El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:15.8ºC | Humitat: 83% | Pressió: 1005Hpa | Vent: ESE 4 km/h | Precipitació: 6.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2063 | diumenge 20 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dijous 14 maig '09 | 12:15 | 2630 lectures
|
BARÇA

Es desferma l'eufòria i la celebració blaugrana pel triomf del Barça a la Copa del Rei

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

La plaça d'Aragó va viure una altra nit de celebració blaugrana

L'afició blaugrana cambrilenca va viure ahir una nit màgica. L'eufòria, la festa i la celebració va desfermar-se ahir a la nit pels carrers de Cambrils després que el Barça aconseguís guanyar la Copa del Rei de futbol enfront l'Athletic de Bilbao amb un contundent 4 a 1.

El Palau Municipal d'Esports es va omplir de gom a gom per seguir el partit a través d'una pantalla gegant, instal·lada gràcies a la Penya Barça Cambrils i a l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Cambrils. Les portes del Palau Municipal d'Esports es van obrir una hora abans de l'inici del partit i des de primera hora, l'expectació d'aficionats blaugranes va ser molt gran. A poc a poc es va anar omplint tota la pista del pavelló i les grades també es van omplir, a banda i banda. El pavelló va vestir-se de blaugrana amb banderes, samarretes del Barça i el música dels tambors, les trompetes i els càntics de suport al Barça.

El gol inicial de l'Athletic de Bilbao al minut 10 no va fer defallir els aficionats culés, que van veure com a la mitja hora de la primera part, Touré Yaya feia la igualada. La reacció al Palau Municipal d'Esports va ser d'autèntica eufòria. En la represa de partit, els gols de Messi, Bojan i Xavi van fer embogir els aficionats blaugranes cambrilencs que van celebrar el triomf amb molta passió i animació.

Un cop finalitzat el partit, el punt de celebració dels títols blaugrana a Cambrils va tornar a ser la plaça d'Aragó. Centenars de persones es van aplegar al voltant d'aquesta plaça per celebrar de manera col·lectiva el títol aconseguit. La celebració es va allargar fins a la matinada. Es van fer enceses de carretilles i llançament de coets.
Cal destacar que la Policia Local de Cambrils, tal com ja havia fet en el partit del 2 a 6 contra el Madrid i de la semifinal contra el Chelsea, va tancar la circulació per la Rambla Jaume I i pels diferents carrers d'accés a la plaça d'Aragó. Els pocs vehicles que hi van poder circular van haver de fer tot un seguit de giragonses per a poder accedir-hi.

 GALERIA IMATGES | 7 fotos

Copa del Rei Barça - Ath. Bilbao






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 57 comentaris rebuts

Gràcies a tots els cules que varen festejar la copa fins les 2.00 de la matinada a sota del meu carrer....per ser tant generosos...i perdoneu a la meva filla de un any i mig que volia dormir i no entenia el moment històric que és vivia,,,quina insol·lidaria!
Pau Casals | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 13:03
Ohh, leee, leee.. Ohh..laaa, laaa... Ser del Barça és...el millor que hi haa!!
Partidàs del Barça i victòria espectacular!! (4 a 1). Tenim la Copa, ara anem a per la Lliga i la Champions!!!

Ambient espectacular al Palau Municipal d'Esports i a la plaça d'Aragó!
Enhorabona a la Penya Barça Cambrils!

Força Barçaaaaaa!
Barça, Barça, Barçaa... (by Pep's Team)
blaugrana | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 13:40
Cuando el Real Madrid llegue a una final el Area D´esports dejara que se retransmita des de el pabellón?
Va dirigida al sr. Regidor.
Es una pregunta | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 13:46
Ellos son leones nosotros campeones!!!!!!!

COPA, LLIGA I CHAMPIONS!!!


A veure si deixeu entrar els cotxes a la plaça aragó sino no es pot celebrar amb més auforia i amb més gent! perque estaben tots els carrers tallats i no es veia la plaça com sempre

deixeu celebaroo perque tothom estigui content!!!!
culé | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 14:09
em podria dir algú de l'ajuntament per què la policia local va tallar el pas a la rambla?
a més, els polis anaven com a mig encaputxats. Semblava que fos una operació antiterrosrista. Que algú de l'ajuntament és del Madrid i vol impedir les celebracions blaugranes????
Ya Ya (Touré) | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 14:19
Cuando el Madrid llegue a una final, en la capital del reino hay muchas pantallas gigantes donde poder ir a disfrutar con los tuyos.

Aaaamuuunt barçaaaaaaa ¡¡¡¡¡¡
Es una respuesta | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 14:24
Contesta a "una pregunta" que va diriguida a un Regidor, haurias de saber i recordar que Catalunya i el Barça van lligats....celebrar una final del madrid???? a quien se le ocurre i mes aqui !!!! POR DIOS "UNA MICA DE SENY" Es que ahir a Madrid van posar una pantalla gran per veure el Barça ???????? al Poliesportiu ??????
una mica de seny | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:09
moltes felicitats a tots els cules, però les persones que vivim a la plaça d'arago, es temp tips que es celebri els titols del barça en un lloc tan centric. Estaria molt agrait a las autoritats competents que busquin un altre indret perque els barcelonistes puguin celebrar les seves victories sense molestar, a les persones que al dia seguent tenim que treballar i matinar. FELICITATS I SIGUEU MES SOLIDARIS. GRACIES.
EDUARD | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:10
Felicitats a la policia local del municipi per tallar la Rambla Jaume I, els veins del citat carrer ja estem cuits de tanta tonteria que fa la gent, insensata amb els seus veicles. FELICITATS CULES...
Joan Montia. | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:12
Aquest finde a celebrar la Lliga, enhorabona a la junta de la penya Barça.
Més que un club | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:13
Agrair a la policia local de Cambrils per obrir l'accès a la plaça i d'aquesta manera quasi que no hagués pogut arribar al CAP ja que quatre energumens em van sarandejar el vehicle.
Gràcies pels monillos que van optar per obrir la plaça i no deixar-ho tot tancat i d'aquesta manera no tenir aquests problemes amb els energumens
CONVIVENT | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:45
Que et passa "es una pregunta", que no has pogut dormir nomes de la rabia que tens al teu damunt, recordant que vosaltres no heu estat ni en aquesta final ni estareu en la del dia 27 de maig, que busques tres peus al gat, primer arribeu i despres parles, ah i si vols veure com guanya el Barça el dia 27 hi estas convidat, ara que millor que no hi vinguis, doncs potser t'agafaran cagarrines nomes de pensar en el 2 a 6 que os van fer, ara que suposo que no t'ho treus del cap.
una del barça | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:54
Encara que no ho sembli, tothom NO és del Barça ni li agrada el futbol, així que trobo bé que es posi una mica de control a les cel.lebracions. A més, hi ha gent que encara ténen la sort de treballar i han de matinar...
Ara tot és eufòria i alabar al Barça però... quants reconeixen que no donàven un "duro" pel Guardiola a principi de temporada?, ...quants volien "despatxar" al Laporta i ara li llepen el "trastero"? ...una mica de reflexió i moderació si us plau...
Felicitats als del Athletic, que s'ho mereixien tant o més, per la seva actitut i esportivitat!
A. Bidal ...i Varraquer | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 16:58
Primero de todo felicito al los Barcelonistas, en segundo lugar yo no soy del Madrid y de ningún otro equipo, el futbol me es indiferente, pero yo estaría agradecido a las autoridades competentes, que tomen un poco de conciencia y no dejen celebrar, estas celebraciones a esas horas, hasta las 2:00 de la madrugada estuvieron dando la lata los aficionados del Barça, haber si estos por su parte también tienen un poco de dignidad y piensan en los vecinos que están descansando para el siguiente día ir a su trabajo. Ya que muchas personas tienen que descansar para estar bien despejados en su trabajo
Javier Garcia | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 17:46
Al Señor alcalde y al concejal de seguridad ciudadana, no estaría mejor que para los aficionados al futbol, ubicarlos en algún lugar, que no causen molestias a los ciudadanos, que al día siguiente que tenemos que madrugar, para ir a nuestro trabajo, si quieren celebrar que lo celebren pero búsquenles otro sitio mas adecuado para no molestar a los vecinos del barrio. VISCA EL BARÇA.
Enric Sans | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 17:51
VISCA EL BARÇA! Va ser un gran partidàs!
BARCELONISTA | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 18:21
QUE ES PREPARIN PEL DIA 27!!!
VISCAA L BARSAAAA
I A KAAGAR LA VIA!!!!!!
BOIXO NOI | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 18:25
Yo, como el "convivent, opino para otra vez cierren el paso a vehículos la plaza porque de esta manera evitaremos que nos atropellen a algun niño.
No se quien tubo la brillante idea de abrir el acceso a la Rambla pero a partir de entonces es cuando empezaron los problemas.
cule | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 18:45
Mai es pot fer content a tothom, uns volen celebrar-ho, els altres han d treballar, els altres son d'un altre equip....tots hem d ser solidaris...xo la gent vol celebrar títols després d la sequia...es normal!! jo vaig star al pavelló i a la plaça i amut els culés, i avui com una campiona me aixecat a les 6 x anar a treballar, son les 19:30 i crec q no m'he mort... paciencia q encara ens qden títols x celebrar!! BAAAARÇA!!
culé treballadora | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 19:26
Estoy con vosotros convivent i cule! La Policia ya se podría haber quedado un rato más para evitar el acceso de coches a la plaza Aragón. No todos son conductores responsables. No quiero ni saber cuántos de ellos conducían bebidos después de ver el partido en el bar. No sé de quién era idea de abrir el acceso a la Rambla, pero que tenga en cuenta que con tanta gente es peligroso la circulación de vehículos!
vecino | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 19:49
Ai ai ai! Quin partidaaaaaaaaassssss!!! Ja en tenim un! Ara a buscar la lligaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! I que la Plaça Arago trrrrrreemoooooollllllliiiiiiiiii el dissabte!!!!!!! Polis, obriu, obriu!!!!
JULIÀ | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 19:53
si ho volen celebrar que se'n vagin a la platja, i deixin en pau els veïns
viva el athelic | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 20:07
VISCA EL BARÇA JODER!
Ahir va molar molt al pavello, molt currat!
Pobre, el meu amic del Athletic va acabar plorant..
FCBarcelona | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 20:57
beti sureki atlethic..........
felicidades barça, hay que reconocer que es el mejor
cape | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 21:16
Molt ben dit "culé treballadora"! Hi ha molta gent que tot ho troba "cagat i pixat"! Txeeeccss, ni que els culés baixéssim cada nit a cantar, cridar i celebrar! Un dia és un dia, homee..!! Bé, potser en pocs dies ens hi tornem a trobar!! Copaaaa, Lligaaa i Chaaampionsss..!!

Som-hi Barçaaa!!
Som-hi culésss!!
Aquest mes de maig pot ser màgic!
blaugrana | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 21:20
anirem debaix d kasa tevaaa bene it!!!!
3 dies d festa i 2 d resaka !! | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 22:03
Quan guanya el madrit, bé que baixen els de la vila a tocar els collons a la platja, nosaltres almenys ho celebrem al nostre barri i al lloc de sempre, forma part de la identitat de cambrils. Culé i catalana.
Pep Badriola. | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 22:08
aixi m´agrada culé treballadora...VISCA EL BARÇA
una que tb treballa | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 0:13
Mientras haya pan y circo os olvidareis de la crisis y de todos vuestros males.
¡¡¡Ala, a seguir votando a Zapatero!!!
Jope | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 10:53
quan els blancs i els de la "roja"... surten a pitar, aqui no passa res... ni tallan carrers, ni ningu es queixa... quina vergonya!!! UNA ALTRA QUE TAMBE TREBALLA... com la majoria que eram al pavello i a la plaça...

VISCA EL BARÇA!
VISCA CATALUNYA!
I VISCA LA JUNTA DE LA NOVA PENYA!!!
SANG CULE COR CATALA | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 12:29
Em trobo molt decebut amb la Revista Cambrils, per mi es una gran revista i la felicito, pero el que no me sebla be es la gran repercusio que fa cuan el barça guanya algo (galeries fotografiques, videos...) i quan guanyen altres equips on congreguen tanta o mes gent en una celebracio, no fan ni una mensio ni res. Un medi de comunicació ha de ser imparcial, perque son Cambrilencs igual els que son del barça, com el que son d'altres equips.
Sang cule & comany, quan guanya el Madrid i la Seleccio Española, tambe es tallen carrers, no us cregueu tan especials...
"Una mica mes de seny", per ser un bon catala, no cal ser del barça, sigues mes tolerant que estem al segle XXI.
En tot cas feliciats a la revista i espero veure en alguna altra celebracio
tcqyons | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 14:40
zorionak Barça
pero el año que viene no sereis vosotros qiuen gane la copa
española y madridista hasta la muerte | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 15:22
Pep Badriola no tots els vileros som del real mandril I BAIXEM A LA PLAÇA ARAGO COM TOTA LA VIDA NO ELS VILEROS NO PODEM SER DEL BARÇA,FORÇA BARÇA¡¡¡¡¡¡¡
BOIXOS NOIS | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 23:44
xeeeec Badriola, a la vila hi ha tant de culé com a la platja i aquest dia a la plaça Aragó n'hi havia un munt.
A la platja també teniu una bona dosi de madrilenyos i de pericos o és que només comptes com a platja els quatre carrers de prop del port?????
Més sí | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 11:44
PEP Badriola, de que vas?
cule | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 16:26
visca el barça ningu el pot parar a por todas!
barça a la atac | Contestar aquest comentari! | 16/5/2009 - 18:44
A VER SI KUANDO EL REAL MADRID JUEGUE ALGUNA FINAL TAMBIEN SE PONE UNA PANTALLA ,SOMOS MUCHOS MADRIDISTAS EN CAMBRILS I AL IGUAL K LOS CULES NOSOTROS TAMBIEN PAGAMOS LOS MISMOS IMPUESTOS Y TENEMOS LOS MISMOS DERECHOS. GRACIAS.
FELICIDADES | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 12:18
Per la vostra informació la pantalla l'ha pagat la penya no l'Ajuntament.
Pep Team | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 23:35
FELICITATS A LA PENYA BARÇA CAMBRILS,
estan fent una gran tasca...

FCBADICTES
Tour 2009, ara cap a Roma!
INCANSABLES FCB | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 10:17
Pep Team, per la teva informació la pantalla ha sigut pagada per la penya, pero l´us de la instalació no, vaig veure a treballadors de l´ajuntament montan la instalació, aixo tambe ho paguem nosaltres.
Pepa Team | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 11:48
"Felicidades".. quan tingueu una penya del Madrid a Cambrils també podreu instal·lar una pantalla gegant... No et sembla?
blaugrana | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 12:53
Felicidades, l'ignorancia es molt atrevida, abans de dir algo informat, la pantalla la va pagar la penya del barça de Cambrils no pas l'Ajuntament.
Lara | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 13:21
La Rambla queda tallada per evitar que "zarandeen" als vehicles (com passa sempre) i que els afecionats poguin celebrar-ho be. No costa res apacar el cotxe i anar a peu...
La gran idea va ser d'un senyor regidor que va trucar al senyor alcalde i aquest a la senyora regidora i aquesta al senyor cap de policia...
Visca la seguretat | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 14:46
"pepa team" no ser amb quins ulls ho deuries veure, per la teva informació, nomes hi havia un treballador de l'ajuntament, i nomes era per si feia falta alguna cosa. l'ajuntament va deixar el pavello i les cadires brutes i per colocar... o sigui... les xiques de la penya a netejar cadires i a colocarles. GRACIES PENYA BARÇA CAMBRILS
AVANÇ DE OPINAR PREGUNTEU, O SINO MILLOR CALLAR!!!
SOCIA PENYA | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 16:15
perdona pepa team pero la instal.lacio la van fer els tecnics de la pantalla que va pagar la penya, abans de parlar informat una mica i las cadiras que hi havien ficades si eren de l'ajuntament pero també va ser le gent de la penya les que les va tenir que netejar i colocar, aixo t'ho comento perque no surtis més per petaneras, ja que estas tan enterat de tot.
una del barça | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 17:25
Molt gran el partidas del Barça, la gent que es queixa del xivarri que s'aguanti que per 2 o 3 nits al any no els i farà mal!
Conec a gent del Bilbao, que va estar celebrant amb mi que haviem guanyat (i esqe ens ho mereixem), una mica de PER FAVOOOOOR! I deixeUnos celebrar aquesta nit en pau!

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!
I BARÇA I BARÇA I BARÇA BARÇA BARÇA!!!
xeeecc! | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 19:28
JA FALTA POC PER GUNAYAR LA CHAMPIONS.
BARÇA TIME | Contestar aquest comentari! | 20/5/2009 - 20:45
estic amb el puto xeeecc
lu salle de cambrils | Contestar aquest comentari! | 22/5/2009 - 21:54
BARÇA 6 MANCHESTER U. 2visca el BARÇA I VISCA CATALUNYA
carlos de cardenal vidal ibarraquer la salle EL MILLOR | Contestar aquest comentari! | 22/5/2009 - 21:58
TRIPLET EL CARLOS DE LA SALLE OE VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA .ZIGA-ZAGA , O LE LE O LA LA SER DEL BARÇA ES EL MILLOR QUE HI HA, CTD,ASSESINS CREED 2
CARLITOS TEVEZ LA SALLE EL DAVANTS | Contestar aquest comentari! | 25/5/2009 - 19:05
visca el pep visca el barça i visca cataluña
carlos tama. | Contestar aquest comentari! | 26/5/2009 - 9:53
a per la champions,o le le o la la ser del barça es el millor que hi ha
carlos salle de cambrils soc el tevezicardenal | Contestar aquest comentari! | 26/5/2009 - 9:56
triplet visca el barça i visca la masia.madrid pudrit
tevez carlos salle | Contestar aquest comentari! | 26/5/2009 - 9:58
madrid cabron saluda al triple campeon
carlos tama. | Contestar aquest comentari! | 27/5/2009 - 18:35
visca la masia visca el pep el barça i tot lo que sigui del barça
carlos tama | Contestar aquest comentari! | 27/5/2009 - 18:40
Pep Badriola, pel teu comenteri no crec que tinguis collons, com tampoc tens coneixament, quina llastima.
xin pon. | Contestar aquest comentari! | 28/5/2009 - 18:00
VISCA EL BARÇA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EL MILLOR DE EUROPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COPA,LLIGA I CHAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA HEM FET TRIPLETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOM ELS MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O LE LE O LA LA SER DEL BARÇA ES LO MILLOR QUE HI HA
ANA 5 CARDENAL VIDAL I BARRAQUER | Contestar aquest comentari! | 5/6/2009 - 21:29