El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.9ºC | Humitat: 92% | Pressió: 1010Hpa | Vent: S 12 km/h | Precipitació: 0.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2148 | dijous 21 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 23 març '12 | 11:43 | 1055 lectures
|
TURISME

La Costa Daurada i les Terres de l'Ebre es promocionen a la fira MITT de Moscou amb unes previsions d'increment del turisme rus d'un 20%

Text Redacció  Fotografia Cedida

La delegació de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre davant l'estand a la fira MITT de Moscou

El Patronat de Turisme de Diputació de Tarragona promociona la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre a la fira MITT de Moscou, una de les fires turístiques internacionals més importants de Rússia. Des del passat dimecres 21 de març, fins demà dissabte 24, la Diputació hi mostra l’oferta turística del territori juntament amb els patronats de Vila-seca/la Pineda Platja, El Vendrell/Coma-ruga, Torredembarra, Tarragona, la Tàrraco Romana, Salou, Reus, l’Hospitalet de l’Infant i Cambrils, a més de PortAventura. Tots aquests ens de promoció turística exposen els seus atractius de manera coordinada en un estand a l’espai de l’Agència Catalana de Turisme. Una de les novetats d’enguany és la presència dels recursos turístics de les Terres de l’Ebre, amb una especial incidència en les excursions i les visites al territori.

El mercat rus s'incrementarà un 20%

Amb una important presència de professionals del sector (agències receptives, hotelers, apartamentistes, la Federació d’empresaris d’hosteleria de la Província de Tarragona...), la fira esdevindrà molt útil amb vista a fer una primera prospecció del que pot significar la temporada 2012. En aquest sentit, es preveuen uns percentatges d’increment del mercat rus de prop del 20% respecte la temporada anterior. Alguns dels contactes que s’hi realitzen són amb les agències TezTour, Coral, TUI Rusia, Natalie Tours, Pegas i NevaVremia.

La presència de la Costa Daurada a la MITT inclou a la visita de l'alcalde de Salou –Pere Granados–, i dels regidors –Xavier Martí, de Cambrils; Xavier Graset, de Vila-seca; Benet Presas, de Salou–, així com tècnics en turisme. La Costa Daurada disposa d’un taulell d’atenció al visitant amb informació genèrica i informació dels patronats de Turisme que han format aquest córner específic, a més d’un altre taulell per a PortAventura, encapçalat per la seva directora de vendes, Coro Miguel, i l’assessor del comitè executiu Giovanni Cavalli.

A banda de la promoció directa de les destinacions i les seves ofertes, cal fer esment dels esforços que es duen a terme aquests dies a la fira de Moscou pel que fa a l’organització de viatges de familiarització. Durant aquesta primavera, més de 2.000 agents de viatges i directors d’agències visitaran les destinacions per conèixer de primera mà els productes i el territori.

El 70% del turista rus que arriba a Catalunya tria la Costa Daurada

El Patronat de Turisme de la Diputació tancarà enguany accions de col·laboració i co-màrketing amb els operadors turístics russos per un import de 170.000 euros, un import que reflecteix la importància d’aquest mercat per a la Costa Daurada. La fira està sent molt positiva, tant per les perspectives del mercat com pel pes específic que té Catalunya i especialment Costa Daurada quant a reserves. Actualment, el 70% del turista rus que arriba a Catalunya tria la Costa Daurada.

La fira MITT de Moscou va aplegar l’any passat gairebé 80.000 visitants. El certamen concentra professionals i públic final en un moment en què el turista rus s’ha convertit en un dels més importants entre les nacionalitats estrangeres que visiten la demarcació de Tarragona, on l’any passat van arribar 235.000 visitants russos.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 21 comentaris rebuts

Però és que ningún no pot posar una mica de seny amb les despeses?
cal que vagin tots els polítics a treure el cap a Moscou? no hi pot anar un d'ells en representació de les demés poblacions que van juntes a les promocions?
No n'hi ha prou amb els tècnics en turisme que són realment qui treballen i saben què han de fer?
particularment, el regidor de Cambrils, amb el nivell d'idiomes que te, devem anar fent pena pel Europa.
Osti tu, quin país!
JAlonso | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 12:17
Queda claro que sobra el 80% de toda la "casta" política.
De los de la foto, el 100% | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 21:53
El Regidor de Turisme parla rus o anglès per poder anar a Moscou i promocionar Cambrils en una fira? No , li agrada molt fer turisme pagant els cambrilencs amb l' aument dels impostos i les
retallades .Aquest tripartit està demostrant que no tenen ni vergonya ni ética. una setmaneta a Moscou a compte dels altres no està gens malament . I ha anat sol o necessita intèrpret i acompanyant?Els técnics passa però els polítics? vinga va que ja en hi ha prou d' aquest cuento.
Pepita | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 12:29
de oca a oca y tiro porqué me toca...
la oca | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 12:33
cuántes vegades ha anat a Russia el Senyor Martí ? com a mínim dues .quina vidorra!! Així està de content !! i pagant nosaltres totes les seves despeses!!!
QUE LES RETALLADES SIGUIN PER EL GOVERN!!!
TRANSPARÊNCIA | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 12:47
¿Y que hace el Macarrilla en Moscú? ¡Si no entiende el ruso ni tampoco habla inglés! ¿Que contactos y relaciones va a mantener? Este se ha intalada como cualquier huésped en hotel de pulserita con todo incluido. ¿Cuando llegará el día que el responsable de turismo hable inglés? ¡Qué país! En toda la democaracia no hemos sido capaces de elegir un Presidente de de Gobierno que hablé inglés. ¡Qué país! Tenemos lo que nos merecemos, a disfrutar los votado.
Tombo | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 13:13
Una imagen vale mas que mil palabras.
Qué bien que se vive derrochando el dinero del contribuyente. | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 13:50
Y cuanto ha costado este viaje en tiempos de crisiis? y tambien han llevado interprete o el sr.marti sabe ruso.... si vienen rusos nos bajaran los impuestos y nos devolveran a las escuelas todos los programas que han recortado.??? QUE POCA VERGUENZA TIENEN
SOS EDUCACION | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 14:26
apa que contents i feliços tots.
Cap a Moscou que hi falta gent!!!
Ai les ruses (ep les ensaladilles no mal penseu!!!!), que bones que estan.
Ja em diràs tu que fan tots aquests a Moscou si no n'hi ha cap que sapiga rus.
Quan haurà costat tot aix`. Amb el viatge del Sr. Martí segur que pagariem mig any de podoleg pels avis, o mig professor de música o algunque altre proveidor.
Tenen una barra que fa fredar.
Per cert cada dia està més gras elSr. Martío, poit ser que es fiqui a dieta, DE TOT.
Quins trons | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 15:36
Que passa que el Sr, Marti, encara té vacances pagades per tots nosaltres, si ell diu que no es tenen que apujar els impostos perque hi havia un deute, no entenc perque gasta tans diners en viatges, o que sigui sincer i digui tota la veritat que es igual que es deguin diners mentres el poble vaigi pagan, No cal ser tan hipocrita i si es veu que el poble te penuries ecónomiques, lo que te que fer es quedar-se a casa i deixar als professional del sector del turisme que facin la seva .feina, aixó que fa el Sr. Marti es tindre molt de morro.
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 18:22
El Sr. Martí en 1ª línia per què se'l veigi.
Quin morro !!!
Vilero | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 18:29
és més important Govern les fires i promocions que l' educació , amb les despeses de la presencia dels regidors a les fires haguessin estalviat unes cuántes retallades, però per ells és més important el seu "oci" que l' educació i la cultura.
No teniu vergonya!!
cultura i educació SI , gorrons NO | Contestar aquest comentari! | 23/3/2012 - 22:21
Aquest tenia que pactar inclús amb el diable per tal d'entrar a xupar del bote. Una dedicació exclusiva de més de 2000 euros i a sobre, apa, a coneixer món!.
bote, que no tonto | Contestar aquest comentari! | 24/3/2012 - 11:25
Pero cuando está éste hombre en Cambrils, si desde que ha entrado al consistorio no hace más que viajar y viajar.
Unos pagando y malviviendo dia a dia como podemos y otros viajando y pasándoselo bien, no hay nada más que ver las caras de la foto.
En cuanto a ir a promocionar algo a un pais y como dicen en algún comentario no saber el idioma de ese país o cuanto menos el inglés me parece lamentable, cuando para cualquier trabajo mileurista en nuestra población exigen o valoran el conocimiento de idiomas.
cancer | Contestar aquest comentari! | 24/3/2012 - 13:41
"Vaya yo caliente ríase la gente" . Aixó deu pensar el regidor de Turisme amb tants de viatges, però a mi me fa ..... , que una persona tingui tanta
poca decencia com per gastar-se els diners dels demès d' aquesta manera,retallades per les despeses dels regidors en fires i punyetes , no
en el que voleu vosaltres, retalleu els viatges i no retalleu educació.
Pepet | Contestar aquest comentari! | 25/3/2012 - 21:40
Segun la señora alcaldesa en el pleno de los presupuestos, a turismo no se lquita ni un euro poque Cambrils vive del turismo... o sea que a pagar viajecitos al macarrilla y a quien sea.. .y a los ciudadanos a joderles.
SOS EDUCACION | Contestar aquest comentari! | 25/3/2012 - 23:54
A Rússia se?m glacen les ungles i els udols
Veig nevar a través d?un ull de bou sobre Moscou

Rússia, dames de pell pura i talons alts
Cura de rancúnies, carnavals i el teu retrat

Enyoro la llum de les postals de Barcelona
Ja l?amor no hi sona com abans

A Rússia les musses no hi van
Rússia és tan lluny?
Desmuntant matruskes que, obrint-se,
es van fent diminutes;
tot ho ha encongit aquest fred siberià

Rússia, fred que em desdibuixa tot el dol
Dies d?hores bruixes i enrenou des de Moscou

Tinc gravades a la pell ferides de la guerra freda
i les nostres treves delirants

A Rússia les musses no hi van
Rússia és tan lluny?
Desmuntant matruskes que, obrint-se,
es van fent diminutes;
tot ho ha encongit aquest fred siberià
A Moscou, els moscovites | Contestar aquest comentari! | 26/3/2012 - 13:44
No sean mal pensados, el regidor de turismo aprovechó el viaje para entablar contactos para abrir una sucursal de su restaurante en Moscú y con las ganancias, repartirlas entre los pobladores de Cambrils. Cuiden a los niños, que nos va a invadir el peligroso oso comunista ruso. Ah! me olvidaba que comunistas solo quedamos en Cuba y Sudamerica.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 26/3/2012 - 16:29
Per que no deixen l'assignació als grups polítics a cero.
Son bastants diners, pot ser uns 30000 euros.
Si us fixeu d'aquesta partida pressupostaria no en parlen mai.
Barruts.
Un que fica el nas | Contestar aquest comentari! | 26/3/2012 - 19:52
cuanto comentario positivo?
porque de este acoso y derribo?
donde estamos?
de que vivimos?
LO SIENTO PERO NO PIENSO COMO VOSOTROS
uno | Contestar aquest comentari! | 26/3/2012 - 21:09
Acosados nos sentimos los ciudadanos de Cambrils con la subida de impuestos , recortes y problemas de trabajo, mientras los regidores están haciendo turismo pagando nosotros , hay que promocionar pero son los técnicos y los trabajadores quienes están preparados. No todos vivimos del Turismo,y el dinero destinado a estos viajes podrían destinarse a promocionar la industria también