NIT D'ARTISTES Dotze actuacions configuren la cartellera de la vuitena edició de la Nit d'Artistes
Jonathan Galán Josep Maria Ferrando
Els Jukebox, en un moment de la seva actuació a la Nit d'Artistes
Aquest passat dissabte, 8 d'agost, es va celebrar al Parc del Pinaret la 8a edició de la Nit d’Artistes de Cambrils. Des de les 22 hores fins ben entrada la matinada, tot un ventall d'espectacles artístics ben diversos es van anar succeint dalt dels escenaris muntats per aquesta finalitat. La Nit va ser presentada per Joan Colom fent el paper de "l’Oncle Ebreu", que amb petites històries i cançons va fer passar una estona esbojarrada al públic assistent mentre anava presentant els artistes. Com en les altres edicions, al costat de l’escenari principal, hi havia el de la Banda de la Gamba, que després de cada número interpretava una cançó.
Pere Martí, secretari de la NAC, ha manifestat a Revista Cambrils Diari Digital la seva satisfacció pel desenvolupament de la Nit d'Artistes d'enguany, "estem molt contents, la veritat és que aquest any, de ritme ha
anat molt bé. Això depèn de les actuacions, depèn de qui
s’apunta així que va lligat a la sort. Hem tingut molta sort perquè han
sigut molts espectacles amb bon ritme , l'un darrere l’altre. La Nit d'Artistes va durar poc més de tres
hores però a la gent no se li va fer pesada."
Tres parts
La nit es va estructurar en tres parts. En la primera es va poder veure “Let me think about... vogue” amb un ball de dansa moderna en el qual es combinava els estils jazz, dance, funky, l'acrobàcia i el playback, interpretat pel Grup de dansa Moderna del Nou Cambrils. El grup Titridansa va fer un espectacle de dansa i titelles titulat “Despertar” on es va poder veure com una ballarina d'una capseta de música busca la llibertat. Yaiza Páez va emocionar el públic amb un ball de flamenc. Els darrers en actuar de la primera part, van ser el grup Pepino et Cia amb un espectacle de clown que va fer riure a més d'un dels assistents.
La segona part va començar amb l’actuació de la banda tarragonina “ La banda del Socio”, que amb un estil molt definit, van interpretar algunes cançons del seu repertori. Arnau Colom de manera inesperada, va sortir a l’escenari i va fer una improvisació molt irònica. El grup "Bon Rotllo", integrat per avis del Casal de la Gent Gran, van oferir una representació teatral molt divertida titulada “Una mica de Shakespeare no fa mal” en la qual recitaven alguns fragments de frases cèlebres de Shakespeare, amb tot un show al darrere. Tot seguit, Montse Lozano va fer una espectacular exhibició de gimnàstica rítmica, que entre salts, cabrioles i tombarelles, va deixar el públic bocabadat. Després d’aquesta actuació va ser el torn d’Época Inversa, un grup format per dues joves cambrilenques que van interpretar dues cançons d'estil balada pop.
En la tercerta part, el grup de rock Jukebox va fer una mostra de cançons de rock, interpretant Estrella Polar dels Pereza i Badge d'Eric Clapton. Després el beatboxer NIZ va oferir una mostra del seu potencial en aquest camp i al final de la seva actuació va pujar a l’escenari el seu company, Trescuartos, el qual va cantar un rap on NIZ li feia els cors i el ritme de fons. Per últim, l’actuació de dos vells coneguts de la NAC, Cristian Corominas i Pere Martí van presentar amb CoPe Prodàcxons l’espectacle teatral “Operació Trunyo” on feien una paròdia de concursos de la televisió amb un humor molt personal i fent ús dels monòlegs.
Un cop finalitzades les actuacions, els integrants de la banda de la Gamba es van convertir en La Banda de lo Siluro que amb l’Oncle com a cantant i els músics que la componen, van tocar fins les quatre de la matinada sense parar.
Actuació de NIZ, acompanyat per Trescuartos, a la Nit d'Artistes
EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ !
7 comentaris rebuts
Enhorabona als de la NAC i als artistes que van actuar!! algú del públic assistent | | 10/8/2009 - 15:02
eeeeeeeeeeeeei aquest reportatge es veu molt empobrit
li manca imatges. crec que seria adient haver-hi fet tota una galeria d'imatge dels grups que hi van participar. a tots en hi agradaria veure'ns bé sigui a nosaltres, als nostres familiars i als nostres amics i companys participants, si més no tots som de cambrils. per cert els grupa que hi surten no es veuen ni tots els seus components, vaja, públic | | 10/8/2009 - 17:35
Ei felicitats a la NAC!
Molta genteta, i molt bon ambient. Crec que és una festeta molt curiosa de veure i que manté un ambient de caliu i bon rotllo entre tothom. Molta gent no és professional i dóna oportunitat a ensenyar-se o a mostrar allò que t'agrada realment. Jo em vaig fer partícep i vaig xalar com un criu. Endavant amb la 9a edició! Albert | | 10/8/2009 - 21:54
Que sóm els Jukebox! No unplugged! jaja Gerard C. | | 10/8/2009 - 22:03
Per qui vulgui veure més fotos, a la web de la NAC ja hi ha les imatges de l'edició d'aquest any i de la Rua Riu i Tarda Infantil de la setmana passada.
www.nitdartistes.cat Jazz | | 11/8/2009 - 12:19
EIIII! MOLT CURRAT, PERO POSEU SI PODEU "TRESCUARTOS" QUE ES EL MEU MOTE DE CUAN CANTO, ERIC BERENGUER QUEDA RARO... LA GENT MA CONEIX COM TRESCUARTOS! EJEJJEJE! VINGA MOLTES GRACIESSSSS! CUIDEUVOS! Eric Berenguer | | 11/8/2009 - 14:10
però que no hi havia més fotos per penjar?!!
no se si sou una colla de fotaires o qué, mira que surtir a primera plana el fill de l'alcalde i un regidor!!!!!???
ah que potser algú no l'ha conegut.... fixeu-vos hi bé que paga la pena.
fot millor fila que el propi chiquiliquatre a eurovisió
molta sort amb els concerts d'aques estiu! music&dance | | 12/8/2009 - 18:35
Afegeix un comentari a aquesta notícia
El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.