El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:21.7ºC | Humitat: 47% | Pressió: 1015Hpa | Vent: ONO 15 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2132 | dimecres 30 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 13 abril '12 | 11:22 | 948 lectures
|
ACTE REIVINDICATIU

La Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils prepara un acte sòcio-reivindicatiu per aquest diumenge 15 d'abril, al port

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Representants de la Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils, el passat 28 de març, en el moment de presentar esmenes als pressupostos municipals

La Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils prepara un acte sòcio-reivindicatiu per aquest proper diumenge 15 d'abril a les 12 del matí al port, com a protesta per les retallades municipals en els programes educatius complementaris a les escoles cambrilenques. Es preveu que la gent que participi en aquest acte es distribueixi en dues columnes, l'una sortirà de l'estàtua de la vela i l'altre del davant del Club Nàutic, per trobar-se al mig del port, a les Escales Reials. En aquest punt es farà una flash mob, es llegirà el manifest i s'instal·laran unes taules on la gent podrà escriure els seus dibuixos o opinions sobre les retallades en educació. L'organització demana als assistents a l'acte sòcio-reivindicatiu que portin algun instrument o alguna eina per a fer soroll.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 13 comentaris rebuts

Enhorabona a la Taula pel Suport a l'Educació per oferir aquesta possibilitat d'expressar el malestar d'un ampli sector de la població que, tot i entendre que s'han de fer retallades, no entén la manera com s'estan fent, ni creu que es donin les explicacions que s'han de donar des dels estaments polítics a l'hora de fer-les.
`Tal com estan les coses no em conformo en introduir un sobre en una urna cada quatre anys. Calen noves vies d'expressió democràtica que evidenciïn aquest malestar i penso que la Taula ens brinda aquest diumenge una oportunitat per fer-ho.
Gràcies i fins diumenge...
Pol | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 1:08
L'escola pública patira molt durant aquest anys amb aquesta ajuntament, perquè no és la seva prioritat. Els seus fill no hi van i per tant no tenencap interès en el foment de l'educació de les escoles de Cambrils. Caldra lluita molt si es vol mantenir les mínimes prestacions perquè aquest equip de govern mostra un despreci total per l'escola i la formació dels futurs cambrilencs.
Carles | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 11:15
Tot i que estic d'acord en reivindicar una major atenció a l'educació per part de l'ajuntament, m'agradaria saber "qui" hi ha al davant d'aquesta taula. ¡¡¡ Vull noms i........partit.!!!.
Em sembla que hi ha molta part de política soterrada.

Això fa pudor de socarrim.
Les coses clares | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 11:43
Ja era hora que la societat civil es mobilitzés, ja era hora! no podem permetre que els nostre fills paguin les retallades indiscriminades d'aquesta gent! Com es nota que tots ells porten els seus fills a escoles concertades, com es nota!
Ja era hora! | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 12:29
Jo hi aniré. Ja està bé de retallar en educació! Sense una bona educació no tenim futur.
Núria | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 12:33
Lo de la educación les importa un pimiento a los que mandan en el ayuntamiento.
Lurdes | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 18:03
PP i CiU de Cambrils s'acarnissaran amb els més febles: criatures, gent gran i en general les classes més necessitades que utilitzen el serveis d'ensenyament, sanitaris o dependència públics.
Un ciutadà | Contestar aquest comentari! | 14/4/2012 - 19:40
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!!!!!!!!! I amb els animals de companyia, i amb els arbres, i amb tot!!!!! Però sobre tot amb aquells que han arruinat el pais i pretenen que tot segueixi igual.
Tirem del fil a veure qui surt al darrera, però segur que no hi ha cap sorpresa.
6 de juny | Contestar aquest comentari! | 16/4/2012 - 0:09
Es molt trist que alguns, amparats amb la bandera de la educació, polititzin els crius i les escoles, i defensin un model educatiu caduc i fracassat, que s'ha preocupat més d'adoctrinar que d'educar.
Tal i com estan les coses a alguns els hi hauria de caure la cara de vergonya per deixar les coses com les han deixat i a més treure pit. Som molts aquells que pensem que la educació no es un joc, per molt que algun resentit per motius espuris aprofiti la benentesa per exercir un pseudo agit-prop heredat de les formes de la esquerra més rància.
Yippi kai yi.
John McClane | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 2:18
Moltes felicitats a la Taula i tots aquells que donen a la societat el seu temps per defensar el que li es propi i s'ha guanyat amb els anys.
Jaume B. | Contestar aquest comentari! | 15/4/2012 - 18:10
Em dic laura moreno dinaret, primer de tot, és molt fàcil criticar des d'un anonimat. Potser molts cambrilencs i cambrilenques no son prou valents a dir el què pensen? podriem dir interessats, mai se sap de qui em podré aprofitar?
No estic a cap classe política, sóc una de les persones que està al "capdavant", per dir-ho així, de la Taula, les coses clares. Això es cosa de tots, i a diferència d'altres, la Taula no exclou ningú, ni aquells que van fer les coses MOLT malament en l'anterior govern. Potser si fossim més constructius i menys nenetes enrabiades de pati d'escola, podrem oferir un futur millor pels qui vindran.
Felicito a tothom que ahir va estar donant el suport a l'educació de Cambrils i a contribuir a fer millor persones.
I recordar que tinc nom i cognoms i "les coses clares" si vols saber més coses de la taula t'animo a que visitis la pàgina del Facebook i podràs venir a les reunions que es faran properament. Moltes gràcies
Laura Moreno Dinaret | Contestar aquest comentari! | 16/4/2012 - 10:20
Hola soc el Pere Estadella i no estic en cap partit politic,i sóc una de les persones que esta al capdavant de la Taula, aixó si, tinc clar el que vull per els meus fills i per el poble que ha confiat molts anys en mí. En el resta estic totalment d'acort amb la Laura.
En un futur podré mirar a la cara dels meus fills sense avergonyir-me
Pere Estadella | Contestar aquest comentari! | 16/4/2012 - 14:03
Excusatio non petita acusatio manifesta