El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:22.8ºC | Humitat: 93% | Pressió: 1013Hpa | Vent: NE 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2134 | divendres 1 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dilluns 11 gener '10 | 12:16 | 1795 lectures
|
RESULTATS ESPORTIUS

Jornada de victòries pel Marina i el sènior del CB Cambrils i de derrotes pel FC Cambrils i la UCF

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Futbol

Territorial Preferent

Horta 2 - FC Cambrils 0

El FC Cambrils va sortir derrotat de la seva visita al camp de l'Horta. En la primera meitat del partit, el Cambrils va dominar el joc i va disposar d'algunes ocasions de gol per marcar. Tot i això, van ser els locals els que es van avançar en el marcador en el minut 22 i només 8 minuts després marcaven el 2 a 0. En només mitja hora de joc, els locals van sentenciar el partit. Després del descans, l'equip cambrilenc va pressionar el rival, va dominar tota la segona part i va tenir algunes ocasions per retallar distàncies, mentre que els locals es van dedicar a perdre temps i a aguantar el resultat.
Amb aquesta derrota, el Cambrils se situa novè a la classificació i el proper partit s'enfrontarà al Pubilla Casas, que actualment ocupa el segon lloc de la taula.

Un jugador de la UCF Cambrils-Oleastrum i un de la Canonja disputen una pilota per alt en el partit disputat ahir al nou estadi municipal

Primera territorial


UCF Cambrils-Oleastrum 3 - La Canonja 4

La UCF Cambrils-Oleastrum va fer un bon inici de partit i es va avançar en el marcador al minut 10 amb un gol de Samu. Però la renda d'aquest gol s'en va anar a norris en dos minuts abans de la mitja part en què la Canonja va donar la volta al marcador. El cambrilenc i exjugador de l'Oleastrum, Gerard Llobet, va fer el segon gol de la Canonja. La segona part va començar amb un Cambrils que donava moltes facilitats defensives i és així com van arribar dos gols més per la Canonja. Am el resultat d'1 a 4 la Canonja es va relaxar i va preferir perdre temps que jugar-li al rival. La UCF Cambrils no es va donar per vençut i va iniciar una remuntada amb gols de Eze, al minut 68, i de Xavi, al 90. Amb una mica més de temps l'equip cambrilenc hauria pogut sumar algun dels punts en joc ja que als darrers compassos del partit la pressió era intensa sobre la porteria de la Canonja que va veure com l'àrbitre li expulsava un jugador al minut 90. També va patir expulsió en aquests instants locals el míster local Juank per una baralla dialèctica amb una persona que estava al costat de la banqueta de la Canonja.
La propera setmana la UCF Cambrils-Oleastrum juga al camp del Torredembarra.

Tercera Territorial

Marina 2 - Mont-roig del Camp 1

El Marina inicia el nou any amb una victòria molt treballada davant el cuer de la classificació, el Mont-roig. El partit es va presentar amb diverses baixes per part de l'equip cambrilenc i amb pocs entrenaments realitzats, degut al mal temps de la setmana passada. A banda, el mal temps també es va fer notar durant la disputa del partit, el dissabte a la tarda, amb una temperatura molt baixa.
L'equip cambrilenc va dominar el joc durant tot el partit, tot i que la primera part va finalitzar amb l'empat a zero inicial. En la represa, el Marina va buscar la porteria rival amb més intensitat, fins que al minut 55 Boli va aconseguir el primer gol després de finalitzar un bon contraatac. Aquest gol va propiciar la reacció del Mont-roig que, va començar a buscar la porteria rival, i fins i tot va enviar un xut al travesser. En el minut 90 i després d'una errada defensiva del Marina, els visitants aconseguien l'empat que semblava definitiu. No obstant, en els darrers instant del partit, i després de la sacada de mig camp, el Marina va realitzar un ràpid contraatac que David va materialitzar en el 2 a 1 final.
El proper partit del Marina serà el dimecres 13 de gener a les 20.30 hores al camp municipal de futbol contra el Castellvell, en un partit ajornat. D'altra banda, el dissabte 16 de gener, també tenen un partit molt important enfront les Borges del Camp, equip amb el que el Marina està empatat a punts.

Jugada corresponent al partit disputat entre el Vilafortuny i el Salou, ahir al matí a l'Estadi Municipal de Futbol

Vilafortuny 1 - Salou B 1

El Vilafortuny va sumar un empat del seu enfontament davant d'un rival directe, el Salou B. L'equip salouenc es va avançar en el marcador, i a falta de dos minuts pel final del partit el Vilafortuny va aconseguir igualar el marcador amb un gol obra de Fran, que se situa com el màxim golejador de l'equip. L'equip cambrilenc va quedar molt disconforme amb l'arbitratge del partit, ja que va reclamar dos penals que no van ser xiulats. A més, el Vilafortuny també va estavellar una pilota al pal.
Amb aquest empat el Vilafortuny ocupa el cinquè lloc de la classificació i el proper partir s'enfrontarà al líder, La Pastoreta.

Marc Ribó llança a cistella davant l'oposició dels jugadors del Roquetes en el partit disputat el passat dissabte a la tarda al Palau Municipal d'Esports

Bàsquet

CB Cambrils 85 - CB Roquetes 46

L'equip sènior del CB Cambrils va aconseguir aquest cap de setmana una victòria molt còmoda enfront el CB Roquetes per un contundent 85 a 46. L'equip rival, el Roquetes, va arribar al partit amb només cinc efectius i sense entrenador i així va fer que el Cambrils no tingués problemes per endur-se una clara victòria. A més, aquest partit també va servir per a que els cambrilencs poguessin agafar novament el ritme de la competició després de l'aturada nadalenca al mateix temps que recuperaven alguns dels jugadors lesionats.
El proper equip pels cambrilencs serà el diumenge 17 de gener a les 12.15 hores al centre esportiu municipal El Fornàs de Valls, en un partit enfront l'AAEET Valls.


Hoquei

HC Montbui - CH Cambrils (ajornat)

El partit corresponent a la 15a jornada de lliga de la 1a Catalana entre el HC Montbui i el Cambrils CH, i que estava previst jugar el passat divendres dia 8 de gener a les 21:00 hores a Igualada, no es va poder disputar en previsió de les condicions meteorològiques previstes per a la tarda i nit de divendres. El partit s’ha ajornat per a una propera data encara no determinada.
El proper enfrontament dels cambrilencs, serà el proper dijous dia 14 de gener a les 22:00 hores al Palau Municipal d’Esports de Cambrils, en un partit avançat a la jornada del cap de setmana. Els cambrilencs s'enfrontaran al CP Masquefa, un equip que es troba a un punt del Cambrils (28 punts), però amb un partit menys que els cambrilencs. Així doncs, a priori es preveu un enfrontament força emocionant.

Handbol

La competició d’handbol es reprendrà la setmana vinent. L'equip sènior del Club Handbol Cambrils jugarà el proper dissabte 16 de gener contra l'H. Alcarràs a les 19 hores al Palau Municipal d'Esports de Cambrils.

Futbol sala

El partit del Mediterrani es va ajornar degut al temporal de neu d'aquest cap de setmana. L'equip cambrilenc s'havia d'enfrontar a l'Alforja.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 27 comentaris rebuts

para el ola = ratoncito te dije 3semanas y te contesto te ha comido la lengua el gato, ja ,ja, ja,
ole | Contestar aquest comentari! | 11/1/2010 - 16:02
QUE PASSA AMB EL C.F CAMBRILS? DE SER UN EQUIP DE 1ª CATALANA SEGONS LA JUNTA A PRINCIPI DE TEMPORADA , A ESTAR A 4 PUNST DEL DESENS .
ES QUE BPO SABEU PLENIFICAR? DEJEU A LA UNIFICACIO ELLS SI QUE EN SABEN TENEN COORDINADOR, IDEA I SENTIMS ( On no arriban els pares arriba Ferre) DOS ENTRENADORS AL PRIMER EQUIP I SORTIN DEL POU .
JUNTA DEL CAMBRILS DEJEU DE FER EL TONTO LA SALVACIO DEL CAMBRILS ES LA UNIFICACIO.
TOT PER MI | Contestar aquest comentari! | 12/1/2010 - 10:26
Lo que no entenc es que ah fet aquest any el senyor ferre el altre dia vaig pujar a veure el cambrils unio i vaig veure que el entrenador nou estava fora de la banqueta i estava juanka dins el camp, despres vaig observar que a la canonja hi havien 3 jugadors que estaven l'any pasat jugan aqui com eren Victor, Llobet, Fernando, i on 1 de ells per mi va ser el millor del partit anotant 1 gol i assistin amb un altre, i donant joc el seu equip, despres els canvis que es van fer no se entendran mai, l'equip perden i em treuen el millor jugador de la unio Samu on feia desbordar la defensa visitant, Primer de tot que mana amb l'amater, Qui es el entrendor? Fem alguna cosa i no deixem marxar el millors jugadors que tenim.
Soci | Contestar aquest comentari! | 12/1/2010 - 11:40
Gerard llobet el millor jugador del partit? no em facis riure yo que tinc 43 anys aquell gol el marco amb la cama dolenta espenya una pilota ho fa tothom 2na gerard llobet va voler marxar ell per una quantitat = o inferior a la que li oferien aqui aixi quee zzzzzzz
contestacio a soci | Contestar aquest comentari! | 12/1/2010 - 15:30
Pues per mi el millor jugador va ser el 9 del cambrils que es va ficar l'equip a l'esquena,va lluitar va marcar i no va para de treballar desde el minut 1. Aquest noi te molta fusta de jugador i es nota que sap quins són els seus colors
soci ole | Contestar aquest comentari! | 12/1/2010 - 17:49
el nuevo fixage ke a traido el entrenador nuevo no es ke diera buenas sensaciones i encima no va entrenar ningun dia de la semana y juega titular nose pero ami no me parece bien y encima es un jugador ke cobra komo minimo 400 EUR porke por menos no va venir a un primera a jugar y a un ekipo ke esta apunto de bajar pero bueno a principio de temporada decian muxas cosas de seriedad, puntualidad,compromiso con el equipo pero no hay nada de eso siempre los mismos mamoneos que hay...
espectador | Contestar aquest comentari! | 12/1/2010 - 20:43
Dons Jo si fos jugador d'equest equip ja no i aniria mes, perque estic conbensut de que els que ban a entrenar sempre ,jugan poc i cobren menys els mes sacrificats sempre son els mes putajats.
El Futbol es un joc d'Equip i com a tal per fero una mica sa d'entrenar amb conjun o sigui tots els jugadors. Si perrmi fos aquest nou entrenador auria der buscar i portar 8,10 ò 12 jugadors mes com aquest nouvingut , que no entrenesin ,que tots cobresin 400EUR i aixi veure com fa un equip .
Com poden permetre aixo la junta despres de prometre tantes cosas per fer aquesta Unificacio ?
Com poden permetre els Pares dels nanos que part de la cuota que pagan sigui per portar aquesta mena de jugadors?
Espectador per el be dels nanos que pujan derrera teu parla amb els teus companys d'equip i PLANTEUSA , DIGUEU PROU, per el futur delspetits jugadors que els que pujan no es trobin amb el mateix que Tu,
aficionat | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 9:37
Es una verguenza este equipo jugadores que en el campo van andando cobrando Turco 400EUR fernando 400EUR FERRE AZTELO MIRAR 800EUR POR JUGADORES FUERA DE CASA Y JUGADORES DE CASA COMO EZE, SAMU, RAI NO COBRAN CASI NADA Y SE LES AMENAZA COMO A SAMU DICIENDELE QUE TRAERAS A UN DELANTERO CUANDO ES EL MEJOR DEL EQUIPO ESTO ES UNA VERGUENZA, ESPERO QUE LA JUNTA DE UNIO CAMBRILS AGA ALGO AL RESPETO SE PAGA MUY CARO A JUGADORES QUE EN VERDAD NO SON VALORADOS
PARA FERRE | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 9:07
cambrils teneis un cuerpo tecnico de ayudantes de 1division y mira como estais esto es una verguenza vaya caraja y encima sol hablais de la unificacio para desviar vuestros AUTENTICOS PROBLEMAS A CUATRO PUNTOS DEL DESCENSO.COMO PERDAIS ESTA SEMANA QUE NO LO QUIERO LO PASAREIS FATAL CON LOS JUGADORES QUE TENEIS , ENTRENADORES 2, CUERPO TECNICO DE 1DIVISION, MASAJISTA , SOLO OS FALTA FICHAR A VICTOR MUÑOZ.-----
ole | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 10:07
para el soci del ole no se si eres jugador o socio pero te dire una cosa los buenos jugadores lo tienen que demostrar fuera y en casa los partidos y no solo motivarse cuando juegan contra sus ex-compañeros, un jugador que llega tarde alas comvocatorias , a los entrenamiento , que el sabado por la noche se va de fiesta, y que cada 5 partido solo juega 1bien , cuantos goles lleva en cuantos partidos jugados? SOCI CUANDO SEPAS TODAS ESTAS COSAS ,- O JUGADOR , ENTONCES PUEDES EMPEZAR HABLAR ---
un jugador | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 10:21
EM SEMBLA UNA VERGONYA LA FIGURA DEL DIRECTOR ESPORTIU QUE NO TE RES A VEURE AMB EL PRIMER EQUIP? I A MES COMENTAN QUE COBRARA L'ANY QUE BE 25.000EUR. SR QUE MANA JA LI COSTARA CARA LA IMPOSICIO DEL DIRECTOR ESPORTIU O MES BEN DIT JA LI COSTARA CAR ALS PARES EL DIRECTOR, I EL EQUIP AMATEUR. AU A PAGAR I NO POC.
DECEPCIONAT DE LA UCF | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 12:22
Testoi hablando del partido que vi jugador... si te pica te arrascas i si no sirves... dejalo
Soci | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 14:36
creo que samu no ah tenido muchas posibilidades si te refieres a el
para un jugador | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 14:47
No hace falta hablar de la vida privada de los jugadores ke kada uno es responsable de sus actos asi que para un jugador preocupate de lo tuyo i no de lo ke hacen los demas aunque no sea lo correcto y despues jueguen un partido bien...Y otra cosa para el aficionat gracias por el apollo i tal pero siempre sera asi por la junta directiva y entrenadores,etc...
espectador | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 15:33
Gerard llobet el millor jugador del partit? no em facis riure yo que tinc 43 anys aquell gol el marco amb la cama dolenta espenya una pilota ho fa tothom 2na gerard llobet va voler marxar ell per una quantitat = o inferior a la que li oferien aqui aixi quee zzzzzzz
contestacio a soci
En resposta a la teva opinió. El golet facilet 3 puntets i al saquet. Gerard Victor Fernando.....Es està al lloc que estan contents es important al futbol. I diners? no crec que ni la Canonja ni la Unió facin rics aquests nois, ara poder si el tracte i el projecte. En fi, sempre el mateix, els de casa canya...... i si es veritat tot això de 400 EUR i bla bla bla, crec que mes de un tindria que marxar volant d aquest projecte...Deu meu...quins cacaus.
uniocapitalista | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 18:43
teneis un tio en cambrils que se conoce la 1º regional como la palma de su mano y muy buen entrenador y vais a buscar al indibiduo este de camp clar que ya os enterareis de que va este...............por cierto se llama jesus y lo he tenido de entrenador un crac para mi el mejor.
un jugador de 1ª regional | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 19:05
si,si,si pero teneis el mejor proyecto de la categoria de preferente com el mejor quinteto de entrenadores y mira como vais vaya caraja esto si que es una verguenza, ja,ja,ja, y despues hablais de la unificacio primero dar ejemplo que antes de empezar la liga ya estabais en 1 catalana vaya caraja ja,ja,ja,
ole | Contestar aquest comentari! | 13/1/2010 - 20:23
Buenos dias , tardes o noches , segun el leyente , mi opionion es sobre el Cambrils-Oleastrum , me gustaria poder hablar bien pero no puedo de los jugadores no puedo decir nada malo, algunos son buenos y otros no tanto , si les an fichado y les alienean , pues hacen lo que pueden , los mas desastroso es la imagen que da de desorden y de tomar decisiones sin pensar que no llevan a ninguna parte , creo que la culpa es de la junta empezando por Ferre y Roberto y acabando por Ferrer y Roberto Basicamente , el señor Roberto dice que no esta dentro , pero llama a jugadores para fichar entra hablar con los aarbitros a la caseta , lleva las fichas vamos el Cruiyf del Oleastrum , y Ferre que se piensa que es Piterman y que es su equipo y que hace lo que quiere y cuando quiere y hace y deshace a su antojo , y lo que no entiendo es como nadie le para los pies , me gustaria que me contestarias a una pregunta¿ soy yo que estoy loco y solo yo veo esto? nadie de verdad ve lo que toy explicando? Referiendome a los jugadroes que explicavais que cobran mucho mas que los otros como 400e y no justifican su dinero en el campo , precisamente es a esos a los que hay que pedir explicaciones no al resto , pero supongo que es mas facil pedir explicaciones a los que cobran poco y de mas , supongo que la tactica piterman es cuando va mal traer jugadores que combren un dineral para 3 meses , que seguro que vendran super implicados y con ganas de ayudar jajajajajajaja , pero para mi son tan culpables estos señores como el que permite que esta gente este al mando de un club del municipio y que lleva su nombre , un club que en 3 temporadas an pasado por los menos 60 jugadores 7 entrenadores a dejado deudas a jugadores a dado imagenes chavacanas , mi pensamiento podra ser compartido o no , pero todo lo que estoy diciendo es la verdad y con la verdad se va a todas partes.
ReSiGnAdO | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 0:55
Para un jugador , te dire que no me gustaria ser tu compañero y si lo fuera te diria 4 cosas bien dichas por airear cosas que se tiene que quear en vuestro vestuario y por lo menos no airearlo en una revista si soys todos como tu , no me extraña que esteis donde estais y un jugador de vuestro ekipo no puede llevar 15 goles , tienes que mirar cuantos goles lleva el ekpio y kuantos el y cuantos minutos y su rendimiento , pero bueno quizas tu eres matematico y las perssona son solo numeros si es asin lo siento , animo jugadores y junta que podeis remontarlo unidos es la unica manera
soci para jugador | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 1:03
que siga el ferre muchos años jajajajajajajaajajajaj LARGA VIDA A FERRER
soci cambrils | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 1:04
emi maloooooooooooooo
pramba | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 16:53
UCF Cambrils-Oleastrum. Para empezar el nombre es incorrecto al ver la realidad. EL FC Cambrils no quiere saber nada de la unión, es decir confirma la regla, pasa del futbol base de Cambrils. La parte de nombre de Oleastrum, sigue como antes fichando su presidente sin ninguna razon de ser con la Unión, tampoco cree en la base. La base se unifica para competir o pasar el rato?...equipos por edades? o equipos competitivos?, coordinadores hay, el general..creo?, los de juveniles? los de cadetes? los de.......es decir muchos generales y pocos currantes. El vocabulario utilizado por muchos entrenadores..y sino suban los sabados es de "la rehostia lo mas finito" si al pobre niño no le sale bien....es decir que la base no cuenta para los equipos que deberian ser emblematicos, el Marina q era su lucha y escudo "tots de casa", de quina casa? y el Vilafotuny van por libre.......
en fin UFC Cambrils-Olesatrum es un decir que no una realidad.
quienmanda? | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 16:55
Piterman al poder!
Socii jugador del ucf | Contestar aquest comentari! | 14/1/2010 - 17:24
Ole:Has leido todos los comentarios que se han escrito sobre la UCF Cambrils (No hace falta decir nada MAS) me doy verguenza de las goleadas que les meten cada jornada menos mal que a desaparecido el nombre de Oleastrum
ex Oleastrum | Contestar aquest comentari! | 15/1/2010 - 13:01
para el de cambrils que se hace pasar por ex- oleastrum la verguenza es tuya y te la regalo todo para ti haber si fichais a victor muñoz. porque llevais una caraja , ja,ja, y tu has leido los comentarios de tu equipo haber y espero que ganeis este fin de semana . te volvere a contestar como la ultima vez dentro de tres semanas.ja,ja,ja, ratoncito,ja,ja,ja,
ole | Contestar aquest comentari! | 15/1/2010 - 18:42
Desde la junta del Cambrils se esta diciendo que dentro de pocos dias puede aparecer el entrenador Victor Muñoz por Cambrils para echar una mano al Cambrils o algun otro equipo de nuestro pueblo y asi no perder el ritmo de entrenar.
General Primo de Ribera | Contestar aquest comentari! | 16/1/2010 - 15:18
tenim uns equips especteculars.
han nascut aixi.
oscar 10 | Contestar aquest comentari! | 18/1/2010 - 21:33