El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.8ºC | Humitat: 92% | Pressió: 1011Hpa | Vent: NO 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2214 | dissabte 22 de novembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dimecres 13 maig '09 | 11:38 | 1591 lectures |
FINAL DE LA COPA DEL REI

La final de la Copa del Rei entre el FC Barcelona i l'Athletic de Bilbao es podrà seguir a través d'una pantalla gegant al pavelló

Text Redacció




La Penya Barça Cambrils instal·la avui una pantalla gegant al Palau Municipal d'Esports per seguir la final de la Copa del Rei de futbol que enfrontarà el FC Barcelona i l'Athletic de Bilbao a partir de les 22 hores. Les portes del Palau Municipal d'Esports s'obriran una hora abans del partit. Per part de la Penya Barça també s'oferirà servei de bar.

I pel proper dimecres 27 de maig, la Penya Barça Cambrils tornarà a instal·lar una pantalla gegant al Palau Municipal d'Esports per seguir la final de la Champions League que enfrontarà el FC Barcelona i el Manchester United.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 23 comentaris rebuts

La próxima temporada el F.C. Barcelona pasará a llamarse F.C. SinLiCoNa o sea Sin Liga, Sin Copa, Sin Ná.
As de Copas. | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 12:33
Prediciones del 2009:
Campeón de la liga española de futbol: Real Madrid.

Campeón de la copa del Rey: Atletico de Bilbao.

Campeón de Champion League: Manchester Unaited.

Eterno segundón: El Barsa.
ala Madrid | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 12:48
Visca el Barça, visca Catalunya, i les xiques de la penya Barça de Cambrils.
De Terrassa | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 13:36
Al Athletic les dejaremos en calzoncillos
Mazinguer Z | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 14:02
gora, athletic club!!!
lleó | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 14:20
Guardiola ha demostrado ser buen entrenador, pero tambien ha demostrado que en las ocasiones decisivas no sabe resolver.
La primera ocasión ya la perdió el pasado domingo, hoy tampoco sabrá rematar el trabajo.
Pepón | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 15:55
Aquesta directiva s'ho està currant de debò, són molt treballadores. Endavant i que guanyi el Barça.
Encarna | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 17:03
Forçaaaa Barçaaaaa!!! Som-hi culés!!!
sang culé | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 17:29
¿Cuantas copas de Europa tiene el Barsa? ¿ 2 ? y seguireis teniendo 2.
Jugais medio bien un año y ya os creis los reyes del mambo.
Ah! y el resultado de hoy va a ser 3 a 0 para el Athletico de Bilbao.
Aupa | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 17:35
Quedo parat d´aquets madrilenyos que no guanyareu res aquesta temporada i encara teniu collons de sortir a la palestra amb escrits aqui a la revista,crec que primer es felicitar a la directiva de la penya per tot lo que estan fent i segon el barça no se si guanyara res pero futbolisticament ens ha fet disfrutar a tots.VISCA L´ESPANYOL A PRIMERA
PERIKO | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 19:36
Ostres nois, com sou. Qui sigui del Barça bé i qui no...doncs que s'aguanti. Si el Barça va bé se'l critica, si va malament, també..llavors, què hem d'aclarir? Si perd, doncs que perdi, total...nosaltres no ens hi juguem res, són els jugadors.

De totes formes, avui el Barça guanya i ho anirem tots a celebrar! Visca el Barça i visca Catalunya!!
Cristina | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 19:51
Aupa Bilbao!! la copa para ti.
Jhon | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 20:52
fALTA MENYS D´UNA HORA PERQUE COMENÇI EL PARTIT, QUI GUANYARA?
Ivan | Contestar aquest comentari! | 13/5/2009 - 21:19
Pepon, ala Madrid y aúpa, dedicaos a la petanca por que no habéis dado ni una, este año el Barcelona no esta jugando medio bien como pone alguno por ahí, esta jugando a un nivel superior y si sois aficionados al fútbol eso lo tenéis te
que ver.
Visca el Barça.
Mazinguer Z | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 9:18
As de copas, ala madrid..... dediqueus a un altra cosa pq predein sou molt dolents. El Barça ha guanyat el primer titol i no serà l'únic, quina llastima em feu, despres del ridicul q he fet aquesta temporada el millor q podeu fer es callar. Força Barça.
Lara | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 9:39
as de copas, ala madrid . deberiais aprender un poquito de la leccion que dio ayer el barça y sobre todo la aficcion del atlethic. bravo por ellos¡¡
carmen | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 11:16
Tan se val les copes que tinguem... clar que les nostres no són en "blanc i negre" de quan manava el dictador... i els àrbitres feien el que feien: coneixeu un tal Guruceta ?

El Barça fa ART (en majúscules) del futbol.

Són els globe trotters del futbol !!!!!

Molta enveja "blanca" noto per aqui...
txeic -TGN- | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 12:19
VISCA EL BARÇA !!
Ayer volvieron a demostrar que son increiblemente BUENOS! BUENISIMOS!! VIVA PEP GUARDIOLA (me encanta !) y todos los jugadores también !!
YUPIII | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 13:21
M'agradaria que anessin la mitad de la gent que hi habia ahir a veure als esports de casa valenta pena.
Enhorabona xicas visca la penya.
un + | Contestar aquest comentari! | 14/5/2009 - 17:20
joder ala madrid lo has bordao macho...jajaja no has dao ni una anda ya y acuestate
yo mismo | Contestar aquest comentari! | 15/5/2009 - 23:46
para ala madrid, ya tenemos 2... como adivino te mueres de hambre te lo digo yo... anda ya que no andas na
yo mismo | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 0:41
Felicitats a la Penya Barça Cambrils per aquest detall i felicitats al Barça per els seus dos titols, i esperant que el tercer titol tambe es quedi a casa.
frankie | Contestar aquest comentari! | 17/5/2009 - 12:29
moltes felicitats a tots els qui ho han fet possible.
O LE LE O LA LA, SER DEL BARÇA ÉS EL MILLOR K HI HA!!
BARÇA CHAMPIONS | Contestar aquest comentari! | 18/5/2009 - 19:31