El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.8ºC | Humitat: 60% | Pressió: 1008Hpa | Vent: NE 9 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2063 | dissabte 19 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 14 maig '09 | 12:15 | 1417 lectures
|
CIRCULACIÓ

Es proposa una reordenació viària al barri de la Llosa que convertiria el carrer de les Orquídies en sentit únic

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Berta Ruiz

Aspecte del carrer de les Orquídies en el seu primer tram

Els veïns del barri de la Llosa celebren, aquest proper diumenge a les 5 de la tarda al Casal de la Gent Gran, una assemblea extraordinària en la que es determinaran uns canvis en la circulació viària pel barri. Des de la junta de l'associació de veïns del barri es va demanar a l'ajuntament que es fes alguna actuació per a solucionar els problemes de circulació del carrer de les Orquídies, el principal eix viari del barri i que serveix de connexió entre el centre de la població i les urbanitzacions de ponent. Aquest carrer, de poc més d'un quilòmetre de llargària, té fins a tres trams amb amplades diferents per als carrils de circulació i fins i tot hi ha un tram de carrer que no disposa de voreres en un dels dos costats.
La resposta de l'Ajuntament a les demandes de l'associació de veïns ha estat elaborar un informe, des de l'àrea de Mobilitat, en el que es plantegen dues alternatives per "pacificar el trànsit al carrer de les Orquídies", segons diu el mateix informe.

Sentit únic al carrer de les Orquídies

Les dues alternatives proposades per l'Ajuntament contemplen la conversió del carrer de les Orquídies en sentit únic, en direcció cap a ponent. La diferència entre una i altra alternativa, però, és que l'anomenada Alternativa A  proposa convertir en sentit únic el tram de carrer de 110 metres comprès entre els carrers de Gervasi Artigues i el de Simón Bolívar mentre que l'Alternativa B proposa un tram molt més llarg de sentit únic, el comprès entre el carrer de Gervasi Artigues i el passeig de les Acàcies.
En qualsevol dels dos casos, es delimitaria l'espai per a vianants amb uns pilons a banda i banda.
Aquest proper diumenge, doncs, es posaran damunt la taula aquestes dues propostes per a que els veïns hi diguin la seva.

Recollida de signatures en contra de la reordenació d'altres carrers del barri

La reordenació viària del carrer de les Orquídies comporta, a més la reordenació de la circulació dels carrers de les Liles, de la Via Làctia i de José San Martín, és a dir, una sèrie de carrers que estan per sota del carrer de les Orquídies, més a prop de la línia de la costa. En aquests carrers s'establiria un sentit de circulació únic en direcció al centre urbà i és per això que un sector dels veïns d'aquests altres carrers han començat a fer una recollida de signatures per demanar que no es desviï el trànsit cap a aquesta zona.
Tal com diuen aquests veïns, les propostes de l'Ajuntament solucionarien l'espai per a la circulació de vianants al carrer de les Orquídies però traslladarien el problema als carrers de sota ja que també hi ha algun tram sense voreres a més de certs punts amb molt poca visibilitat. Un altre argument de pes contra el desviament del trànsit cap a aquests carrers és que aquesta zona del barri de la Llosa és on es concentra la major quantitat d'habitatges de tot el barri amb l'urbanització l'Estrella, amb 216 apartaments, el Residencial Golf Sant Jordi, amb 289 apartaments i l'edifici Olímpic, amb 80 apartaments. A part hi ha l'Escola d'Hoteleria que concentra uns 400 estudiants i el càmping "la Llosa", amb 400 parcel·les.
La reordenació, doncs, significaria que tot el trànsit provinent de les urbanitzacions de ponent, amb el transport públic inclós, passaria per aquests carrers i per evitar aquesta situació aquests veïns proposen que es col·loqui un semàfor en el tram més estret del carrer de les Orquídies, entre els carrers de Simón Bolívar i de Gervasi Artigues, per a regular el pas de vehicles.






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 35 comentaris rebuts

trobo que cada cop ho voleu enredar mes, jo crec que tal com esta ara esta bé, que en lloc d'apacaments als dos costats que en fiquen sol a un, i ja queda el carrer més ample, o també es pot anar pel carrer del costat de la via de tren, ara que els arreglen que el fasin d'anada o de tornada.
I si no que surtin per la general que és el que faig jo, encara que vagi al poble, al eixample o al port. crec que és el més ràpid, dons la general tampoc va tan carregada ara amb la autovia acabada, quins cacaus de pujar i baixar per carrers quan es pot anar tot recte!. i si voleu semafors que els posin al orquidies, així no correrien tant els cotxes.
nose nose .... | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 14:32
NO HI ESTIC D'ACORD.

O sigui, per a la resta dels veïns de les urbanitzacions de ponent no se'ns té en compte. Jo m'estic enterrant de casualitat. Per aquell carrer hi passo com 4 vegades al dia i no vull que sigui de sentit únic. Ni vull tampoc semàfor. No tinc cap culpa que 4 capsigranys no siguin respectuos amb el codi de circulació. Jo si que ho soc i vull passar-hi sense haver de trobar-me amb la obligació d'haver de donar una volta de casi un kilometre passant per davant de l'escola de turisme, ni tampoc vull la otra opció que sembla que m'obligui a fer una visita turistica per un munt de carrers interiors de la LLosa.

Qui reclama el sentit únic son 4 que no son ni residents a Cambrils com jo. I d'aquests 4, alguns son veins de Barna o de Reus que només venen aqui algun cap de setmana o al mes de juliol i agost. La resta de l'any ni hi són. Una vegada em va venir un "pixapins" a que li firmès un escrit demanant-ho i ja li vaig dir que ni parlar-ne.
Amb aquest pixapins algun de l'ajuntament li va fer cas i finalment el van creure i va voler posar unes bandes sonores a la porta d'uns quants veïns que no els voliem. Es van haver de rebotar i amenaçar amb una vaga i al final, els de l'ajuntament no el van ficar.

I ara vec que tornen a fer cas a 4 pixapins i ganxets i ens tornen a tocar el que no s'ha de tocar.

A veure que passarà?
El Ponent tambien existe | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 18:43
.El lector/a que vol el carrer de dues direccions no ha pensat amb la seguretat dels veïns , vosté no hi viu i no sap el perill que hi ha en aquest carrer, crec que el fet d'allarga una mica la seva tornada a casa no és més important que la seguretat vial
orquídies | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 21:44
veins del barri LA Llosa aquest proper diumenge 17 de maig a les 5 de la tarda tots al casal de la GENT GRAN
VEI DE LA LLOSA | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 23:09
Estic completament d´acord amb El Ponent también existe.
Estem farts de que constantment ens canviin les direccions dels carrers, de manera completament absurda, com al carrer Acàcies. Sembla que hi ha coses molt més urgents per arreglar a la Llosa, com els continuats talls d´aigua, o que cada vegada que es pixa un moixó ens quedem sense llum.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 2:55
totalmente de acuerdo con El ponent tambien existe, la seguridad se consigue parando a los descebrados que van a 100 por hora no cambiando el sentido.

y de acuerdo copn Kira, hay otros problemas más importantes que nos afectan a los vecinos.

basta ya de hacer caso a los iluminados que seguro ni viven en la zona
mariano | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 10:51
Estic en contra d'aquesta reordenació. Tots els carrers funcionen amb normalitat des de fa més de 30 anys i ara s'ha de canviar la circulació? Però que no ho veuen que si posen el carrer Via Làctia d'únic sentit hi tindrem problemes amb les caravanes del camping i tots els cotxes de les urbanitacions?? és una proposta molt descavellada, la veritat. No sé de qui ha estat la "brillant" idea dintre de l'associació de veïns però penso que s'ha de recapacitar. El que ha de fer l'Ajuntament amb el barri de la Llosa és arreglar l'asfalt dels carrers, això si que és una prioritat molt necessària.
Cristina Sierra | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 11:48
i pot anar tothom a la reunio ? o nomes els socis. gracies
un curios | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 13:20
estic d´acord amb tu, Cristina Sierra.
veina de la llosa | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 13:29
los vecinos de las urbanizaciones de poniente tambien tendriamos que poder decidir y opinar sobre este tema,pues
es nuestra via de union con el centro urbano.
mar cambrils | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 13:46
si que pots anar , però votar no ho sé
un altre curios | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 14:00
això serà un caos de l'hòstia.ple estiu, ple de cotxes, turistes de platja i la farmàcia de guàrdia, la de la llosa. i un perdent el temps ¨callejeando¨
un cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 14:09
Soy socio de la asociacion de la Llosa y hace una semana me pasaron por casa a cobrar 15 euros por unas demoras,yo ya he pagado mi cuota,he preguntado a otros socios y no saben nada de esto ¿ esto es legal? No tendrian que haver avisado antes en una reunion o circular?
socio | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 22:34
La derrama de 15 € es para poner una caseta prefabricada en el solar que ha cedido el ayuntamiento. Esta caseta serviría como oficina, lugar de reuniones, y cuando se pueda ir ampliando, centro cívico. La cuota de 20 € al año no da para tanto, y esta derrama no creo que sea desorbitada. Y si yo me enterado de esto, se supone que los demás también. A mí no me vienen las cosas por ciencia infusa. Piense, socio, que en este barrio no se paga cuota real como urbanización, y sin embargo en el ayuntamiento se nos considera y se nos trata como tal. Suerte y gracias a las gestiones de la junta se nos han rebajado unas cuotas exageradas por el arreglo de las calles. Y esto lo tendrán que hacer en algún sitio. Seamos un poco solidarios entre nosotros mismos. Nos gusta demasiado que hagan cosas por nosotros, pero sin mojarnos, que otros den la cara, y esto va también por mí.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 12:05
Kyra, cal que sàpiguis que la Llosa fa molts anys que és un barri de Cambrils i no una urbanització.
Per haver de pagar derrames s'ha d'aprovar en assemblea.
Les dues opcions que proposa l'Ajuntament les conec però no a través de l'Associació, ja que aquesta no ha passat cap informació i la pàgina web no està activa per ser consultada.
La rebaixa en l'import a pagar ha estat per la situació ecòmica actual, que fa que hagin baixat els preus.
Jo sóc sòcia i solidària, però amb informació clara i prèvia a la reunió.
També cal saber que si l'Ajuntament es ven el terreny que ha cedit caldrà treure la caseta, i què en farem amb ella llavors?
Cal pensar en el Barri en conjunt, no només en el carrer de les Orquídies. La resta del barri també té els carrers estrets i els perpependiculars al Passeig Marítim durant l'estiu tenen els veïns de tot el Barri que baixem a la platja i els cotxes que en un sentit únic del carrer Orquídies circularien per aquests carrers.
Carme | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 12:51
C reo que la falta de planificación viaria para dar salida a la circulación de Poniente, cuando lo lógico hubiera sido hacer un vial junto a la via ferrea desde la riera de la Virgen del Camino hasta la riera de Riudecanyes, da lugar a un CIRCO CIRCULATORIO, con las propuestas presentadas porque es pan para hoy y hambre para mañana, porque han preguntado a los afectados tanto del barrio de la Llosa como a los afectados de las distintas Urb. de Poniente, N0 se ha preguntado a nadie y si se monta una Asamblea para tratar este tema, hagase con algo de dignidad democratica y no a las 5 de la tarde de un domingo o es que se pretente que no asistan el máximo de afectados.
Srs. del Ayuntamiento, no seria más oportuno eliminar los aparcamientos en las zonas mas estrechas y dejar las cosas como están.
DESDE TARRACO | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 15:42
Carme, sé perfectament que la Llosa es un barri. Però resulta que com a barri té moltes deficiències. No té infraestructures, comerços més que per "emergències", per que ni tenen assortiment ni els preus són com per anar-hi a comprar cada dia.
No fa gaires anys que passen els de la neteja, abans s´ho havia d´escombrar cada veí, no com al poble. En canvi, d´impostos en pagavem els mateixos.
De la vigilància policial ni parlem. Tampoc fa pas gaire que es veuen més patrulles per la Llosa.
I que m´en diu dels autobusos? Quan de temps fa que hi passen?
Per anar a comprar o portar els nens a escola, s´ha d´agafar el cotxe. O si tens problemes de salut, o ets una persona gran i no pots caminar gaire.
Així, que ni que no ho sigui, s´ha estat gestionant des de molt de temps com a urbanització.
Dubto que la parcela que ha cedit l´Ajuntament, "se la vengui". Aquestes coses es fan per escrit i ben fetes.
A més, precisament per això es fa l´assamblea diumenge, i qui hem pagat la derrama és per que ens ha semblat bé. Que jo sàpigue, a ningú li han posat una pistola al pit.
A vegades, quan un ha estat dintre, després troba malament tot el que fan els altres, encara que ho estiguin fent francament bé.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 3:26
Tanto en los temas de la reunión como en los de la quota de 15 euros, quisiera decir lo siguiente:
La hora de la reunión y su convocatoria me parecen de juzgado de guardia, ya que se intenta introducir un acuerdo que parece ser beneficia a ciertos miembros de la Junta. En cuanto al horario, ya me dirán los vecinos que vienen el Domingo y se marchan por la tarde.Lo de los 15 euros me parece una total incorrección, pues por algo existen los estatutos.
Kiliquatre | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 14:01
havere com ha anat la reunió, espero que es solucioni tot, s'hagin posat d'acord, que deixen l'orquidies amb els dos sentits, que acabin d'esfaltar els carrers que estan comensats d'una vegada, perquè vull suposar que no es els deixaran tot l'estiu de cul per amunt, i ....que ja esta bé de tan caxondeo!
nose nose... | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 20:43
algu que hagi anat a la reunio pot explicar una mica com ha estat?, nosaltres la veritat que a les cinc i en diumenge, encara estavem tots a taula, i no era questió de fer fora als invitats!
gràcies anticipades.
enmalhoralareunió, comsempre | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 1:32
Hola a tothom,

Ahir vaig assistir a la reunió, i podríem dir que no varem treure l’aigua clara.
La nova junta fa el que pot, però internament tenen molts enfrontaments entre ells.

Entre els punts del dia; doncs aprovar l’acta anterior, donar diners (voluntaris) per fer la oficina de l’associació, dinars de veïns, etc, i el més important: el carrer Orquídies.

Respecte el carrer Orquídies, els membres de la junta van proposar dues opcions. Les dues consisteixen en desviar el trànsit per altres carrers, donant dues rutes alternatives, iguals o pitjors de perilloses i feixugues, ja que en aquestes es fa més tomb i encara hi ha més perill, com algú ha comentat en un missatge anterior.

Personalment em va donar la sensació, que volien treure el problema del carrer Orquídies per passar-lo a altres carrers, i aquesta no és la solució. Clar, si amb això hi sumem que per casualitat més de dos membres de la junta tenen la casa al carrer Orquídies....

Jo proposaria deixar-ho com està, millorant alguna cosa. Per exemple, hi ha un solar a dalt del Carrer Simón Bolívar, que si l’ajuntament en comprés un tros, és podria fer més ample el carrer.

I per acabar, una última proposta. El carrer de dalt de la via del tren és més curt i seria el camí més òptim (ho he comprovat amb el GPS), i en el que es molestaria menys gent, ja que a un costat està la via del tren.
Rosa | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 12:55
Kyra gracias por tus eciones de ética y moral, así mismo agradecemos tu esfuerzo desinteresado por los vecinos, asi mismo agradecerte que no se haya puesto una pistola para pagar la derrama. Esta derrama es ilegal, y con una pistiola un atraco. Sigo dando gracias por sus leciones. Rosa ha reflejado muy bien la autentica finalidad, el qitaros un problema de encima y pasarselo a otros. Hay un problema cierto, pero hablemos sin demagogia ni oportunisos, Ah! y sin dar clases de ética a los demas, (se ve el plumero)! No se puede bajar autobuses ni transito por calles estrecha como Simón Bolivar y paralelas ya que solo tienen cabida una direccion y un aparcamiento a diffeerencia deotras. Bjar el tràfico donse hay màs densidad de vecinos (la estrella y colindantes) es de poc seny oh No? (se ve el publero) làstima de lecciones de ética? Y una derrama para montar un chiringuito? tanta molestia causa tomar el café en el jardin de uno?. Todos podemos aportar ideas sin ponernos nerviosos y buscando el punto medio de todo. Ahora bien si hay miembros de la junta que tienen intereses particulares (muy justos por lo demás), que dimitan y no nos vendan la burra tuerta. Por cierto el agua, las luces de la calle, los basureros, el que pasen los carteros, etc los consiguimos sin el barracon y arrimando todos el ombro. Gracias y espero no haber caido en lo de dar leciones a nadie. "el abuelillode la boina"
El abuelillo de la boina | Contestar aquest comentari! | 19/5/2009 - 21:51
Abuelillo de la Boina. Nada más lejos de mi intención dar lecciones de ética y moral a nadie. Por cierto, ni estoy en la junta, ni me afecta directamente el que la famosa calle se ponga en sentido único. Si has leído mis anteriores comentarios, sabrás que estoy en contra de cambien la dirección en sentido único. Aunque a mí no me afecte directamente por la zona donde vivo, estoy con la gente a quien les afecta, sobre todo en pleno verano, que estas calles tan tranquilas ahora se vuelvan un caos.
Estoy en contra de la hora que se eligió para la asamblea (yo misma no pude asistir, pero sí fue alguien de mi familia).
Lo de la derrama para el "chiringuito", como tú le llamas, se debe aprobar en asamblea, pero yo los he pagado porque considero que no es un "chiringuito" para tomar café, sinó para trabajar en él. Es lo que tienen la mayoría de asociaciones. Pero si en asamblea se decide no hacerlo, punto pelota. Lo que diga la mayoría para mí va a misa. Ni estoy en contra de la junta anterior, que hizo lo que pudo, ni estoy a favor de esta, aunque veo que se van haciendo más cosas en la Llosa últimamente.
Simplemente creo que las cosas caen por su propio peso, que no es necesario insultar a nadie, y me ratifico en lo de que hasta hace bien poco esto se gestionaba como urbanización, y me acabas de dar la razón, con lo de los carteros, basureros, luces y demás... Hubo que SOLICITARSE, que es lo que se hace en las urbanizaciones, no en los barrios. No me acuses de demagoga. Lo único que digo, es que se puede llegar a un entendimiento sin tanto insulto, y tanta crispación. Y yo no he puesto una pistola en el pecho a nadie porque no he ido a cobrar nada, a mí me han venido a cobrar. Repito, NO SOY DE LA JUNTA, ni partidaria, así que no hace falta que me des las gracias por perdonarte la vida. Espero que con esta respuesta te hayas dado cuenta de con quién te has metido. Si creías que era alguien de la junta... la cagaste!
Kyra | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 3:18
Señora Kyra gracias de nuevo por sus lecciones morales, como Vd. dice no sabia con quien me habia metido y como usted dice "la cague". Ante ello y en recuerdo de que "VD, NO SABE CON QUIEN ESTA HABLANDO" y "SE LE VA A CAER EL PELO", me ha dejado Vd. "acollonido", para evitar consecuencias politicas, morales y sociales, y ante mi ignarancia de no saber con quien me he metido, solicito humildemente perdón, ante Vuecencia. Vd. no debe de estar en la Junta sino en la Presidencia de la Generalitat, que digo! de la Unión Europea" y guiarnos a traves del desierto como la nueva Moisés de la Llosa. Dios guarde a Vd. muchos años. Un humide y miserable mortal que tiene su pobre agujerillo en la Llosa,
El abuelillo de la boina | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 10:01
Sempre m'he preguntat on van o d'on venen tants cotxes per aquest carrer. Ara que s'han reduit els problemes a la nacional amb la nova autovia, no seria més lògic anar per allí. Encara que es doni una mica més de volta, penso que ha de ser més ràpid. Suposant, és clar que la gent respecti el límit dels 20 Km/h., que pel que em fixo, només ho respecta una minoria, molt minoria.
Pep | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 13:36
Con que no sabes con quién te has metido, abuelillo de la boina, me refiero a que en tu prepotencia has dado por supuesto que estoy en la junta, y no es así. Pero perdone vuecencia, que una humilde currita le haya querido explicar como son las cosas. Si después de explicarle mi posición frente al follón de la dichosa calle, sigue con esa actitud prepotente, no se preoccupe, nada más lejos de mi intención que hacer de Moisés de nada ni nadie, y menos de gente como usted, que ante la imposibilidad de rebatir un comentario recurre únicamente al sarcasmo como defensa. No acepto sus "cínicas disculpas", como no las aceptaría de nadie como usted.
Dios también le guarde a usted muchos años, supongo que de todo tiene que haber en la viña del Señor, y usted debe estar en este mundo para algo.
Una humildísima currita, que sólo quería dar su opinión.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 13:46
Sentit únic al carrer Orquidies +1!
El que no pot ser es que estigui tota la circulació centrada en un sol carrer. I quin és el problema de circular per la nacional? Us convido a que un dia agafeu el cotxe i aneu a alguna ciutat més gran, no sols per anar de ponent al port i tornar.
Learning to learn | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 15:29
si, Pep, tens raó s'hauria d'utilitzar la nacional, i tampoc es tanta volta. Des de les obres que la faig servir i no crec que torni a passar per La LLosa per arrivar al Eldorado Urbanización Sin Ley
mariano | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 17:34
Doncs jo passo per la nacional sovint per anar a Miami i crec que s'ha reduït bastant des que s'ha inaugurat l'autovia i possiblement encara es reduirà més quan es posi en servei el tram de Miami i L''Hospitalet de l'Infant.
Pep | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 18:17
Todo el mundo, independientemente de su formación intelectual, moral, etica y de la educación que ha recibido tiene derecho a tres minutos de gloria. Los suyos ya han pasado.
El abuelillo de la boina | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 18:19
Tot plegat el diumenge a la reunió es va donar una imatge lamentable i desprès volem educar els nostres fills, per sort no hi havia nens. Espero qu se n'aprengui.
Una veïna
Isabel | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 19:33
Habiendo leido la mayoria de las aportaciones de algunos vecinos "i intentant posar el fil a l'agulla", desearia dentro de mi experiencia, aportar algunas sugerencias, ni mejores ni peores que las de otros vecinos, simplemente como punto de partida:
Hay dos posturas encontradas, cada uno defiende legitimamente sus intereses, pero tenemos de tener en cuenta que todos, al menos en parte tienen razón, esto puede desembocar en un enfrentamiento que harà que el Ayuntmiento aprovechandose de nuestra división, nos imponga la suya.
Es por ello que sugiero:
Hay una asosciación devecinos (que muchos no son socios, entre ellos yo, poque nadie me ha informado, porque como se dice nuinca me ha hecho falta, etc. etc. si quereis excusas), con su Junta Directiva, creo que ella, no debe dirigir sino coordinar las aportaciones y sugerencias de socios y no socios, e incluso invitar a vecinos que difieran en su opinión. ¿que recibirán críticas? Naturalmente solo se critica a quienes trabajan o dan su opinión.
Que convoquen una runión de vecinos, no solo de socios. (Yo no asistí a la reunión a pesar que me quedé al ver el orden del dia, estatutos, sanción a un socio, etc.
Vamos al grano y aprovechad para explicar las actividades que desarrollais y seguro que nos apuntaremos un monton y nos identificaremos con vuestro buenhacer.
Antes de la reunión facilitar unos esquemas de las propuestas del ayuntamiento y dejadnos meditarlas, recoger nuestras sugerencias positivas y negativas tanto con las del ayuntamiento como las de la Junta si las hubiere y recopilarlas para llevarlas a la reunión.
Y si alguien insulta exibirlas, porque todos habremos contribuido a las mismas y esto será vuestra fuera y a ver el valiente que insulta, discutamos, seamos receptivos, todos tenemos razón pero no en su totolidad.
Que no hay fondos para las fotocopias, pues como en el pueblo, o como hacen nuestros hijos en navidad, rifemos un jamón (comico pero efectivo) vereis como nos volcamos con la junta aunque de momento no seamos socios.
Pidamos la colaboraión de los vecinos seamos socios o no,todos seguro aportaremos nuestro pequeño grano de arena, yo desde este momento pongo a vuestra disposición mi experiencia desde el año 1977, (el mas feliz de mivida) compré mi primer apartament, nació mi segunda hija y conseguí el titulo de licenciado de mi segunda carrera. Mis ligeros conocimientos de matemàticas están a vuestra disposició n(me gano la vida enseñandolos a mis alumnos) Y como yo de la segunda vivienda seremos un montos, solicitad ayuda, pedid opinión y allí estaremos todoscon la Junta socios o no.
Es mi pequeña aportación y que nadie lo considere una lección, seria una huida hacia delante. La Llosa es nuestra y para nosotros. Gracias. El abuelillo de la boina
El abuelillo de la boina | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 22:19
Mire, abuelillo, me da usted mucha pena, pero ni soy psiquiatra, ni tengo ganas de perder ni un sólo minuto con gente como usted.
Hágame caso y vaya al médico. Tanta mala leche acumulada le va a salir en una enfermedad. Así que, con Dios! Ya he perdido bastante el tiempo con alguien de dudosa formación cultural, ética, y con poca educación recibida. Espero que haya disfrutado de sus ansiados minutos.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 23:05
Vaya, vaya, ¿qué leo por aquí? ¡Pues si hablan de mi barrio!
Pues señores después de leer todo lo que exponen,llego a la conclusión que unos y otros tienen razón. Pero claro, no hay quorum. Pues aquí estoy yo para echar una mano y que conste que lo que voy a exponer, gustará al alcalde, a los de la calle orquídies, a los de Ponent y a mí.

LA SOLUCIÓN NO ES QUE SEA DE SENTIDO ÚNICO, SINO QUE VUELVA A SER COMO ERA AÑOS ATRÁS. ME EXPLICO.
EL SENTIDO PREDOMINANTE DE LAS CALLES ERA DIRECCIÓN MAR O DIRECCIÓN A LA NACIONAL. BUENO PUES ESTO ES LO QUE HAY QUE VOLVER A INTRODUCIR, PERO ACTUALIZADO. UNA CALLE DE BAJADA Y LA SIGUIENTE DE SUBIDA. Y LAS HORIZONTALES IGUAL, UNA HACIA PONIENTE Y UNA HACIA CAMBRILS, LO QUE DARÁ UNA MAYOR CANTIDAD DE APARCAMIENTOS. PARA QUE NOS ENTENDAMOS, COMO EN L'EIXAMPLE DE BARCELONA.
EL AUTOBÚS, EL TRÁFICO DE O HACIA EL PUERTO, QUE SE HAGA POR LA GENERAL, QUE TAMBIÉN TENDRÁ QUE MEJORAR SUS ACCESOS, PUES NO ME ENTRA EN LA CABEZA, QUE DISPONIENDO DE UNA AVENIDA COMO LO SERÁ LA GENERAL, O LA N-340, COMO PREFIERAN LLAMARLA, ESTEMOS DISCUTIENDO DE LA CIRCULACIÓN POR UN PAR DE CALLES MÁS ABAJO.
SI LA CALLE ORQUÍDIES NO TIENE PREFERENCIA EN LOS CRUCES, LOS VECINOS, INCLUÍDO YO, SALDREMOS A LA NACIONAL PARA DESPLAZARNOS HACIA EL PUEBLO O HACIA MIAMI. Y SI LO QUE QUEREMOS ES IR A LA PLAYA, PUES CALLE ABAJO Y DESPUÉS CALLE ARRIBA, CON TOTAL PREFERÉNCIA CON RESPECTO A ORQUÍDIES.
ESTO TAMBIÉN ES VÁLIDO PARA LA ESCUELA DE HOSTELERÍA, PARA EL CAMPING Y PARA TODOS AQUELLOS QUE QUIERAN VISITAR NUESTRO BARRIO O NUESTRAS PLAYAS.
SISQUET | Contestar aquest comentari! | 22/5/2009 - 19:41
http://www.youtube.com/watch?v=FpdrZltul20

http://www.youtube.com/watch?v=gt2FiB5sR7g
http://www.youtube.com/watch?v=QlxC77Ti4Fc

Ademas del problema de la C/orquidies, existe la insolidaridad de algunos ciudadanos residentes y no residentes del municipio de Cambrils en el tema de las playas en epoca estival. Señores/as, que plantan sus hamacas y sombrillas en primera linea de playa allá sobre las ocho de la mañana, algunos plantan hasta cinco y seis hamacas, colocadas estas, acto seguido se dan media vuelta abandonando la playa, supongo, que mientras tanto estos dueños dela playa aprovechan para hacer otras cosas, como por ejemplo ir a comprar, desayunar tranquilitos, etc,etc, mientras otras familias que legan a la playa, se encuentran con el coto cerrado de primera linea de playa por los listillos de las hamacas y sombrillas, sobre las once o doce de la mañana aparecen los señores/as dueños de la playa. Hay que tener cara dura.
jose | Contestar aquest comentari! | 23/8/2009 - 13:07