El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:23.4ºC | Humitat: 89% | Pressió: 1013Hpa | Vent: ENE 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2131 | dimarts 29 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dimecres 22 juny '11 | 12:15 | 4432 lectures
|
INAUGURACIÓ

El símbol del Rotary Club Cambrils ja llueix a la rotonda de l'N-340

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Foto de família dels assistents, ahir, a la inauguració de l'escultura del Rotary Club Cambrils

El Rotary Club Cambrils va inaugurar, ahir al vespre, una escultura amb el seu símbol a Cambrils. L'escultura està situada al mig de la rotonda que hi ha a l'antiga N-340 i la carretera de Montbrió, un dels llocs d'entrada a Cambrils. El disseny del conjunt escultòric ha anat a càrrec de Manel Nonell, membre del Rotary Club Cambrils, i ha estat forjat amb ferro Corten al taller Roig de Riudoms. L'acte d'inauguració va comptar amb la presència del governador de districte del Rotary Club, Pere Galbany; del president del Rotary Club Cambrils, Tomás Gómez, i de l'alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau. També hi eren presents la regidora Carme Cros i el regidor Antonio Laguna, membres del Rotary Club Cambrils i l'exalcalde i regidor del PSC, Robert Benaiges, a qui des del Rotary Club Cambrils es va agrair la seva col·laboració en la tramitació dels permisos per instal·lar aquest conjunt escultòric, quan era alcalde de Cambrils.
A més, tant Tomàs Gómez com Pere Galbany van mostrar la seva satisfacció per la instal·lació d'aquesta escultura que donarà a conèixer tant als cambrilencs com als visitants l'existència d'un club Rotary a Cambrils. Mercè Dalmau, per la seva banda, va encoratjar al Rotary Club a seguir amb la seva tasca humanitària.

El Rotary Club Cambrils va néixer l'any 1994

El Rotary Club Cambrils va néixer l'any 1994 i en l'actualitat compta amb 25 membres. ¨És un dels sis clubs rotarys que hi ha a la demarcació de Tarragona. Els altres 5 estan a Reus, Salou, Valls i dos a Tarragona. En aquests moments s'està en tràmits de formació dos clubs rotarys més, l'un a Vila-seca - la Pineda i l'altre a Tortosa.
La presidència del Rotary Club canvia cada any. L'actual president és Tomàs Gómez que deix el càrrec a finals d'aquest mes de juny.
El Rotary Club Cambrils feia anys que tenia en ment col·locar la seva insígnia en una de les entrades de la població. Finalment, ahir, es va fer realitat.

El conjunt escultòric ha quedat instal·lat a la rotonda de l'antiga N-340 amb la carretera de Montbrió




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 58 comentaris rebuts

Això és el que s'ha de trobar qualsevol que arribi a Cambrils. El monument ho diu ben clar... ROT !!!!
ROT | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 12:28
penós, en contes de posar una escultura representativa del poble, ens foten aquest bodrio.
De Vilafortuny | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 13:22
No entenc com s'utilitza una via pública per exhibir un simbol d'un club privat pretendidament filantròpic. Si vaig al lloc que sigui, l'últim que m'agradaria és que un club elitista em doni la benvinguda.

I per variar, les coses fetes sense mesura: s'han de posar arbres? tot inundat de magnòlies; s'ha de posar el terra nou? inundació de granit a tot arreu. Escultures? acer corten (que no ferro) fins al cansament visual. En fi.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 13:27
Per temes de seguretat vial, no es poden posar arbres en una rotonda d'aquestes dimensions. A més tan fa que hi hagi això del rotary, si no haguessin posat aixó ara potser hi hauria instal·lat un altre cosa potser pitjor.
El que veig es que ens agrada criticar per criticar. A més a varies ciutats o poblacions del mon, hi ha señals d'aquest club esta arreu.
blablalla | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 9:36
Hauries de llegir sense preses per tenir una bona comprensió del text. Si parlo de magnòlis m'estic referint, lògicament, a un altre lloc, amb aquest cas als carrers del port. I si parlo del terra de granit de ben segur que em refereixo al terra dels carrers, no a una rotonda ajardinada. Parlava, en definitiva, de la desmesura i la falta de criteri del anterior equip de govern en segons quins temes.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 13:31
No entenc perquè aquesta insignia a l'entrada de Cambrils. Ens idenfifica a tots els cambrilencs?

Aquesta és la primera decisió del nou govern?
Qui son els rotarys de l'ajuntament?
anem arriats | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 13:44
No, aquesta més aviat és una de les darreres decisions del govern tripartit (PSC, ERC i ICV). Que no has llegit que el Robert Benaiges com alcalde va iniciar els tràmits per a la seva instal·lació i que ell mateix ahir hi era, tal com es veu a la foto?
Déu n'hi do per aquests tan d'esquerres com els d'ICV donant suport a monuments dels rotary. O és que l'exalcalde no els havia dit res? En aquest cas millor que no hi siguin al govern, ni els uns ni els altres, per no haver de passar vergonya, no?
i tant si anem arriats! | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 17:24
i per què aquesta entitat i no una altra?? encara que es paguin el seu monument això no segueix cap criteri lògic. Si haguéssim de posar insígnies de totes les entitats de Cambrils no hi cabriem.
Flipant | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 14:21
Per què el Sr. Benaiges tindrà interès en ser Rotario que no ho veieu que aquests progres són més elitistes que Chanel?
Ale Ale | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 12:01
Me gustaría saber , quién ha costeado esta escultura.
Y saber también, si es una entidad independiente al pueblo, supongo que pagaran un espacio publicitario.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 14:31
aixo no es una associacio privada????????
una ignorant | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 15:21
No hauria costat res explicar què és el Rotary Club, una mica més d'informació no fa mal. Disculpeu la meva ignorància.
Ignorant | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 15:27
Trobo "indignant" que el símbol d'un grup sectari, molt privat, amb objectius socials dubtosos i poc clars donmi la benvinguda en nom del meu poble.
Ho trobo totalment fora de lloc ! Algú em pot explicar que coi hi pinta això aquí.
Per què no hi posen el logos del F.C. Cambrils, o de la Coral Verge del Camí, o de qualevol altre entitat que dignifiqui el municipi, per l'han pagatr ells? i tenint calés pots posar el teu logos on vulguis ???,... el Sr. Benaiges hi va donar suport i l'alcaldessa Dalmau ho ha beneït amb els seus escolans al costat.
Que el vigilin bé aquest monument,.....no li dopno massa temp de vida. Aquells dos policies que hi ha a la foto hi haruan de fer moltes guàrdies !!!!!
Anti tot | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 16:17
aquesta rotonda no és l'entrada de Cambrils... si és per dónar la benvinguda hauria d'estar en un atre lloc i no quan ja fa Km que s'ha entrat a terreny municipal per tots els costats.
gastar x gastar | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 16:47
I suposadament què ha fet el Rotary Club per merèixer això? Ser un club elitista?
buh. | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 16:57
ROTonda XD i el senyor exalcalde que fa aqui? anirà a tots els actes?
ROTonda | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 17:01
Quins collons! Vergonyòs!
Au va | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 18:02
Si ho va aprovar l'altre govern, es de suposar que hi ha una acta on s'aprova, sinó m'agraderia saber quin polític es el responsable.
Se de bona tinta que en el govern actual hi ha mes de tres regidors que directament o indirectament tenen alguna relació amb aquesta entitat.
crític | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 19:55
Crític, fés honor al teu nom. I pensa una mica. Tu creus que en dos setmanes es pot tramitar això. Una actuació més de l'exalcalde (com m'agrada) Benaiges. Carai un mica de reaciocini.
Ah, si tres regidros com dius hi estan relacionats doncs mira quina casualitat no???
Apa pos | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 12:04
I a mes a mes estan pelsigant la gespa, ara fes-ho tu que veuràs com et detenen.
jardiner | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 20:17
alguien me puede decir a que se dedica esta entidad, de verdad no lo he oido nunca
analfabeto | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 22:56
Donde esta la luz azul que costo tanto dinero, solo lucio un mes y desaparecio
Un vilero | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 23:36
Cal recordar per qui no ho sapigue que algunes de les actuals vaques sagrades de CIU son del Rotary
Membre del Rotary | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 23:38
Actuals vaques sagrades?
Per què no diem noms?
O és que ens fa por reconèixer qui és del Rotary. I si n'ets membre? Tant et costa identificar-te
No membre del Rotary | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 12:05
Que és això de rotary? Ni idea.
No representa Cambrils ni de conya.
Clubs amb més de 30 anys d'historia a Cambrils, com la penya cicloturista de Cambrils, que te molts més socis, i que gràcies a ells aquest cap de setmana s'ha celebrat la marxeta popular dels barris amb més de 1080 persones.
On és el seu monument?
"DESPILFARO TOTAL DELS DINERS DELS CAMBRILENCS"
Quina vergonya | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 11:52
No ho trobo gens bé. Una associació que no té ni vint anys i que només té 25 membres se'ls hi permet fer això encara que siguin gent amb pasta i s'ho paguin de la butxaca? A Cambrils hi ha cent entitats culturals o esportives que tenen molts més membres i més antiguitat i s'ho mereixen molt més per la feina social que han fet pel poble.
Ho trobo un insult. Què fan els rotarys pel poble a part de fer sopars cars entre ells?
cambrilenc insultat | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 14:00
Per decret d'alcaldia o mes conegut decretazo, es pot fer i desfer tot el que volguis en un moment.
I sí, amb un dia es pot gestionar on pot anar o que no es posi.
crític | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 15:52
Doncs sí, una miqueta d'informació sobre aquesta entitat no estaria malament..., jo tampoc tinc ni idea de qui son o que fan o que volen fer.
alucinada | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 17:57
Estic d'acord amb la majoria, encara que s'hauria d'aclarir que aquest "monument" l'han pagat ells de la seva butxaca i no l'ajuntament.

Si volien donar la benvinguda a Cambrils ho podien fer en una tanca publicitària i no amb un monument en un espai públic. L'ajuntament no ho hauria d'haber autoritzat.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 23/6/2011 - 18:42
Fueron a buscar la foto.
Bien tempranito, lo hiceron para dejar bien claro, lo que más importa a un político................
Uno del pueblo. | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 0:19
Si no sabeu el que és Rotary Internacional, nomès cal fer servir qualsevol buscador d´internet. Nomès us adelantaré una cosa: és una associació amb 106 anys d´història, més de 1.200.000 associats, agrupats en 34.000 clubs arreu del món. Aquests clubs fan una mitja de dos projectes solidaris cada any, tant a nivell de la seva comunitat, com a nivell internacional; per tant, estem parlant de 68.000 projectes a l´any, any rera any, Quina O.N.G. pot arribar a fer el mateix?. Consulteu la Fundació de Bill Gates i veureu l´aportació que ha fet a Rotary per acabar de vacunar a més de 2.500 mil.lions de nens al món amb el programa de Rotary per erradicar la polio al món. Programes conjunts amb d´altres associacions per erradicar les mines antipersona, etc... Crec que abans de parlar d´un tema, s´ha
d´estar una mica informat. El monument nomès indica la presència del Club al poble i el seu import pagat pels membres del club. Per si no ho sabeu a Cambrils hi estiuejen molts rotaris de tot el món i éns sentim molt orgullosos de tenir un club com aquest al poble.
ROSA MARIA | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 0:37
Càrites també fa una bona labor, les ONG's també i no per això s'anuncien a bombo i plateret ni ens donen la benvinguda. Els quartos que val això valdria més que els gastessin en actes filantròpics si es que aquesta es la seva tasca.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 18:31
Rotary es una institucion mundial de elite , exclusiva ¿quien entra? nunca se sabe, aahora deben tener un poder de p madre, por ciudad que vayas en el mundo ves uno de estos aparatos en las entradas,ahora sra dalmau, en vez de pagar a un jefe de prensa pague a un cap d`imatge, si us plauuuuuuu,
imatge per cambrils | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 0:51
Ah, una altra observació Rotary és una associació apolítica i aconfessional, per tant, no hi pot haver cap membre de la política ni cap religiòs. Informeu-vos abans de parlar.
ROSA MARIA | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 1:02
Si jo em pago un monument a l'entrada de Cambrils, tb me'l deixaran posar ?
No em sento gens identificat com a cambrilenc, i si la finalitat del Rotary és ajudar a la societat... em sap greu que la manera de fer-se coneixer sigui pagant-se estàtues ! Això no cura malaties, ni dóna de menjar als pobres, .... se us veu el plomall, rotaris.
qui són els rotaris ? | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 9:48
Absolutamente lamentable, que un club con esta poca transparencia, más cercano a lo que viene a ser una secta, que a cualquier otra cosa, consiga estos privilegios, que deberían concederse a entidades mucho más relacionadas con cambrils. En realidad, es penoso que esta gente, guíe nuestros destinos, desde sus lobbys, pero esto algún día cambiará, e igual ese día no está tan lejano.
Por cierto, creo que esa estatua va a tener que estar muy bien vigilada.
Wilson | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 12:01
Possats a fer, jo posaria una "chapa" de Cárites.
Al.lucino que amb 25 socis pugin plantar-nos el seu logo
Mi no comprender | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 14:54
jo crec que a l´entrada de una ciutat com Cambrils i tindria que ser, la restauracio, comerços, les baruqe amb el peix. una de ica de tot, no solament els srs. del rotary
Pere M | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 21:26
Doncs ROSA MARIA també podrieu fer coses per gent d'aquí (indigents, transhaunts, aturats, malalts, ajudes familiars, etc), però clar l'estranger vesteix mes (dona mes categoria).
I l'excusa de lo d'apolitic no em serveix, a la foto veig molts que tenen familiar de primer grau a la política, (dones de regidors i d'exregidors) com també persones amb forts lligams a la política (exalcaldes).
Els toca collons | Contestar aquest comentari! | 24/6/2011 - 23:24
Tampoc no és cap secta no ens passem.
Però la Rosa Maria, amb el seu panegíric del Rotary ens ha volgut al·lucinar i ens ha fet la gran propaganda dels "bons actes" que fan arreu del món amb un alt grau d'autocomplaença.
Aquí només caldría que les quotes que paguen els seus membres a la organització internacional pels "bons actes" i per a demostrar la "bona gent que son" les dediquéssin a les necessitats de molta gent de Cambrils, p.e. Càritas, en sense haber de pregonar-ne les excel·lències, a ben segur que serien molt més profitoses. Encara que potser que ho facin en part. Ho desconec.
Però, a més, encara hi podrien afegir el que s'han gastat en el monument per a fer-se autopropaganda.

Segueixo opinant que haurien pogut utilitzar una tanca publicitària per a indicar la presència del seu club al poble. No calía un "monument" en un espai públic.

Maria Rosa, de "apolític i aconfessional" ho serà en els estatuts del club. Aquí i en d'altres poblacions dels voltants, això no es respecte.
Com a mínim no s'ha respectat fins ara. No fotem.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 25/6/2011 - 13:01
Se nota que en el primer mundo no conocen nada de la actividad que realizan tanto los rotarios como los clubes de Leones, aqui estan más para las "Fundaciones Benéficas". Tanto Rotarios como Leones, son O.N.G. que realizan labor social, pero laicas, no como Caritas y otras similares.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 25/6/2011 - 14:00
Aquest club va ser fundat per paul harris in nord america
Pero sense l'impuls de la gent de la massoneria no hagues estat res .
Els massons sempre han sigut experts en el domini i manipulació de masses i col.lectius de gent, no m' agrada.
cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 25/6/2011 - 15:04
Tenes razón, los masones estan en todo, los heroes independentistas americanos eran todos masones, tienen un gran poder de lobby. Pero pese a todo, los prefiero a ellos antes que al Opus Dei
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 18:01
ROTARI CLUB.
Com es diu en alguna de les opinions d'aquest diari, donem a coneixer poc Rotari Club.
Valguin les dades breus que transcrivim a continuació.
Rotari Club és una institució internacional fundada per potenciar les relacions humanes d'un món globalitzat i per tan sense més referents ni idearis comuns, apolítica i aconfesional, només amb l'objectiu de propagar la pau.
Per aconseguir, en la mida que es pugui, aquest objectiu, Rotari Club Internacional -obert a l'afiliació de tots els homes i dones de bona voluntat- està present en mes de 200 països amb 32.000 clubs als que estan afiliats 1.200.000 socis que son els que paguen les despeses de tots els projectes sense subvencions.
Les activitats directes del Club consisteixen en acolliments, ajuts, realitzacions per arradicar la fam i la manca d'aigua, escolarització i la salut, les quals s'organitzen a traves de reunions culturals periódiques.
Rotari Club Cambrils està, a més, oberta a l'ajut d'altres institucions benèfiques com l'Esclerosi Múltiple ...etc.
Als últims anys l'esforç més important s'ha fet per l'erradicació de la poliomelitis, com és sabut, una malaltia que, a més de les múltiples seqüeles musculars, fins l'any 1965 produïa 1.000 morts diaries, i que a partir d'aquella data Rotari Club ha lograt erradicar totalment mitjançant 2.500 milions de vacunacions.
Potser ni el nom ni el tarannà social, d'entrada donen aquesta imatge que hem intentat apuntar, però Rotari Club, que fou fundada fa uns cent anys, avui és una de les Ongs més importants i amb més prestigi, que te veu fins i tot directament a l'ONU.
ROTARI CLUB CAMBRILS.
Rotari Club Cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 0:15
Que s'ha de fer per a ser soci?
Maria | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 20:06
Sense paraules m'he quedat al veure la noticia. Realment el meu poble no es mereixia tenir aquest mamotreto a l'entrada, i a més no sé si hi tenen dret. Com pot ser que els Srs i Srs de Ciu i del PP s'atrevissin a criticar l'escultura del DAVID Callau? Sra Dalmau, els de CIU demostreu poc criteri, Ara això si...us heu anat a fer la foto amb la colla pessigolla, no sé si 25 són representatius de la gent de Cambrils. Feu-vos ho mirar, no és un bon començament.
cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 1:00
hi ha un petit detall, l'escultura del Callau ha costat als contribuents uns 180.000 euros, pel cap baix, mentre que aquesta escultura l'han pagat els rotaris.
Et sembla poca diferència?
doblers | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 12:03
La diferència és ben clara. El sr David Callau i Gené, és un artista del poble i les escultures són el seu treball, és a dir, treballa fent art com aquell pastisser que treballa fent els seus pastissos o aquell constructor que treballa fent obres públiques. Aquí tens la diferència, són gent que treballen i aporten el seu coneixament al poble. Els Rotari, club que no havia escoltat mai si no ara fa uns mesos, es dediquen a mostrar els seus encants d'haver nascut amb una flor al cul i haver tingut molta més sort que molta gent molt més nobles que ells. Si tanta ajuda aporten, com és que mai n'haviem sentit a parlar? Heu vist mai una estatua de Vicens Ferrer o de Sonrisas de Bombay? Tens idea de la gent que viu al costat teu i en aquest moments estant passant gana?
Per acabar, el cost que dius que han tingut les escultures, vols dir que estàs ben informat?, hauries de canviar de servei d'informació, el que tens actualment t'estafa!
MTS | Contestar aquest comentari! | 28/6/2011 - 21:00
no defenso l'estàtua dels Rotaris. No la trobo justificable per molt que s'ho hagin pagat ells de la butxaca i per molt altruistes que siguin. Al cap i a la fi la gent que tenim nòmina també som com ONG's: amb el que ens foten de retencions paguem subsidis, aturs, beques, .....
Ara que això dels monuments és antic. Durant segles ho ha fet l'església catòlica, aquí aixecant edifici suntuosos(esglésies i catedrals), i les d'altres religions en altres llocs.
De lo del David Callau prefereixo no posar més llenya al foc,.....
el "estafat", segons tu | 29/6/2011 - 11:18
Doncs molt bé, ara els rotaris ja han explicat totes les seves excelències i el bé que fan a la humanitat.
Són d'allò més altruistes i han eradicat la poliomelitis del món gràcies a les seves vacunes i la pau al món ja s'ha aconseguit gràcies al seu únic objectiu.
Estan oberts a tot quisqui vivent i tothom pot integrar-s'hi o afiliar-s'hi. Això és el que diuen, no?. Ah, i a més col·laboren en el tema de l'esclerosi múltiple. Que bé !.
Fins i tot, ¡¡ tenen veu a l'ONU !!. Que fort !.

El que no tenen és autobombo, ves per on i el que no diuen és que seleccionen molt acuradament els seus integrants.
Només cal que algú que hi tingui interès s'hi apunti i, apa, a sopar cada setmana a un bon restaurant local i es convertirà d'immediat en un salvador del món. És una utopia.
Sé que no tenen res a veure amb la masoneria. Sé que paguen una quota de soci. Sé que la major part de les persones que l'integren a Cambrils, són persones molt correctes, encara que, al meu parer hi ha alguna excepció.
Però malgrat tot això tampoc poden pretendre que combreguem amb rodes de molí.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 12:34
Ah!. L'escultura mal dita del Callau, és per decisió, bona o dolenta, de l'ajuntament i per tant, pública.
Aquesta és absolutament privada. Dels rotaris.
Aquesta és la diferència.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 12:37
Doblers, doncs que el manteniment de la rotonda que la faci el rotary i així ens estalviem uns diners.
Podriem fer lo mateix per totes les altres rotondes.
pepito | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 18:54
A Miramar. Tingues en compte que en virtud de l´accessió, el propietari dún terreny és propietari de tot alló que síncorpora natural o artificialment. Per tant, el monument també és ara de titularidad pública.
iustitia est constans et perpetua voluntas ius suum quique tribuere... | Contestar aquest comentari! | 28/6/2011 - 11:43
Realment l'ajuntament s'ha cobert de glòria. No cal ser gaire llest (googlejant 'Rotary' pots accedir a moltíssima informació, després has de saber destriar-la, és clar) per saber que aquest Club, a més d'elitista i sectari, té molts interessos ocults. És molt bonic a primer cop d'ull veure que el gran massó Bill Gates ha financiat la vacunació massiva a no sé quants milers de nens al món, però, algú s'ha preguntat què hi ha realment darrere d'això?
Jo com a cambrilenca em sento avergonyida de que al meu poble aquesta insígnia massona doni la benvinguda als visitants.
He dit | Contestar aquest comentari! | 30/6/2011 - 13:40
Que la gent buski sobre Qiu son jo dic que sí que son de la masonería pk son tan acurats per seleccionar socis?... hi ha molts fam com per anar filant tan prim no?
cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 30/6/2011 - 15:46
m'agrada perquè no tapa la visió a la rotonda. és important això.
minimalista on toca | Contestar aquest comentari! | 28/10/2011 - 21:07
Hipòcrita i lamentable la imatge que li volen donar a Cambrils:

"Para quienes conocemos un poco sobre el Rotary Club sabemos que uno de sus principios es la no política principio que viene desde las raíces masónicas de la organización, me atrevo a decir que esto es una mentira.
Lo puedo decir solamente con haber leído un poco sus revistas en las cuales se ve claramente una orientación económica del tipo capitalista y por ende esto tiene que crear una superestructura burguesa. "
Dean | Contestar aquest comentari! | 16/2/2013 - 15:05
De quin material de estar feta la escultura dels rotaris?en els temps que corren em fa vergonya que a l,entrada del meu poble hi hagi una escultura d,un club de burgesos...el dia menos pensat desapareix,veig a bastanta gent buscant ferralla y tota clase de desfet que es pugui aprofitar o vendre a pes...pero ells a fer el soparet a veure a qui li donen la benediccio...la miseria ens comença a abrazar y no hi ha cabuda a aquesta prepotencia,aviat desapareixera l,escultura...segur.
No rotari. | Contestar aquest comentari! | 20/2/2013 - 14:04