El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:29.1ºC | Humitat: 59% | Pressió: 1013Hpa | Vent: E 11 km/h | Precipitació: 0.6mm meteoclimatic.com 
    Edició 2130 | divendres 25 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
CULTURA | divendres 12 setembre '08 | 12:05 | 2524 lectures
|
MÚSICA

El concert de Els Pets clou la Diada en una nit marcada per les condicions meteorològiques adverses

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Un moment de l'actuació de Els Pets, ahir a la nit, al recinte instal·lat sota la zona esportiva municipal

En una nit marcada per les inclemències meteorològiques, el concert de Els Pets va aplegar uns quants milers de persones, ahir al recinte situat sota la zona esportiva municipal.

La pluja, acompanyada de llamps tot i que llunyans, havia fet acte de presència una hora abans de l'inici del concert. L'escenari del concert va quedar xop i es va estar a punt de suspendre el concert. Finalment es va aconseguir que les connexions elèctriques no es veiessin afectades i amb uns tres quarts d'hora de retard, el concert va començar. Segons van explicar els responsables d'àrea de Festes de l'Ajuntament, la decisió de traslladar el concert al Palau d'Esports s'havia d'haver pres al migdia i amb les darreres previsions meteorològiques es va creure convenient celebrar-lo al lloc previst inicialment.

En el transcurs del concert, el que en un primer moment era amenaça de pluja es va convertir en mestralada. El vent de mestral es va anar fent cada cop més evident fins al punt que va fer trontollar alguns dels elements escènics i va fer que el concert s'acabés abans d'hora.

Concert en dues parts

Tot i aquests contratemps, Els Pets van mostrar moltes ganes i van agrair en tot moment el suport del públic. El concert es va dividir en dues parts. Durant la primera van interpretar íntegrament el disc "Bon Dia" del qual enguany s'ha complert el desè aniversari. A la segona part van repassar la resta del seu repertori i, de manera especial, el seu darrer disc "Com anar al cel i tornar". Amb la recomanació dels tècnics de què el concert s'havia d'acabar pel fort vent i amb una sensació de fred força evident a causa del mestral, Els Pets es van acomiadar del públic cambrilenc.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 20 comentaris rebuts

El concert dels pets increible, el dels delincuentes una mica fuixet, esperava una altra cosa.
anti petas | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 12:43
... des de Cambrils UN PETO ALS PETS !
Constantí potser els fa patir però ni l'aigua ni el vent els va fer tremolar, SOU UNS KRAKS! UNA ABRAÇADA i
gràcies pel CONCERT...
vilera | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 12:44
No van tocar la cançó de cambrils!! S'ha acabat!!! Això no pot ser!!!
una fan indignada | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 14:21
jo crec ke molt bon concert pero per la proxima gira podrien millorar el repertori perque es van deixar cançons que no es poden deixar un grup com els pets(vespre, s'ha acabat...)
pero tot i aixi molt be!
eep! | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 16:02
Com poden venir a CAMNRILS i no cantar la se S'HA ACABAT!!!!
si tothom la estavem esperant!!!!!
no pot ser!
fan | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 17:11
El concert va estar condicionat per les inclemencies meteoroloogiques.
Estic totalment d'acord amb "una fan incondicional" en que no pot ser que no toquessin "s'acabat" i mes tenin en compte que aquesta cançó al igual que "Tarragona m'esborrona" la canten dins la gira "Els Pets fan un Bon dia".
Jo vag anar al concert que van fer als Pallaressos, (on per cert, la noia que va pujar a l'escenari durant la cançó " Bona nit" era de Cambrils) i van tocar aquestes dues cançons. Crec que ja que van retallar algunes cançons, ho podrien haver fet amb qualsevol menys amb la de "s'acabat". Però com que les condicions meteorològiques eren les que eren, encara gracies que es va poguer fer el concert.
Pels incondicionals dels Pets, dir que el proper concert el faran a Reus per les festes de Misedicordia i també serà gratuit.
Per últim, dir que no se per que al programa d'actes posava que es faria al Parc del Pinaret i si es descuiden el fan a l' Autopista!
un enyorat de les llufes | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 17:44
I com pot ser que tampoc toquessin la meva cançó? Pau
Jo vaig cantar
"no volem ser...
una regió d' Espanya....

O també

"boti botí botí!!!!
espanyol qui no botí!!!

Pero el que realment va sobrar i des d'aqui comdemno son els "visques a terralliure" que es van sentir a les primeres files.
Pau | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 18:12
NOOOOOOOO ALS CONCERTS.
blanka | Contestar aquest comentari! | 12/9/2008 - 18:14
no era visca terra lliure, era visca la terra lliure, t'ho dic jo que ho vaig cridar...
albert | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 0:45
VISCA ELS PETS! I QUE TORNIN AVIAT SI US PLAU!!!!!!!!!!!!!EL MES ENCERTAT DE LES FESTES....
PETARDA | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 0:49
Primer "Pau", si un no ho vol entendre...
Des de fa moltissim temps els crits de Visca la terra porten l'article... "Visca la terra lliure!" I si algú no el fica, com per exemple jo, no pensa en cap moment en el terralliure que tu vols dir.

DEsprés, revista, "concert dels Pets al pinaret de Cambrils"????
1. Estaria bé respectar els noms propis com pot ser el del grup. Són ELs Pets. Ho dic pq és una cosa que ells sempre han defensat molt i té una mica d'història tot plegat.
2. Al pinareet? Allò és el pinaret?

REs, el concert va estar genial. Jo vaig star tb a ELs Pallaresos, vaig veure la xiketa de Cambrils i tb aniré a Reus.. espero que tothom s'animi!

Saluut
espurna | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 4:06
espurna, a tot arreu la Revista ha posat Els Pets.
Només a l'Agenda hi posa que el lloc del concert és al Parc del Pinaret, que és tal i com ho va anunciar l'Ajuntament i és on tenia la intenció de fer-ho inicialment.
precisió | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 10:44
albert ,espurna, Graciès per l' aclaració. Demano discúlpes pel meu comentari escrit des d'un malentès.
Pau | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 11:34
alguien sabe como ber unas fotos que icieron en el concierto del viernes de kota cero y segismundo toxicomanos nos digieron www.copdecap.cat pero no sabemos echarnos una mano un saludo para los hombres y un besazo para las mujeres
jose | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 15:47
a la fí i gràcies a la policia local, vaig assebentar-me se si éien o no el concert. La meva família i jo hi varem anar.
Vam xalar, doncs per uns moments no sabiem què fer.
Sort dels serveis informatius de la revista de cambrils.

segueixo pensant que la informació, radiotelevisiva de Cambrils hauria de ser més eficient.
gràcies. | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 16:55
Fantanstic concert, Gracies PETS,
Llàstima que l'organització no se'n va adonar de que hi havia previsions de plujes, no deuen mirar el temp. QUE YA ES VEIA VENIR.
la quantitat de gent menuda que hi havia i els era la seva il.lusió, vam tenir que marxar pel mal oratge que es va girar

Aixo si,.: divendres i dissabte si que han fet concerts al pavello, no podien posar aquest que fan soroll a la zona esportiva ...... ya no els venia de dos concerts mes al veïnat ..... Ara que la recollida de firmes esta feta.

PETS: us van faltan algun repertori de cançons que molts voliem sentir.
Gracies.
un Pare | Contestar aquest comentari! | 13/9/2008 - 22:05
No me extraña que lloviese con lo mal que tocan y cantan. Lo que sorprende es que no llegase hasta aquí el huracán Ike.
Calçot | Contestar aquest comentari! | 15/9/2008 - 10:29
calçot, per davant de tot em de ser persones i crec que un comentari així no s'aguanta per cap banda. T'agradaran més o menys però xiquet respecte home. Així anem en aquest món...
conxu | Contestar aquest comentari! | 15/9/2008 - 13:13
.... "uns quants milers de persones"..... buffffff..... diu la crònica. Això d'uns quants milers vol dir que son varis grups de milers de persones.... quina gentada: flipo. Potser 10.000, o eren 20.000 ?.

quin fotimer de gent !.
El Contador del Frac | Contestar aquest comentari! | 15/9/2008 - 14:34
Hola a tots/tes!
Ja fa uns quants anys que sóc seguidor de Els Pets. Potser des de fa 18 ó 19 anys (en tinc 31) Tinc tots els seus discs i he disfrutat molt amb els seus concerts. Però haig de reconèixer -i ben greu que em sap- que no respecten gaire al public que els ha vist crèixer i que gracies a ell avui dia son qui son. Desde tots aquests anys no s'han dignat a canviar l'escenografia, possant en marxa un espectacle molt mes digne en quant a il.luminació, so i estructura en general. Qualsevol orquesta de poble te un núm mes elevat de focus robotiztats que ells. A mes, a tots els concerts diuen exatament les mateixes coses. Crec que ens haurien de tenir un xic mes de respecte i millorar el tema escenogràfic. Penso que totes les seves seguidores i seguidors be ens ho mereixem.
Guanyen prous diners per disposar d'un escenari mes gran i molt mes vistós pel ulls de tota la gent que amb ganes anem a veure'ls. Espere'm que les properes gires canviin una mica, si mes no.
Gràcies i que ningú s'ho prengui malament.
Salut i força Pets!
DESENCANTAT | Contestar aquest comentari! | 17/9/2008 - 0:48