El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2155 | dimarts 2 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 21 juny '11 | 11:44 | 1527 lectures
|
L'Assemblea d'Indignats de Cambrils qualifica de "abús policial" la retenció d'un membre del moviment el passat 11 de juny

Text Redacció  Fotografia Jonathan Galán

Aspecte de la darrera assemblea dels Indignats de Cambrils, el passat dijous

L'Assemblea d'Indignats de Cambrils ha emès un comunicat en relació als fets ocorreguts el passat 11 de juny durant la investidura del nou consistori cambrilenc. Tal com ja va informar Revista Cambrils Diari Digital, un membre de l'assemblea es disposava a entrar a l'ajuntament amb una samarreta blanca a la mà del moviment dels indignats, quan va ser retingut per un policia local que li va requisar la samarreta, el va retindre i el portar a la comissaria.

El comunicat de l'Assemblea d'Indignats de Cambrils diu que "el passat 11 de juny, durant l'acte d'investidura del nou consistori cambrilenc, un membre de l'Assemblea d'Indignats que es disposava a entrar a l'Ajuntament va ser coaccionat, privat d'entrar, quan en teoria qualsevol ciutadà hi pot accedir; se li va requisar una samarreta amb la inscripció del moviment, a més de retenir-lo i escorcollar-lo. Cal destacar que aquesta persona, l’Eduard, prèviament va dialogar amb els agents deixant clar que no boicotejaria l'acte. Des de l'Assemblea d'Indignats de Cambrils volem denunciar aquesta actuació policial antidemocràtica i repressiva."

El comunicat continua dient que "manifestem el nostre suport a l’Eduard, un ciutadà cambrilenc que va ser privat d'entrar a l'ajuntament, retingut i escorcollat pel sol fet de pertànyer al moviment d'Indignats de Cambrils. Considerem que aquests fets són un exemple de com el moviment i les assemblees són “molestes” i representen un perill per a la classe política, ja que aquesta fa ús i abús dels cossos policials, així com dels mitjans de comunicació, per tal de silenciar o tergiversar el malestar social. Denunciem que aquests fets demostren un cop més que aquest sistema no és democràtic. Episodis com aquest evidencien la necessitat de continuar vertebrant un moviment fort i organitzat per tal de lluitar per una societat vertaderament democràtica."
Finalment, el comunicat acaba denunciant "l'abús de l'actuació de la policia local" i exigeix "que l'Ajuntament ni silenciï ni coaccioni cap veu discrepant a través dels cossos policials".




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 27 comentaris rebuts

Eduard estamos contigo!
Indignado | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 12:09
O sea, resulta que el "indignado" és el candidato nºn 3 a un partido politico - ERC - .....

Jajajajjaaja !!!!

Pregunta: ¿ Y si hubiera sido elegido, habría entrado también con la camiseta o con traje y corbata ?

Vamos, que ya esta bien de politicos chaquetero !
Luis Miguel Indignao | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 20:21
Molt sencill, es presenta denúncia contra els agents que es van excedir en les seves funcions i es denuncia al responsable de seguretat ciutadana. I entrevista amb el defensor del ciutadá, sr. Sirvent.

El que no pot ser és tornar a pràctiques franquistes.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 12:54
La samarreta blanca, per ells una nova arma de destrucció massiva.
Shana | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 12:55
El arma de destrucción masiva del movimiento 15-M son aquellos politicos, sindicalistas, y gente pro sistema (lease gentres del tripartito que nos han llevado a tener uno de los municipios mas endeutados de Europa) , y que no se han podido enchufar en el Ayuntamiento. Como por ejemplo el protagonista de la camiseta que ahora que intenta resolver su frustración uniendose a los que ya estamos hartos de ellos y de los banqueros.

También son armas de destrucción masiva los antisistemas okupas y similares que han puesto el movimiento 15 M bajo la lupa de la sospecha la semana pasada.
Ojo, que no estamos tan mal ! | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 20:29
No estoy a fabor de los indignados ni tampoco en contra, pero si se be que este acto demuestra una vez mas que la policia de cambrils no sirve para nada! no paran de haber robos, atracos etz... y nunca estan ahi!, pero si estan para ir fumando en el coche policial, y vijilar que nadie ponga su coche mal aparcado ja que entonces si que los tienes ahi, no me estraña con la tonteria de oposicion que les hacen asi salen..... es lamentable!
indignado... pero por la policia de cambrils!! | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 13:19
Me pregunto yo, si hubiera salido como regidor (ya que iba nº3 en las listas de esquerra republicana) habria ido al acto como indignado o como regidor? vamos que se ve que fue porque no entro en el chollo del ayuntamiento........ais
indignado o regidor? | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 13:25
totalmente de acuerdo contigo.
Luis Miguel Indignao | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 20:29
Aixo no pot ser en s priven de la llibertat dexpresio i fan us de la forza bruta cuan els policies estan per la seguretat del ciutadans i no per escorcollarlos
anonimo | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 13:42
i aixo que més dona? ell estava al moviment a nivell individual, i per tant es representatiu de tots, no fotem
Shana | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 14:04
Un apunt? Avui és el dia 21. Trigueu 10 dies en fer un comunicat? Que lents que sou tius...
tortuga... | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 15:10
he vist gent de ERC, d' Iniciativa, gent compromesa en partits que fa tot just un mes/messos estaven en el govern, tant municipal com autonòmic. la meva pregunta és ¿ perquè no es van realitzar aquetes manifestacions de descontentament social, quan al poder hi havia segons qui ?, crec que tot això d' espontani i com a moviment independent , res de res , darrera de tot , crec que hi ha una manipulació orquestada per aquells que han perdut o perdràn la seva parcela de poder i de decissió .
ès la meva percepcció del 15-M, una opinió molt personal sense la venitat de voler tenir la raó
no hi crec | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 15:40
"No hi crec", em sembla que no vas massa desencaminat en les teves impressions...
Jo tampoc... | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 16:54
Lo que hauria de fer aquesta gent és aixecar el cul de terra i treballar. Ni sentats ni acampant s'arregla un país o una economia. A veure si acabeu aquest cuento d'una vegada !!!!
emprenedor | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 18:19
Hi creguis mès o i creguis menys,si han pujat el sou de la poli i aqueta s'ha de dedicar a confiscar samerretes...."apaga y vamonos".Crec que hi han altres affers mes importans i no aquetas pijadas!!!
De veritat no us dona vergonya? | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 18:42
Algu ha contat quans son els indignats que no els han votat? Algu sap perque serveix la DEMOCRACIA, o es que preferim un reguim participatiu com Cuva?
Aneuavota | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 19:43
Jo preferiria que t'abstinguessis de comentar noticies sense saber escriure una mica, perqué fill meu t'has lluït.
Cuva-livre. | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 22:16
kantinero de Cuva Cuva Cuva, solo veve agüardiente para olbidaaaaar
Des del Malekon | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 12:47
Lo de REGUIM és correcte, perquè un RÈGIM serveix per aprimar-se
Des del Malekon | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 12:49
Votar?? tu has vist el percentatge de cambrilencs que han votat a les darreres eleccions? a tu això et sembla representatiu d'alguna cosa? I els xanxullos que fan els partits, unint-se entre si per poder governar? Si hagués votat un percentatge representatiu de Cambrilencs diriem que el nostre ajuntament expressa la voluntat dels cambrilencs? Perque entre CIU, PLIC i PP només reuneixen 5.298 vots... mira-ho be rei.

Jo estic indignada i si he anat a votar.
cambrils | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 21:35
Doncs reina, menys gent hi ha a la Plaça Aragó i bé que us atorgueu la representació "del poble"!!
Votant | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 13:01
CUBA, gràcies escriu be.
CuBa | Contestar aquest comentari! | 21/6/2011 - 21:36
No creo que se otorguen nada REI
cuBa | Contestar aquest comentari! | 22/6/2011 - 15:07
lo que tenia que haber es mas contundencia policial y menos cachondeo ya veriais como dejarian de hacer el payaso y trabajarian mas que lo que hace falta es arrimar el hombre y menos tonterias que para protestar estan las manifestaciones organizadas, los foros de debate, y presentarese a las elecciones etc, lo demas es gamberrismo ganas de perder eltiempo y crear mas problemas de los que ya hay .
el leones. | Contestar aquest comentari! | 26/6/2011 - 7:58
ah se me olvidaba que pasa que los de erc como no consiguen representacion se sienten indignados preguntaos por que ?
el leones. | Contestar aquest comentari! | 26/6/2011 - 8:00
El leones
Puestos a olvidar... a ti se te olvido que la cabeza sirve para algo más que para peinarte ?

Solo quiero igualdad de derechos, lo que no se puede es atizar a la gente como si fuera una pared, solo por pedir más justicia para mi i para ti y los tuyos, y si somos pocos es por gente como tu... ya que tu tienes suficiente en tu vida con peinarte...
el perrones | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 23:52
ah se me olvidaba que pasa que como no tienes peine te metes aquí
?