El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:28.3ºC | Humitat: 71% | Pressió: 1012Hpa | Vent: E 11 km/h | Precipitació: 3.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2167 | divendres 19 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 20 juliol '07 | 10:10 | 1649 lectures |
DIPUTACIÓ

Robert Benaiges pren possessió del càrrec de diputat pel PSC a la Diputació de Tarragona

Text Redacció  Fotografia Marcel Blàzquez

 
 
A dalt, Robert Benaiges en el moment de la presa de possessió del càrrec. A baix, Josep Poblet, nou president de la Diputació de Tarragona.
Ahir al migdia, Robert Benaiges va prendre possessió del càrrec de diputat pel PSC a la Diputació de Tarragona, juntament amb els 25 diputats restants de la corporació. Robert Benaiges ha estat diputat durant 7 anys, tres dels quals en la passada legislatura. Benaiges va prendre possessió del càrrec en l'acte d'elecció del nou president de la Diputació, l’alcalde de Vila-seca, Josep Poblet.

Durant la sessió plenària extraordinària que es va celebrar al saló de plens de la Diputació, Josep Poblet va ser nomenat nou president gràcies als 14 vots a favor procedents de l’acord entre CiU i PPC. La resta de vots, 12, van ser vots en blanc. L’acte va aplegar més de 350 persones, entre les quals cal destacar la presència de les principals autoritats provincials, presidents dels Consells Comarcals, alcaldes de la província, representants d’organitzacions empresarials i sindicals, i públic en general.

Els parlaments

Després de la presa de possessió, Josep Poblet va iniciar el torn de parlaments, sense saber que abans de fer-ho ell, tal com indica el protocol en aquest cas, ho havien de fer els portaveus de les altres formacions polítiques. Tot i això quan feia pocs minuts que havia començat el seu discurs, Poblet va ser advertit pels serveis de protocol de la Diputació i va disculpar-se per la mala passada que li havien jugat els nervis.

En el seu discurs, Poblet va centrar-se en destacar l'important paper que ha tingut la Diputació dins la demarcació i la tasca feta fins ara, sobretot pel “president i amic Joan Aregio” . Per altra banda, el nou president de la Diputació ha destacat la voluntat de treballar conjuntament amb les quatre forces polítiques representades a la corporació –CiU, PSC, ERC i PPC–, sobretot en relació als grans objectius, alhora que va subratllar la seva voluntat de col·laborar amb la resta d’institucions amb competències al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. En aquest sentit, Poblet va destacar també la voluntat d’homogeneïtzar el territori i va anunciar el nomenament de dues vicepresidències territorials: una al Camp de Tarragona i una altra a les Terres de l’Ebre.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 15 comentaris rebuts

i d' aquí quan cobrarà el sr. alcalde?
eixample | Contestar aquest comentari! | 20/7/2007 - 13:16
el sou de la dipu, s'acumula al d'alcalde.
per quan queda el total a fi de mes?
encuriosit | Contestar aquest comentari! | 20/7/2007 - 15:12
felicitats ROBERT PERO RECORDA QUE ETS ALCALDE DE CAMBRILS
XAVI | Contestar aquest comentari! | 20/7/2007 - 19:30
Sí, això: "Queremos saber"
Apa, tu | Contestar aquest comentari! | 20/7/2007 - 21:54
Hem de considerar que és bo que l'alcalde torni a estar present a la Diputació, com en l'anterior legislatura.
Quina importància té el que cobri? Si no ho cobra ell ho farà un altre i al menys siguent-hi s'està al corrent del que s'hi cou i la Diputació mou un fotimer de diners.
Prou bajanades.com | Contestar aquest comentari! | 21/7/2007 - 12:41
Home, bajandes diverses, si el que cobra (ell o un altre) no és important, no cal que els sous dels qui manen figuri en els pressupostos... e tutti contenti, no?
Apa, tu | Contestar aquest comentari! | 22/7/2007 - 4:56
Prou bajanades, aplica't el nick.
encuriosit | Contestar aquest comentari! | 23/7/2007 - 9:04
Felicitats Robert.
Montserrat | Contestar aquest comentari! | 23/7/2007 - 11:04
Sincerament, tots aquest comentaris els puc recolzar, jo tbé el felicito, crec que és bo que hi sigui, però manca TRANSPARÈNCIA, que es digui el que cobrárá, si hi creu que l' apliqui. Exemple Sr. Alcalde.Gràcies
eixample | Contestar aquest comentari! | 24/7/2007 - 11:26
Amb la feinada que suposa ser alcalde, m'encanta la capacitat de veure's amb cor d'assumir més responsabilitats.
Això també va pels regidors que si un és president de no sé què de l'aigua, l'altre, de no sé quantos. Si, ells van sumant sous, però això no ens hauria d'importar. El que si crec que és important és que facin bé la seva feina, i si cal que aquesta la reparteixin, que hi ha molta gent amb ganes de representar i no no ho pot fer, perque tot ho fan els mateixos.
Si, és com la llei ho contempla, però aquí parlem des del sentit comú.
un que ja en te prou amb la seva feina i el seu sou | Contestar aquest comentari! | 24/7/2007 - 14:43
Amic el que ja en te prou, et presentes a una llista electoral i ja està que criticar tots critiquen però .......
un sou | Contestar aquest comentari! | 24/7/2007 - 19:57
Felicitats Robert.
ANTI-MAKA | Contestar aquest comentari! | 25/7/2007 - 0:41
Hi ha una dita catalana que diu "mentre hi hagi burros hi haura qui anirà en cavall"
andreas | Contestar aquest comentari! | 25/7/2007 - 23:28
Ja sonan tambors de guerra interna a Cambrils: potser el Sr. Benaiges podria començar per endreçar casa seva abans d'anar de comparsa a tants de llocs com preten.
Monolith | Contestar aquest comentari! | 27/7/2007 - 2:51
MENUDA COLLA CON EL VALLVE PUFFFFFFFFFF