comenta aquest article