El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.7ºC | Humitat: 89% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2190 | dimecres 22 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | divendres 3 agost '12 | 10:23 | 1052 lectures |
ESPORTS

Les subvencions a les entitats esportives de cara al proper curs es reduiran un 40%

Text Redacció  Fotografia Cristina Sierra

Imatge del Palau Municipal d'Esports

L’Institut Municipal d’Esports (IMEC) va convocar, aquest passat dimecres al vespre, a les entitats esportives cambrilenques per exposar-los-hi els canvis que hi haurà a les bases de les subvencions ordinàries i extraordinàries que es donen a les associacions, AMPA’s i esportistes individuals. La partida total d'enguany serà de 65.000 euros, un 40% menys que l'any anterior.

El regidor d’Esports, Lluís Abella, va explicar als més de trenta assistents a la reunió que els criteris d’atorgament de subvencions per al proper curs es veuran modificats substancialment. Abella va confirmar als assistents que la conjuntura econòmica obliga a ser encara més curosos en l’atorgament de subvencions i que a partir d’ara, valoraran més positivament aquelles accions que promoguin la iniciació esportiva.

A nivell econòmic, la decisió no implicarà una rebaixa lineal igual per a tothom, sinó que en funció del nombre de fitxes acreditades, l’entitat rebrà més o menys recursos. La resposta de les entitats, a nivell general, va ser de comprensió amb la situació i moltes d’elles van afirmar que ja preveien una rebaixa important de la subvenció. També van fer una petició, tenir accés als resultats que condicionarien la xifra rebuda per garantir la transparència i que tots estiguessin en igualtat de condicions. El regidor va acceptar-la.

 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 19 comentaris rebuts

DONCS QUE TAMBÉ ES REBAIXIN EL SOU ELS REGIDORS UN 40 % MENYS.

¡SERIA LO JUST!
ESTALVIADOR | Contestar aquest comentari! | 3/8/2012 - 10:58
Mejor que deje de estar a Full Time y su sueldo lo dejen para lo que realmente se necesita, ya que no es necesario tener a un regidor de deportes para eso ya tenemos a los tecnicos municipales (Que son quienes realmente trabajan)
Uno de Cambrils | Contestar aquest comentari! | 4/8/2012 - 11:44
Vaya hecha la ley hecha la trampa.
Seguro que este criterio favorecerá al club deportivo del hermanísimo.
primo | Contestar aquest comentari! | 3/8/2012 - 11:36
El ha pensado en bajarse el salario?.
Deportista. | Contestar aquest comentari! | 3/8/2012 - 14:40
NO TENEN DINERS PER EDUCACIÓ ,NI PER CULTURA , NI PER SPORT , PERÒ SI TENEN DINERS PER ACTUACIONS AL PARC DEL PESCADOR , VIATGETS DELS REGIDORS , ALCALDESA I ACOMPANYANTS , SOPARS , DINARS , BALLS , CAFÉS ,
QUE PRESENTIN TOTES LES FACTURES ,QUE LA TRANSPARENCIA ES ESENCIAL PER ELS PAGANINIS DE SEMPRE!!
TRANSPARÈNCIA AL PODER! | Contestar aquest comentari! | 4/8/2012 - 17:21
que tot el Govern és rebaixi el sou, que no tenen vergonya , ho redueixen tot menys el seu sou , com poden tenir el morru de continuar així.
Bufa el vent de la dreta més extrema ! quina podor ! el problema és que tots paguem el pato i ben pagat.
SOLAMENT TENEN DINERS PER EL QUE ELLS DECIDEIXEN QUE ÉS IMPORTANT!
D' aquí a tres anys ja en parlarem a les urnes !
un que no us a votat ni us votarà mai
un que no us a votat ni us votarà mai.Raymon | Contestar aquest comentari! | 4/8/2012 - 17:29
Particularmente, a todos los clubs que tengan deportistas cobrando, ni un chavo de subención.Todos los que sean mayores de 18 años, ni un chavo (ni despalzamientos ni ostias)Y las facturas detalladas no vayamos a pagar participaciones en el extranjero de algunos Masters.
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 5/8/2012 - 4:15
Pero han pagat les subvencions de l'any passat ja?
Estalviador 2 | Contestar aquest comentari! | 5/8/2012 - 12:15
Doncs jo ho trobo bé. L'Ajuntament ja hi posa les instalacions, que paguem entre tots.
A partir d'aquí, que s'ho pagui cadascú i els clubs que es deixin de buscar jugadors pagant en sense to ni so i que s'ajuntin en lloc de buscar personalismes absurds.
Els castellans diuen: "Cada palo que aguante su vela".
Vilero | Contestar aquest comentari! | 6/8/2012 - 10:48
Como se nota que tu el único deporte que practicas es el sofing!!!!!!!!, para emperzar el ayuntamiento cede la cesión de la gestión de las instalaciones en el mejor de los casos. Las entidades sufragan en la mayoria de los casos los gastos mayoritarios en el mantenimiento de estas (limpieza, administración, personal, ayudas a deportistas, material, adecuaciones para estar en los reglamentos de las federaciones, etc...), y aunque las ayudas que dan para muchas entidades, son limosna, comparado con lo que sufragan sus socios para mantenerlas activas.
Ya lo último que faltaba es que nos quiten el poco pan duro que dan.
Y si no te convence, simplemente habla con alguna entidad que no le importe enseñarle sus presupuestos y verás que algunas ya no cuentan en ellos con esa subvención, por que ya se sabe lo que acaba pasando.
sport | Contestar aquest comentari! | 16/8/2012 - 19:58
I els nens i nenes que a cas aseva no tenen prous diners per que fagin un esport també han d'aguantar els el pal de la vela?
Home Vilero, m'etimo més pagar subvencions i que els nenes i nenenes estiguin fen estport que o per carrer fen malesses que despresn ens costaran diners d'arreglar i ja et dic jo que més que el que valen les subvencions.
AH ja veureu el club de l'hermanisimo com diu ull de més a dalt!!!

Aquest regidor pel que fa valdria més que el seu sou alvoltant dels 46000 anesin a parar a les entitats com deia algú
Pep | Contestar aquest comentari! | 6/8/2012 - 14:59
Com podràs veure, em refereixo als de l'esport "senior" i pseudoprofessional.
És més, el 60% que queda de les subvencions estic completament d'acord que es dediqués a la quitxalla.
Precisament sóc dels que penso que tot el que fa referència als infants sigui l'esport o la música, etc., s'hauria de mantenir al 100%.
El meu comentari no anava per aquí. Sento la confusió.
Vilero | Contestar aquest comentari! | 6/8/2012 - 17:49
Està molt ben pensat donar beques als més petits. Sempre millor així, primer els petits que han de començar a formar-se i després si n'hi ha pels més grans. Però regidor d'esports: s'ha de donar subvenció als petits si ho necessiten. Perquè si no es pot donar la circumstància que jo que tinc un nen més gran, sigui més pobra que el meu veí que té un nen petit, i jo hagi de contribuir amb els meus impostos a sufragar l'esport de families riques i el meu fill s'hagi de quedar a casa.
beca per aquell que ho necessiti | Contestar aquest comentari! | 7/8/2012 - 0:04
Jo ho trobo de p. mare. On vull anar m'ho pago tot jo, i tots aquest clubs becats que cobren també dels pares tinguin la bicoca. Ja està bé. DECISSIÓ CORRECTÍSSIMA, ja feia temps que faltava prednre aquest tipus de decissions, Jo penso que en deixarlis els camps i pavellos n'hi hauria mes que suficient.
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 7/8/2012 - 13:15
Retallar les subvencions per mantenir el sou de la dedicació exclusiva del regidor desaparescut que amb la parcial encara li sobra temps. La feina li fan les tècniques. Cuadradets fill, cuadradets
Despatx tancat | Contestar aquest comentari! | 7/8/2012 - 14:01
Raó tens.Si has d'explicar algú lo que es tindre un "chollo"el pots posar com exemple.
Fora vividors a costa del poble | Contestar aquest comentari! | 7/8/2012 - 17:04
Me ha hecho gracia el comentario sobre el trabajo de los técnicos. Seguro que hablais de los técnicos del Ayuntamiento ??? Me parece que estais muy equivocados. Hay algún técnico aprovechable, pero la mayoria son Funcionarios en toda regla. o sea trabajo poco i que espavilen los demàs.
A veces veo tècnicos | Contestar aquest comentari! | 7/8/2012 - 15:11
Has posat el dit a la llaga. Aquí no treballa ningú.
Nedador | Contestar aquest comentari! | 8/8/2012 - 11:27
ahi, ahi!!!!!!!, que razón tienes, Técnicos de q????, funcionarios sí.
Si quieren ser técnicos en alguna especialidad deportiva que se rompan los codos y se rasquen el bolsillo como yo y se titulen, y no con un cursillo de un mes. Q se hagan entrenadores y se den de alta en el REP (Registre de Profesionals de l´esport), si son capaces de cumplir los requisitos que piden. Y entonces que se dediquen a gestionar y hablar del deporte con criterio.
Entrenador Nacional | Contestar aquest comentari! | 16/8/2012 - 20:05