El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:14ºC | Humitat: 96% | Pressió: 1020Hpa | Vent: N 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2066 | dijous 24 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dimarts 19 maig '09 | 9:49 | 1504 lectures
|
RECONEIXEMENT

Josep Salceda rebrà el reconeixement públic pels 55 anys amb Revista Cambrils

Text Redacció


Revista Cambrils està preparant un acte de reconeixement públic a Josep Salceda pel seu treball i vinculació a la nostra publicació al llarg de 55 anys. Salceda ha estat sempre lligat a la Revista Cambrils, des de la seva fundació, l'any 1953, fins a l'actualitat. Al llarg d'aquests anys ha fet diferents funcions i n'ha estat el director en dues èpoques ben diferents. La seva tasca com a historiador local, a més, ha quedat plasmada a la secció Estampes Cambrilenques que va mantenir des de l'inici de la publicació fins al mes de maig de 2005. Els 40 primers anys d'Estampes Cambrilenques, a més, van quedar recollits en els dos volums que es van editar l'any 1998.

La Cripta de l'Ermita, escenari de l'acte

L'acte de reconeixement a Josep Salceda es farà el proper diumenge 24 de maig a la Cripta de l'Ermita, a la 1 del migdia, i és obert a tothom. Està prevista la intervenció del director de la cadena Ser a Catalunya i professor titular del departament Audiovisual i Publicitat de la Universitat Autònoma de Barcelona, Josep Maria Martí, així com la del delegat de TV3 a Madrid i membre de la Revista Cambrils, Josep Capella, entre d'altres. També es projectarà un muntatge audiovisual amb una entrevista enregistrada fa uns anys amb el mateix Josep Salceda.






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 11 comentaris rebuts

S´ho mereix. Moltes gràcies Josep per tot el que ens has donat.
Josep Pallarols | Contestar aquest comentari! | 19/5/2009 - 16:17
Aquest diumenge em resultarà impossible acompanyar a en Josep Salceda en aquest merescut homenatge que li realitzarà la Revista Cambrils. És per això que m'avanço amb la meva felicitació i més gran admiració per la seva tasca de recuperació de la història del nostre estimat municipi.
Oliver Klein Bosquet | Contestar aquest comentari! | 19/5/2009 - 17:43
També a nosaltres ens serà impossible assistir perquè fa la Primera Comunió una neta nostra a la mateixa hora. Felicitats Josep. Gràcies pe la teva entrega al poble
Jopan Martí-Mª José Tassier | Contestar aquest comentari! | 19/5/2009 - 18:09
Ha sigut la persona que més ha fet per a recuperar i documentar la història de Cambrils i potser també per la Revista Cambrils.
Les seves recerques, la seva dedicació i la seva persistència han documentat el nostre avantpassat com mai ningú abans ho havia fet.
Aquest reconeixement, doncs, és més que merescut.
I, jo, em sento molt honrat amb la seva amistat.
Lluís Dalmau | Contestar aquest comentari! | 19/5/2009 - 18:54
jo també m'uneixo a les felicitacions. crec que persones com tu hi ha poques a Cambrils. Moltes felicitats Josep
Joan Martí Tassier | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 8:37
Ell si que es mereix el nom d'un carrer, per totes les aportacions que ha fet a la nostra ciutat
Una de fora vila | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 10:44
Enhorabona Revista Cambrils per aquesta iniciativa. El Josep Salceda es mereix aquest homentage i molts més. Com sabem el Josep ha format part de moltes entitats del nostre poble i la seva aportació a la societat cambrilenca ha estat generosa i altruista. Crec que amb ell es va trencar el motllo de persones entregades en cos i ànima al seu poble. Crec que el Josep es mereix aquest homenatge i un altre també de tots el cambrilencs per la seva intensa tasca en la recerca de la historìa del nostre municipi i per la seva aportació a la nostra societat civil. L'amor de la seva vida ha estat CAMBRILS. Felicitats Josep.
Josep M. Panicello | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 10:58
Merescut homenatge al Josep Salceda. Segurament ha sigut ell qui ha fet que moltes persones s'interessin per la història de Cambrils.
nuri | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 11:14
Tot al F.C. Cambrils Felicita al Josep Salceda per tota la seva dedicació i admiració en al mon del esport a Cambrils.
Junta Directiva. | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 12:00
Enhorabona a la Revista Cambrils per tenir la iniciativa. Lamento no poder acompanyar al Josep Salceda en aquest merescut acte, ja que tinc una celebració familiar fora de Cambrils. La meva mare aquest mateix dia farà 87 anys.
Us desitjo que tot surti molt bé.
Felicitats Salceda!
També considero que es mereix li dediquin un carrer.
M.T. Mariné | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 16:02
Josep Salceda rep la felicitació de l'Aula de la Gent Gran de Cambrils, de la que ets membre fundador. Els membres de la Junta et donem les gràcies per la tasca duta a terme al llarg dels 12 anys de vida de l'entitat.
Diumenge esperem acompanyar-te tant els membres de la Junta com molts dels alumnes.
Una abraçada.
La Junta | Contestar aquest comentari! | 22/5/2009 - 18:28